Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-07-11, 16:56   #9101
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det som skjedde 22 juli var aldeles grusomt, ord kan ikke beskrive det.

Men samtidig føler jeg meg så sår på vegne av en fjern bekjent av meg. Sønnen hennes ble drept i en trafikkulykke, samme dag som tragedien på Utøya.

Sorgen hennes er nok like stor som sorgen til alle de andre som mistet noen denne dagen, men hun blir ikke sett, hun får ikke trøst, prest og andre er opptatte med denne store tragedien. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun har det vondt hun også og trenger også hjelp for å bearbeide det HUN har opplevd. Har noen noen varme gode forslag?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-07-11, 17:08   #9102
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så trist å høre, Kanutten! Jeg må si jeg har tenkt litt på de som ikke får den hjelpen som nå blir gitt til alle de som ble rammet av den gedigne katastrofen. Enhver som er rammet av noe svært svært vondt, har det like ille. Det går jo ikke ann å gradere dette.

Vær der for henne. Kanskje du kan ta en telefon til legevakten og spørre hva som kan etableres for denne moren som er så hardt rammet? Det finnes psykiatriske sykepleiere og andre i alle landets kommuner. Prest er jo også en mulighet. Ta en telefon og be om hjelp til henne.

Sender varme tanker.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-07-11, 17:38   #9103
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Enig med Lindemor, ta de telefonene hun ikke tør å ta!

(Jeg har selv tenkt litt på det i forhold til hva hadde skjedd om mine blødninger og hastefødsel hadde skjedd midt oppe i krise-beredskapen på riksen? Ikke sikkert utfallet hadde vært det samme )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-07-11, 19:02   #9104
Shamu
Medlem
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Stavanger
Alder: 49
Innlegg: 159
Shamu er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor ille er baconburgerene fra delikatessen på meny?
De er farlig gode og jeg driver og innbiller meg at de er helt ok på ketolyse.
Noen som vet?

Shamu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Peiler meg inn på ketolyse...
Gammel 25-07-11, 19:08   #9105
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hvor ille er baconburgerene fra delikatessen på meny?
De er farlig gode og jeg driver og innbiller meg at de er helt ok på ketolyse.
Noen som vet?

Det må du nesten spørre de i disken der om, bare de vet hva som er i dem.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-07-11, 19:13   #9106
Shamu
Medlem
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Stavanger
Alder: 49
Innlegg: 159
Shamu er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det må du nesten spørre de i disken der om, bare de vet hva som er i dem.

Det skal jeg gjøre, men jeg kan aldri i verden forestille meg at de vet...
Må nok bare Google oppskrift og lage selv. :-)

Shamu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Peiler meg inn på ketolyse...
Gammel 25-07-11, 19:26   #9107
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Det skal jeg gjøre, men jeg kan aldri i verden forestille meg at de vet...
Må nok bare Google oppskrift og lage selv. :-)

Hvis det er ferskvaredisken lager de vel den der? Det er uansett jobben deres å vite eller å finne det ut.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-07-11, 00:13   #9108
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hvor ille er baconburgerene fra delikatessen på meny?
De er farlig gode og jeg driver og innbiller meg at de er helt ok på ketolyse.
Noen som vet?

Jeg spurte en gang om innhold i kanskje samme type kaker, og da fant dama en perm hvor alt sto nedskrevet Husker selvsagt ikke hva hun sa da... Men de skal vite hva all mat inneholder, de skal vite hvor fisken ble fanget og så videre.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 26-07-11, 00:14   #9109
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det flere enn jeg som synes det er litt småkvalmt at Jens vifte med AP-roser under denne sørgeseremonien?? Valgkampen er jo utsatt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-07-11, 00:15   #9110
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er det som gjør at fluene kommer inn i huset?
Tidvis plaget av fluer, som heldigvis er så sløve at man kjapt smekker dem ned, men likevel..
(tar dem i papir etter smekking, da jeg har opplevd flere ganger at de plutselig begynner å fly igjen!)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 26-07-11, 07:35   #9111
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er det flere enn jeg som synes det er litt småkvalmt at Jens vifte med AP-roser under denne sørgeseremonien?? Valgkampen er jo utsatt!

Vel da var vel jeg og flere tusen med meg også småkvalme som vifta med roser under appellene og fakkeltoget i går. Jeg hadde en rød rose som jeg skulle legge på vannet, rød for det var det jeg fikk tak i. I Oslo var folk oppfordret til å ta med roser i alle farger i stedet for fakler og det var nok det Jens Stoltenberg også gjorde. Her i Stavanger ble også folk oppfordret til å ta med roser (eller de blomster men hadde) for å legge på vannet for å minnes de som gikk bort ved Utøya. Flere ganger ble disse rosene hevet over hodet som en slags markering før de ble lagt på vannet, eller i Oslo ved Domkirken. Rosene hadde ingenting med valgkamp å gjøre, men var et hederssymbol for alle de som aldri kom hjem på fredag.

Jeg synes ikke det er småkvalmt, tvert i mot synes jeg det er småkvalmt med alle som overtolker alt som blir sagt og gjort i denne forferdelige situasjonen.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 26-07-11, 09:14   #9112
ninagronn
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 55
Innlegg: 114
ninagronn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Vel da var vel jeg og flere tusen med meg også småkvalme som vifta med roser under appellene og fakkeltoget i går. Jeg hadde en rød rose som jeg skulle legge på vannet, rød for det var det jeg fikk tak i. I Oslo var folk oppfordret til å ta med roser i alle farger i stedet for fakler og det var nok det Jens Stoltenberg også gjorde. Her i Stavanger ble også folk oppfordret til å ta med roser (eller de blomster men hadde) for å legge på vannet for å minnes de som gikk bort ved Utøya. Flere ganger ble disse rosene hevet over hodet som en slags markering før de ble lagt på vannet, eller i Oslo ved Domkirken. Rosene hadde ingenting med valgkamp å gjøre, men var et hederssymbol for alle de som aldri kom hjem på fredag.

Jeg synes ikke det er småkvalmt, tvert i mot synes jeg det er småkvalmt med alle som overtolker alt som blir sagt og gjort i denne forferdelige situasjonen.

Nå var ikke jeg på noen markering, men jeg hadde nok også tatt med en rød rose hvis jeg hadde kunnet deltatt, Har istedet hatt tente lys i et glass som et av barna har malt i barnehagen, og tankene er hos de som har mistet noen de er glade i.

__________________


ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
Gammel 26-07-11, 09:23   #9113
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er det flere enn jeg som synes det er litt småkvalmt at Jens vifte med AP-roser under denne sørgeseremonien??

Det håper jeg virkelig at du er alene om å synes! Jeg synes det er (mer enn) småkvalmt med denne type smålige spekulasjoner i en sånn stund.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-07-11, 13:32   #9114
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er det flere enn jeg som synes det er litt småkvalmt at Jens vifte med AP-roser under denne sørgeseremonien?? Valgkampen er jo utsatt!

Betyr ikke røde roser kjærlighet?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 26-07-11, 13:36   #9115
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Betyr ikke røde roser kjærlighet?

For meg gjør det mer dét enn noe annet. Jeg har aldri hatt personlig forfatning med AUF eller stemt AP, og jeg kommer nok ikke til å gjøre det nå heller. I en så stor sorg er politiske retninger irrelevante, og det tror og håper jeg alle oppegående mennesker er i stand til å forstå. Det med rosene kom som et alternativ til at politiet ikke ønsket et rent fakkeltog på grunn av at det var venta så store folkemengder. Markeringen ble startet av en privatperson. Ikke av arbeiderpartiet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-07-11, 13:38   #9116
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

For meg gjør det mer dét enn noe annet. Jeg har aldri hatt personlig forfatning med AUF eller stemt AP, og jeg kommer nok ikke til å gjøre det nå heller. I en så stor sorg er politiske retninger irrelevante, og det tror og håper jeg alle oppegående mennesker er i stand til å forstå. Det med rosene kom som et alternativ til at politiet ikke ønsket et rent fakkeltog på grunn av at det var venta så store folkemengder. Markeringen ble startet av en privatperson. Ikke av arbeiderpartiet.

Det er sånn jeg ser på det også. Tenkte ikke noe over at det var røde roser engang, det falt seg liksom naturlig.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 26-07-11, 13:39   #9117
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er det flere enn jeg som synes det er litt småkvalmt at Jens vifte med AP-roser under denne sørgeseremonien?? Valgkampen er jo utsatt!

Næmmen...Kanutten
Det var roser i alle farger der....men om så var at han hadde en AP-rose,som du kaller det, så hadde ikke det heller vært så unaturlig. Det var tross alt en AUF-leir som ble angrepet.

Roser var perfekt markering, kjærlighetsblomsten.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 26-07-11, 13:43   #9118
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Folk må jo få tro og mene det de vil, det er alles rett. Men jeg må virkelig si at jeg på et personlig plan føler at dette kanskje er en av de mest upassende tidspunktene å begynne å skulle komme med formålsløse spekuleringer ...
Så. Da skal jeg ikke si noe mer om den saken!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-07-11, 14:06   #9119
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Folk må jo få tro og mene det de vil, det er alles rett. Men jeg må virkelig si at jeg på et personlig plan føler at dette kanskje er en av de mest upassende tidspunktene å begynne å skulle komme med formålsløse spekuleringer ...
Så. Da skal jeg ikke si noe mer om den saken!

Nå stemmer jeg verken Ap eller Frp; men det ble kjapt opplyst at massemorderen var medlem av Frp. Det var da jeg følte at det ble MER POLITIKK av hele tragedien. Derfor føle jeg at roser ble feil, selv om roser er kjærlighet, men liljer er også det... Liljer er vakre, symboliserer kjærlighet og er nøytrale!

RIP

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-07-11, 14:31   #9120
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror meningen bak er det viktigste. At han var medlem i FrP i noen år er ikke relevant egentlig. Uansett politisk retning så fordømmer man dette...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 26-07-11, 18:11   #9121
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kanutten skriver:"Nå stemmer jeg verken Ap eller Frp; men det ble kjapt opplyst at massemorderen var medlem av Frp. Det var da jeg følte at det ble MER POLITIKK av hele tragedien. Derfor føle jeg at roser ble feil, selv om roser er kjærlighet, men liljer er også det... Liljer er vakre, symboliserer kjærlighet og er nøytrale!"

Tror meningen bak er det viktigste. At han var medlem i FrP i noen år er ikke relevant egentlig. Uansett politisk retning så fordømmer man dette...

Helt enig i at hans tidligere tilknytning til FrP er helt betydningsløs, men likevel var visst dette noe som måtte tas opp.
Uansett hvor mye politikere sier de skal utsette valgkamp, så er de likevel "flinke" til å sverte motstandere og forherlige seg selv.......
Det fantes absolutt ingen grunn til at hans tidligere medlemskap i FrP skulle være av interesse for noen, med mindre man vil snike inn assosiasjoner om at FrP er årsaken til gjerningsmannens forkvaklede "revolusjon", som han selv kaller det.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 26-07-11, 18:42   #9122
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er vel media som i størst grad har formidlet akkurat dette med Frp-medlemsskapet, jeg kan ikke huske å ha hørt noen andre enn Siv Jensen kommentere det.
Selv om jeg er veldig langt fra Frp politisk, så har jeg liten tro på at den jevne velger er i nærheten av Anders Behring Breviks antipatier.
Han er frimurer, hvilket f.eks Bjarne Brønnbo også er. Noen som vil dra noen paralleller her også, eller?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-07-11, 19:52   #9123
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Han er frimurer, hvilket f.eks Bjarne Brønnbo også er. Noen som vil dra noen paralleller her også, eller?

Hvem veit hva man finner om man spiller DDE-plater baklengs!

Når det gjelder FrP linken kan man jo håpe at den gjør at flere velger å ikke stemme på de pga det ved neste valg...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-07-11, 20:06   #9124
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har sett eldorado, bitre mandler noe sted?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 26-07-11, 20:43   #9125
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Noen som har sett eldorado, bitre mandler noe sted?

Enkelte Spar- og Ica-butikker har disse

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no