Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Augustskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-11, 00:05   #151
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Ahahaha! Jeg har bleket luggen, og den er knall oransje. Var nok et snev henna igjen i håret mitt ja. Vel, har hatt alle verdens farger før, så hvorfor ikke oransje?

På lavkarbosiden av ting - vekten min hopper noe opp og ned i det siste. I dag var den nede på det laveste igjen, men jeg skal visst ikke lengre ned enn det. Men jaja, skal vel ikke klage, er normalvektig for første gang siden barneskolen. Skulle bare ønske de siste 4 kiloen ville vekk og. *surmuler*

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:11   #152
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Uff, det er virkelig vanskelig å holde kosten for tiden. Prøver å være sterk, men er ikke lett. så det blir noen glipper innimellom, men satser på at det går tilbake til det normale når fadderuken er over, og studiene begynner for alvor.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:30   #153
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

Porsgrunn skal hjelpe oss å få en baby. vi har vært prøvere i snart 6 år å vårt største ønske er en baby.

Leste litt i bloggen din, og kommer nok til å ta turen igjen for å følge videre med på veien mot baby!
Har samme drømmen selv, men foreløbig uten hell. Lykke til i hvertfall!!

Håper dere har det bra alle sammen, jeg har hatt noen dager med en farlig hodepine, i dag er jeg så trøtt og utafor at jeg vet knapt nok opp ned på meg selv. Kvalm, svetter og fryser om hverandre. Og i kombinasjon med masse jobb, blir dagen ugunstig egentlig.

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 21:02   #154
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Albertina: influensa du brygger på?

Jeg har hatt første skoledag i dag. Det var fantastisk! Er så glad! Er utrolig deilig å være på rette veien.
Jeg har spist litt dreamfieldspasta i det siste, den skal jo være lavkarbo, men den er visstnok ikke så bra som den reklamerer for. Jeg tar bare en neve med pasta hver gang da. Så er vel ikke sååååååååå gale i små mengder? Jaja, neste gang går jeg heller for atkins sin.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 21:03   #155
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg er veldig nysgjerrig på hva du skal studere Anarko!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 21:07   #156
MsSparrow
Juniormedlem
 
MsSparrow sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 29
MsSparrow er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Uff, det er virkelig vanskelig å holde kosten for tiden. Prøver å være sterk, men er ikke lett. så det blir noen glipper innimellom, men satser på at det går tilbake til det normale når fadderuken er over, og studiene begynner for alvor.

Fadderuke er sikkert ikke det beste når man går på Lavkarbo. Hadde hvertfall blitt fristet til en øl eller 5 jeg.

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Håper dere har det bra alle sammen, jeg har hatt noen dager med en farlig hodepine, i dag er jeg så trøtt og utafor at jeg vet knapt nok opp ned på meg selv. Kvalm, svetter og fryser om hverandre. Og i kombinasjon med masse jobb, blir dagen ugunstig egentlig.

Uff....hørtes ikke noe bra ut. Håper formen blir bedre snart!

Her går det ganske så bra. Men jeg tror jeg får i meg for lite fett egentlig. Er ikke særlig glad i f.eks. bacon, skinnet på kyllingen og andre fettkilder. Men prøver så godt jeg kan. Ellers har jeg bestemt meg for å ha en dag i uken, der jeg kan unne meg noe godt(pizzabit, grove rundstykker etc.)

__________________
MsSparrows vei mot et lettere liv.
Første mål: 20 kg innen 01.12.11
Min journal.

MsSparrow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 21:20   #157
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er veldig nysgjerrig på hva du skal studere Anarko!

Helsefag Syns det virker som et veldig bra opplegg. Det er voksenopplæring da, med eksamen på slutten som da blir en bekreftelse på teorien på fagbrevet (om man består selvsagt). Så er det gode muligheter for videreutdanning, noe jeg har planer om innen psykiatri

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 22:59   #158
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

idag har jeg lagd kjøttkaker med fetaost av den nye kjøttdeigen de har på rema. det ble kjempegodt! selvsagt et prosjekt jeg startet klokka 8 på kvelden, da farsen gikk ut på dato idag..

igår var jeg hos optiker, på bare 4 år har jeg gått fra +0.75 til -0.5 på venstre øye, høyre fra +1 til 0.. så nå er jeg faktisk nærsynt! ikke rart jeg ikke ser tallene på klokka vi har på jobben lenger har jo skjeve hornhinner til gangs også..

nye briller ankommer om 2 uker, har ikke brukt mine gamle på over 3.. og disse blir jo ikke såkalt lesebriller heller, blir nok til at jeg alltid bruker de, håper jeg. skal jeg bruke 3500 på briller, skal jeg bruke de også.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 23:01   #159
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Albertina: influensa du brygger på?

Jeg har hatt første skoledag i dag. Det var fantastisk! Er så glad! Er utrolig deilig å være på rette veien.
Jeg har spist litt dreamfieldspasta i det siste, den skal jo være lavkarbo, men den er visstnok ikke så bra som den reklamerer for. Jeg tar bare en neve med pasta hver gang da. Så er vel ikke sååååååååå gale i små mengder? Jaja, neste gang går jeg heller for atkins sin.

Spørs om du detter ut av ketose... Det gjorde jeg når jeg spiste den i god tro!! Les innlegg om den inne på forumet...

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 23:21   #160
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Idag er jeg faktisk litt stolt av meg selv!
Denne dagen har vært en av verdens største drittdager, å det er på slike dager der nupsida ikke klarer tenke så klart, så da hiver hun innpå de største karbobombene til det ikke er mer plass i magen..

Men, idag klarte jeg faktisk stoppe meg selv etter en bit av en bolle (Min største svakhet det der..bollene altså!)

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 07:36   #161
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av tattoogl, her.

Spørs om du detter ut av ketose... Det gjorde jeg når jeg spiste den i god tro!! Les innlegg om den inne på forumet...

Av bare en gang? Jaja, kaster de ikke, og varer lenge gjør de nok og siden jeg tar så lite om gangen. Får bare spise det sjeldent. Kanskje gi de til mamma som er mye mer liberal på lavkarbo enn jeg.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 07:41   #162
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Augustskravletråden 30+

lenge siden jeg har skrevet her nå, måtte inn å oppdatere tickeren gått ned 2 kg til så jeg er meget, meget happy - så jeg ville bare stikke bare innom med et lite smil om munnen og ønsker alle ei riktig herlig helg! - håper alle har det bra

kos dere!!

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 17:03   #163
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

var på meny igår. de har fått in både sukrin, sukrinmelis, noe som heter fiberfin og en brødmix med bare en karb per 100. men det kosta 50 kr, litt vel dyrt for et brød, så jeg gadd ikke kjøpe. var noe gresskarkjerner og annet oppi der. men er jo greit om jeg en dag absolutt ville ha brød

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 20:29   #164
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

var på meny igår. de har fått in både sukrin, sukrinmelis, noe som heter fiberfin og en brødmix med bare en karb per 100. men det kosta 50 kr, litt vel dyrt for et brød, så jeg gadd ikke kjøpe. var noe gresskarkjerner og annet oppi der. men er jo greit om jeg en dag absolutt ville ha brød

Ble mildt sagt litt imponert over meny nå ja...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 20:48   #165
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

er jo variabelt hva hver butikk tar inn, det er to meny butikker i byen og de har en del forskjellig utvalg. prisen på sukrin var drøye 60 kr, samme merke som på helsekosten. og omtrent samme pris. og jeg er oftere på meny enn på senteret hvor helsekosten er. ikke at jeg har brukt opp min første pose sukrin ennå men lell.

men det var også en folder fra funksjonell mat der, og et par eksemplarer av bakeglede uten sukker i de hyllene. var en sånn display hylle på enden av ei hyllerekke, for å virkelig vise fram produktene. de varene var ikke der forrige helg, så det er helt nytt. får bare håpe det selger nå da, så det ikke forsvinner.

mamma jobber i ferskvaren der, og de får visst stadig spørsmål om karbeinnhold i ting de selger og etterspørsel etter karbofrie ferdigmat fra disken

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 12:38   #166
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

kan jeg spørre dere.. tror dere det er sansylig at jeg kan komme under 100 innen 12 september?
her er veie historikken min på ketolyse.. å jeg skal veie meg iigjen til onsdag
20 juli - 108,6 kg
28 juli - 105,5 kg
3 aug - 105,6 kg - 2 dag i mensen
10 aug - 104,4 kg
17 aug - 102,9 kg

jeg skal inn til sammtale i Porsgrunn nemlig ang prøverør å må veie max 102,5 da, men vil helst under 100 så jeg har litt feil margin å gå på, ingen vekter er jo like..
tror dere det er mulig?

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:26   #167
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

kan jeg spørre dere.. tror dere det er sansylig at jeg kan komme under 100 innen 12 september?
her er veie historikken min på ketolyse.. å jeg skal veie meg iigjen til onsdag
20 juli - 108,6 kg
28 juli - 105,5 kg
3 aug - 105,6 kg - 2 dag i mensen
10 aug - 104,4 kg
17 aug - 102,9 kg

jeg skal inn til sammtale i Porsgrunn nemlig ang prøverør å må veie max 102,5 da, men vil helst under 100 så jeg har litt feil margin å gå på, ingen vekter er jo like..
tror dere det er mulig?

Jeg tror det er mulig Bare du ikke går rett på et platå... Men det skal du ikke nå!
Lykke til

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 18:01   #168
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

jeg er sulten. men fjeset er fremdeles veldig bedøvd etter tannlegens herjinger.. første sprøyta ble satt for langt bak så hu måtte sette ei til..

men jeg er SULTEN! ;_;

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 18:13   #169
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Urk, kroppen verker igjen i dag. Aner ikke hva som feiler meg. Kom meg nesten ikke hjem fra jobb, rett og slett fordi flere av leddene mine gjør vondt. Å bevege seg er bare tungt og slitsomt. Merker at sofaen er min venn i dag.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 18:59   #170
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Kanskje vi skal døpe om dette til klagetråden? Jeg har også noe å klage over: jeg får ikke tak i Mannen Han svarer ikke på sms, telefon eller IRC Ikke fått tak i ham siden lørdag ettermiddag...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 19:02   #171
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Hadde ikke vi en klagetråd? Lurer på hvor den ble av... :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 20:26   #172
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Neida, eg vil IKKJE klage !! Ok, eg vil klage over vekta som gikk opp 2,4 kilo denne veka, og det meste (om ikkje meir) sat i føtene, LOL... Å den forbaska salamien! (Men det er langt frå "rekorden" min etter å ha spist spekeskinke i mange dagar.) I dag har eg tissa og tissa enda meir enn vanleg. Så det er vel på veg ut att. Føtene kjennes ikkje så verst no i forhold til i går kveld og i dag tidleg.

Ellers har eg det så bra, så! Kulturskoleåret begynte igjen, og mellomste jenta mi hadde sin aller første speletime i dag og er så ivrig! Eldstejenta fikk ny lærar og eg håper det kan bli litt meire iver hos ho også. Og eg er framleis forelska og livet er herleg. Bortsett frå at kjærasten bur i USA og alt det der, da.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 20:38   #173
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Da kan jo jeg for en gangs skyld være positiv Jeg er flink til å klage vanligvis så;
jeg har flotte dager på skolen. Stortrives! Klassen er kjempegrei, foreleserene/lærerene er veldig flinke, og siden klassen er så liten så blir det "plass" til alle. Gode lunsjer har jeg med meg også
Ellers: hole in the sky til helgen! Noe jeg har gledet meg til lenge nå, men lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med tanke på alkohol. Vil ikke være fyllesyk noen av dagene, men ikke helt edru heller. :P

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 00:01   #174
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kanskje vi skal døpe om dette til klagetråden? Jeg har også noe å klage over: jeg får ikke tak i Mannen Han svarer ikke på sms, telefon eller IRC Ikke fått tak i ham siden lørdag ettermiddag...

Neimen... Så kjipt

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 10:26   #175
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Neimen... Så kjipt

Det var grusomt irriterende! Men jeg fant ut hvorfor. Han hadde SLÅTT AV LYDEN PÅ TELEFONEN SIN!!!!! Baaaah, MENN!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no