Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-11, 01:42   #9451
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hmm lurer på å ta på meg sminken jeg tok av for 2 timer siden, og luske meg over i puben ...
Men, som vanlig er der nok bare unghingster og unghopper, sånn ca under 22 der..

Neida! Men etter de to glassene med rødvin som jeg hadde igjen, er lysten der, siden jeg kan høre musikken her jeg sitter. Ikke bare, bare å ha utestedet 200 meter unna...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-08-11, 01:53   #9452
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hmm lurer på å ta på meg sminken jeg tok av for 2 timer siden, og luske meg over i puben ...
Men, som vanlig er der nok bare unghingster og unghopper, sånn ca under 22 der..

Neida! Men etter de to glassene med rødvin som jeg hadde igjen, er lysten der, siden jeg kan høre musikken her jeg sitter. Ikke bare, bare å ha utestedet 200 meter unna...

Oj,om du klarer å ta på deg den samme sminken som du fjernet er du jammen god

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 14-08-11, 01:53   #9453
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Oj,om du klarer å ta på deg den samme sminken som du fjernet er du jammen god

Tja, nesten lik hvertfall

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-08-11, 13:16   #9454
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man bli oppsagt fra jobben når man har vært sykemeldt lenge?? Jeg er livredd for å bli oppsagt når jeg nå skal begynne på AAP. Jeg SKAL jo prøve jobbe 30%.

En annen sak... Når jeg skal jobbe 30%, skal jeg da jobbe 30% av den 90% stillingen jeg har eller 30% av 100% stilling?? Feks.. En person som jobber 50% og blir 50% sykemeldt.. vedkommede slutter da ikke jobbe, men jobber da i realiteten 25%, dvs 50% av den stillingen vedkommede har?

Hvis førstenevnte er tillfelle har jeg enkelte uker jobbet for mye..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-08-11, 13:33   #9455
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor seriøs er arbeidsplassen din?
Jeg ble oppsagt fordi jeg ble gravid og måtte ut i sykemeldning pga bekkenløsning, jeg meldte ifra om det på arbeidstilsynet og fikk vite at flere hadde gjort det også.. Jeg meldte samtidig om en annen plass hvor min samboer jobbet fordi de ga ikke tillegg i lønn hverken på helg, kveld, helligdag osv, og også der hadde flere klaget. Nå er det sistnevnte firmaet lagt ned, men der hvor jeg jobbet utnytter de fortsatt nye ansatte.
Men er din arbeidsplass seriøs, så vil de ikke si deg opp før du har vært sykemeldt i ett år, da må du endten prøve å jobbe eller slutte i jobb og gå over på kun AAP eller trygd. Tror du kanskje kan sykemelde deg på nytt for å få et nytt år også. Men det er da om du er i full sykemelding og har vært borte i ett år, da kan jobben stå i fare. Ta det opp med de du jobber for så kan de kan forklare hvordan de stiller seg til situasjonen din.

Ang prosenten så er jeg usikker, men dersom du er fast ansatt 90% så vil jeg tro at det er den prosenten de går ut ifra ikke 100%. I såfall det som høres mest logisk ut.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 14-08-11, 13:53   #9456
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Hvor seriøs er arbeidsplassen din?
Jeg ble oppsagt fordi jeg ble gravid og måtte ut i sykemeldning pga bekkenløsning, jeg meldte ifra om det på arbeidstilsynet og fikk vite at flere hadde gjort det også.. Jeg meldte samtidig om en annen plass hvor min samboer jobbet fordi de ga ikke tillegg i lønn hverken på helg, kveld, helligdag osv, og også der hadde flere klaget. Nå er det sistnevnte firmaet lagt ned, men der hvor jeg jobbet utnytter de fortsatt nye ansatte.
Men er din arbeidsplass seriøs, så vil de ikke si deg opp før du har vært sykemeldt i ett år, da må du endten prøve å jobbe eller slutte i jobb og gå over på kun AAP eller trygd. Tror du kanskje kan sykemelde deg på nytt for å få et nytt år også. Men det er da om du er i full sykemelding og har vært borte i ett år, da kan jobben stå i fare. Ta det opp med de du jobber for så kan de kan forklare hvordan de stiller seg til situasjonen din.

Ang prosenten så er jeg usikker, men dersom du er fast ansatt 90% så vil jeg tro at det er den prosenten de går ut ifra ikke 100%. I såfall det som høres mest logisk ut.

Det er derfor jeg vil jobbe litt, liksom ha en fot innenfor. Men nå KAN det tenkes når jeg skal på sykehuset om to uker at de kan gi meg en vidundermedisin som gjør at jeg er operativ tvert! Krysser fingre og håper det. I allefall funker opplegget mitt som jeg tester ut i dag med å ta en vanndrivende hver time.. Jeg får ikke vondter, puster godt, men den klokka er et helsike å følge med på.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-08-11, 14:44   #9457
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ser den! den klokka.. er det ikke lettere å sett på alarmer i stedenfor å sjekke klokka? Jeg har iphone, og på den lager jeg meg mange varsler i kalenderen. Jeg begynte med det fordi jeg har et barn som aldri har vært glad i mat, så jeg satt på alarmer igjennom hele døgnet f.eks kl 10: frokost, kl 12: lunsj.. jeg har også varsler på når jeg skal ta medisiner, piller og også påminnelse annehver uke om å sende meldekort til nav. Kjempekjekt, glemmer jo ingenting med den må bare huske å skrive inn ting i kalenderen så snart jeg vet om det selv. Så jeg driver med mitt og når jeg hører påminnelsen så er det bare å slippe alt jeg holder i og gjøre som mobilen befaler

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 14-08-11, 15:08   #9458
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Arbeidsgiver kan si deg opp om du har vært sykemeldt ett år.
Jeg mistet min jobb på den måten for snart to år siden.....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 14-08-11, 16:03   #9459
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Arbeidsgiver kan si deg opp om du har vært sykemeldt ett år.
Jeg mistet min jobb på den måten for snart to år siden.....

Hmmm... Da kommer jeg til å krangle!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-08-11, 16:04   #9460
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi har i flere år hatt en øyenstikker som har "bodd" hos oss om sommeren.. Har vi grunn til å tro at det kan være den samme som kommer år etter år, eller er det bare en tilfeldig som ramler innom hvert år??

Vi synes det er så koselig med denne karen og vi synes han er blitt mer og mer husvarm.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-08-11, 16:17   #9461
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hmmm... Da kommer jeg til å krangle!!!

Det kommer jo an på arbeidsgiver... Noen er mer fleksible enn andre, men det har såklart med økonomi å gjøre også, ikke nødvendigvis vrang vilje.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 14-08-11, 17:27   #9462
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Går det an å regne ut hvor mye som er renter av disse tallene?:

lånebeløp 200 000. Måndtlig avdrag med renter 3100 kr ca.

Lånebeløp 180 000. Måndtlig avdrag med renter 2800 kr ca

Jeg er håpløs på å regne. Var innom en bilselger her om dagen og fikk disse tallene. Men så føler jeg at noe mangler. Skulle gjerne visst rente prosenten.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 14-08-11, 18:36   #9463
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg ville ikke vært det minste redd for disse målingene. Det er jo ikke noe sykt med det. Han kan måle at han vokser, om han synes det er morsomt. Det er greit å ha et fokus på kroppen så lenge det er positivt. Det er ikke noe destruktivt du driver med heller. Det er ikke noe vits i å legge skjul på at du vil spise sunt for å få mindre fett i forhold til muskler. Har du sunne motiv er alt godt.

Du viser en imponerende mangel på forståelse for hvordan spiseforstyrrelser utvikles! Og kanskje et snev av det?
Å la en toåring fokusere på måling av mage er forferdelig feil! Og også å i det hele tatt nevne muskler/fett forhold o.l. Selv begynte mine spiseforstyrrelser i femårsalderen, så jeg vet at det skal utrolig lite til.
KUTT UT måling og veiing foran barn, uansett alder!


Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Går det an å regne ut hvor mye som er renter av disse tallene?:

Dinside.no har kalkulatorer for alt mulig rart, sikkert for dette også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-08-11, 20:10   #9464
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har "alltid" vært øm hvis jeg trykker forsiktig på området der brystbeinet stikker ut mot mellomgulvet. I dag oppdaget jeg at jeg har en kul på str med en litt stor drue akkurat der. Hvis jeg trykker på den blir jeg uvel og føler at noe er på vei opp halsen. Kan det være stoffskifterelatert? Mamma har samme type kul på samme sted, men litt mindre og hun har lavt stoffskifte.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-08-11, 20:17   #9465
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man bruke Atkins sin musli blanding til andre ting enn som Musli....synes ikke den smakte så godt som ren musli m fløte på...men kanskje det funker som kakebunn? eller knuse det og bruke som gratineringsmel i stedet for bacongull....?
Andre gode ideer?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 14-08-11, 20:19   #9466
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Går det an å regne ut hvor mye som er renter av disse tallene?:

lånebeløp 200 000. Måndtlig avdrag med renter 3100 kr ca.

Lånebeløp 180 000. Måndtlig avdrag med renter 2800 kr ca

Jeg er håpløs på å regne. Var innom en bilselger her om dagen og fikk disse tallene. Men så føler jeg at noe mangler. Skulle gjerne visst rente prosenten.

Du må jo vite antall avdrag ellers går det ikke å regne ut.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 14-08-11, 21:14   #9467
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hmmm... Da kommer jeg til å krangle!!!

Det hjelper nok ikke, med mindre arbeidsgiver er fleksibel, men i og med at de vil si deg opp til å begynne med så er de ikke det. Reglene er bare sånn at dersom en ansatt er sykemeldt i ett år i strekk, så har arbeidgiver lov (og grunn) til å si deg opp. Men det varierer veldig fra plass til plass. For hvem vil vel betale for å ha ansatt som ikke jobber? eller ikke kan jobbe..? Desverre så er reglene bare slik..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 14-08-11, 21:47   #9468
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har "alltid" vært øm hvis jeg trykker forsiktig på området der brystbeinet stikker ut mot mellomgulvet. I dag oppdaget jeg at jeg har en kul på str med en litt stor drue akkurat der. Hvis jeg trykker på den blir jeg uvel og føler at noe er på vei opp halsen. Kan det være stoffskifterelatert? Mamma har samme type kul på samme sted, men litt mindre og hun har lavt stoffskifte.

Nederst, mot magen liksom? I beinet? Så vidt jeg vet så skal det være sånn. Min osteopat i Tyskland anbefalte å massere området når jeg var syk, for det bedret immunforsvaret mitt mener jeg hun sa.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB
Gammel 14-08-11, 22:23   #9469
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Går det an å regne ut hvor mye som er renter av disse tallene?:

lånebeløp 200 000. Måndtlig avdrag med renter 3100 kr ca.

Lånebeløp 180 000. Måndtlig avdrag med renter 2800 kr ca

Jeg er håpløs på å regne. Var innom en bilselger her om dagen og fikk disse tallene. Men så føler jeg at noe mangler. Skulle gjerne visst rente prosenten.

Det spørs også hva slags låneavtale du får, ring og spør istedet, da vet du helt sikkert hva slags renteprosent dette innebærer Såvidt jeg vet skal du få oversikt over hva som er avdrag og hva som er renter i en låneavtale. Husk at det også er forskjell på nominell og effektiv rente (den siste er inkludert evt gebyrer mm) og vil være det du reelt betaler.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 15-08-11, 00:05   #9470
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vi har i flere år hatt en øyenstikker som har "bodd" hos oss om sommeren.. Har vi grunn til å tro at det kan være den samme som kommer år etter år, eller er det bare en tilfeldig som ramler innom hvert år??

Vi synes det er så koselig med denne karen og vi synes han er blitt mer og mer husvarm.

så koselig, de er jo så fine kan jo hende det er den samme, de blir jo noen år gamle jeg vil også ha en sånn en...

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 15-08-11, 06:19   #9471
OnMyOwn
Medlem
 
OnMyOwn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Porsgrunn
Innlegg: 61
OnMyOwn er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Arbeidsgiver kan si deg opp om du har vært sykemeldt ett år.
Jeg mistet min jobb på den måten for snart to år siden.....

Arbeidsgiver KAN si opp etter et år med sykemelding. Saklig grunn skal alikevel foreligge. Se arbeidsmiljøloven.

OnMyOwn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-08-11, 16:31   #9472
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor kan man få skaffet isopor? Skal sende laptopen min på reparasjon, og vil (må) pakke den inn i bobleplast først, og deretter legge den i originalboksen og ha isopor oppi. Bobleplast vet jeg at jeg får skaffet på postkontoret, men tror ikke de har isopor?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 15-08-11, 16:38   #9473
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Hvor kan man få skaffet isopor? Skal sende laptopen min på reparasjon, og vil (må) pakke den inn i bobleplast først, og deretter legge den i originalboksen og ha isopor oppi. Bobleplast vet jeg at jeg får skaffet på postkontoret, men tror ikke de har isopor?

Det kreves at returen er forsvarlig pakket, du trenger ikke isopor, bare fyll på med bobleplast som finnes i stooore bobler også.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 15-08-11, 19:23   #9474
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Det kreves at returen er forsvarlig pakket, du trenger ikke isopor, bare fyll på med bobleplast som finnes i stooore bobler også.

Ahaa, smart tenkt, takk!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 15-08-11, 20:46   #9475
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Til dere med Stavanger kunnskap:
Hvor er Stavanger Storsenter ? Er det i det kjøpesenteret som tidligere het Arkaden ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no