Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk vite

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-07-11, 11:58   #26
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk

Har ikke lest hele tråden, men jeg anbefaller "the dark side". Er der selv!
Jeg har brukt annen type tyroksin i 8 år, kan ikke tenke meg å gå tilbake igjen.
Du burde nok finne deg en annen lege som er på "the dark side"
Her finner du mer informasjon: http://www.sonjas-stoffskifteforum.info/

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 16:16   #27
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk

Var på Balder i dag, og er forventnigsfull og føler meg sett, tatt på alvor osv. Satt i 1,5 time og gikk igjennom livet, fysisk og psykisk. Mor og far sin helsehistorie pluss tanter/onkler. Tappet 9 !!! prøveglass med blod og skal ta flere i morgen.

Legen snakket ikke om vekten min, spurte meg en gang om hva jeg veide og om dagen vekt evt var maksvekt. Ikke noe masing/gnåling om at jeg må ned i vekt. Spurt også respektfullt om han kunne fa ta et midjemål.

Han var ærlig og sa at dette kan ta tid, 1-2 år, men at vi sammen skal få meg frisk. Har ikke gjort noe med medisinene, han ville se prøvesvarene først.

Og,han støttet meg i LCHF, og sa at hvis jeg klarer å holde meg til lavkarb vil jeg få ressultat. Ikke noe du må, du bør, du skal.... I sted masse støtte og forståelse.

Nå gjenstår det bare å få en sykemelding fra fastlegen, det ville han helst ikke skrive ut.

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 19:48   #28
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk

Har samme oppfatning av Balderklinikken som deg, satt nesten to timer og pratet. Likte at hun jeg gikk til hadde et skjema og plan for gjennomgang av sykehistorie, det har jeg ikke opplevd hos fastlege eller spesialist... følte meg også tatt på alvor, fikk resept på d-vitamin tvert selv om jeg ligger litt over laveste normalverdi. Andre leger har sagt "mulig d-vitamin mangel" - uten og gjøre noe med det....

Ønsker deg lykke til - vet hvordan du har det i søken etter og bli frisk!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 21:24   #29
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk

Godt å høre at noen av Dere møter ordentlige mennesker til leger av og til.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I går fikk jeg vite at min bror har fått kreft, nå trenger jeg hjelp av dere! Thalen Lavkarbo generelt 21 31-07-09 10:22
Ønsker å vite at jeg IKKE er i ketose! Stole på stix? bella donna Ketolysekuren 3 22-06-09 10:25
Fikk strengt brev fra legen min i dag... Maya2006 Spørsmål og svar 22 17-08-06 17:43
Smør blir friskmeldt i dag på "Verdt å vite" janmesi Nyheter / media 11 28-02-06 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no