Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

'Fruktsubstitutt'? Evt. enkel kveldssnacks

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-10-08, 20:25   #1
Nurdug
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5
Nurdug er på en erverdig vei

'Fruktsubstitutt'? Evt. enkel kveldssnacks

Problemet her i heimen er at mannen vert so fort fysen utpå kvelden. Eg må ha frukt i huset for å halda meg unna sjokoladehungeren, og pærer og eple freistar mannen like mykje som sjokolade freistar meg

So då er spørsmålet: kva anbefalar de som substitutt for frukt på lavkarbo? Merk: Eg orkar ikkje laga til mykje, etter middag er eg nøgd med matlaginga for dagen og mannen orkar heilt sikkert ikkje.... (den likestillingsdebatten kan me ta ein annan plass )
Han kan eta blomkål rått, men blir fort lei det òg (og det går fort eit heilt hovud på ein kveld ).

__________________
På leit etter middagar som mannen på Ketolyse og eg (p.t. gravid) kan eta saman
Nurdug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen, mannen prøver Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 20:30   #2
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: 'Fruktsubstitutt'? Evt. enkel kveldssnacks

når suget tok meg i begynnelsen så spiste jeg bacongull, det funket ganske bra. Bare pass på at det er ekte bacongull du spiser. Eeeeller dere kan lage dere noen kokte egg enten til å ha kalde eller bare sette på kok, evt eggerøre til å ha i kjøleskapet da kan en jo ta seg noen sneier spekeskinke for eksempel og eggerøre. Da har man et fint lite måltid. Når det kommer til frukt så er det ikke lov på Ketolyse. Må også få poengtere viktigheten av å spise fett. Fettet hjelper masse på søtsuget da du kjenner deg mett lengre. I begynnelsen er det lurt hvis du holder ham borte fra kunstig søtning også da merker du fort at søtsuget forsvinner.

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:58   #3
nordlandsjenta
Medlem
 
nordlandsjenta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 44
Innlegg: 303
nordlandsjenta er ny på veien

Sv: 'Fruktsubstitutt'? Evt. enkel kveldssnacks

når jeg var snopen på noe, brukte jeg å spise bacongull, gele fra heistad, eller bringebær med fløte på!

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkel Strandlektyre: Bag of Fun-bøkene Carbokiller Andre bøker 4 05-02-10 10:51
Enkel mat? vilya Oppskrifter 0 17-08-08 21:03
God og enkel salat.... Dippsey Lunsj 0 08-04-08 15:39
Kjapp-og-enkel mat Smil Ketolysekuren 10 25-04-07 21:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no