Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Nitrit i kjøttpålegg

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-09, 21:12   #1
Momsemor
Juniormedlem
 
Momsemor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Fjernt avgarde...
Innlegg: 28
Momsemor er på en erverdig vei

Nitrit i kjøttpålegg

På lavkarbo er eg mykje meir avhengig av kjøtpålegg, merkar eg. Eg synes det er godt med skinke, bacon, salami el.l. i omelett, og som mellommåltid innrulla i ost, og når eg et knekebrød ein gong for dagen.

Problemet er at ein då får i seg meir nitrit, som kan vera kreftframkallande. Og dette stoffet (som også går under betegnelsen E250) er i omtrent ALT av kjøtpålegg (og sikkert i andre kjøtprodukt også). Får litt angst av tanken.... I ein annan tråd eg har lest her inne (hugsar ikkje kor, men trur den var klistra), så vart ein anbefalt å unngå dette stoffet, men det er ikkje særleg med mindre ein avstår frå alle kjøptpålegg, skinker og bacon.

Nokon som har gjort seg tankar rundt dette?

Momsemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver så godt eg kan å finne MIN retning...er enno på leit! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bacon og kjøttpålegg med glukose/dextrose? Trampe70 Ketolysekuren 36 18-01-09 15:14
Noen som har noen gode kjøttpålegg å anbefale? Aadna Spørsmål og svar 2 24-08-06 22:40
Kjøttpålegg og glukose gunnar8574 Atkins kosthold 5 30-05-06 15:15
Kjøttpålegg *Tulla* Lavkarbo generelt 1 14-04-05 19:48
Kjøttpålegg-sandwich uten brød gunnhildMP Lunsj 3 10-03-05 13:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no