Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-10, 11:42   #26
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Ikkje same smaken av senseo. Dei har heller ikkje espresso, trur eg. Nokre folk på jobb her synest maskinkaffien er så stygg på smak her, at dei har kjøpt inn senseo-maskiner, nemleg. Smakar heilt greit den altså, men synest Nespressokaffien er betre...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 11:44   #27
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Muligens et dumt spørsmål - men om dere ikke får kjøpt kapslene i butikken, hvor kjør dere de da?

Det står kanskje i papirene som følger maskinen, men det finnes sikkert ulike alternativer?

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 11:51   #28
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Meiner du kan bestille på nett, levert heim til deg. Har ikkje hatt behov for det, sidan vi har butikk 15 min gåtur frå der vi bur, men eg har ein kollega som har fått levert kapslar på jobb.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 11:53   #29
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ikkje same smaken av senseo. Dei har heller ikkje espresso, trur eg. Nokre folk på jobb her synest maskinkaffien er så stygg på smak her, at dei har kjøpt inn senseo-maskiner, nemleg. Smakar heilt greit den altså, men synest Nespressokaffien er betre...

Ja, men har dere friele kaffe der? For friele lager kaffepods til senseo pluss at det er flere merker som passer...

Også er det mye mere miljøvennlig, da poden kastes rett i bioavfallet, men kapslene må i restavfall siden vi ikke har noe gjenvinningssystem for de i norge.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 12:15   #30
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Nei, vi har Douwe Egberts blant anna. Men eg ser at kaffimaskina svogeren har på jobben sin i Norge er frå Friele, men er ei Douwe Egbertsmaskin, samme som vi har på jobb (den som ein heil del folk ikkje likar kaffien frå her på huset).
Men då snakkar eg ikkje om Senseomaskina altså. Det er vel fleire produsentar som lagar pads for Senseomaskinene, det er vel Philips som står bak den maskina.

Men senseo fungerer vel eigentleg som traktekaffi, på eit vis, med "eingongsfilter"/"eingongspakkar". Men du har eit poeng med den miljøvenlege delen...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 13:55   #31
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg er akkurat blitt tipset om maskiner som bruker pods/pads og ikke kapsler og prisen pr kopp er den halve. Vi tenker sterk på å kjøpe en slik senseo vi nå. www.senseo.no

Pod=kapsel, så da er det nok pads, ja

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.


Men senseo fungerer vel eigentleg som traktekaffi, på eit vis, med "eingongsfilter"/"eingongspakkar". Men du har eit poeng med den miljøvenlege delen...

På bloggen det ble linket til var det noen som kommenterte at man kan jo skylle og resirkulere kapslene, og det er jo smart Det kommer jeg til å gjøre i så fall. Gjør det med ørt-og fjørti telyskopper i måneden fra før

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 19:42   #32
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Da har jeg kjøpt maskinen!!
Og laget meg min første kopp......
Ikke helt vellykket - fordi jeg som vanlig ikke leste bruksanvisningen og fikk for strek blanding......
Så etter middag, prøver jeg igjen

Og siden vi nå er så godt i gang - hvilke kaffe liker dere best?
Skal bestille via nettet nå, kanskje jeg bør bestille en startpakke med all mulig slags

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 01:01   #33
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Jeg drikker ikke vanlig kaffe...men elsker aromatisert kaffe, type sjokolade, hasselnøtt, vanilje osv. Synes bare det blir litt mye styr til tider med den presskanna...den er også ganske gammel, så en god del kaffegrut lurer seg gjennom, så jeg kan aldri drikke det nederste i koppen

Så, jeg sitter her og ser på denne tråden, og synes jo dette ser interessant ut.. MEN, jeg drikker ikke mye kaffe, så jeg kan rett og slett ikke ta meg råd til å bruke massevis av penger på den... Noen som vet om en billig og bra maskin??

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 16:05   #34
Lillelord
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 35
Lillelord er ny på veien

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Noen som vet om en billig og bra maskin??

Den billigste nespressoen koster i overkant av tusen, 1195 eller noe sånt. Og den lager akkurat like god kaffe som de dyrere modellene (samme trykk, lik temperatur, men ikke steamer og sånt). En separat melkesteamer kan kjøpes for en hundrelapp, så jeg tror dette er en god økonomisk løsning (men til 3 kroner koppen blir jo dette dyrt i lengden - selv drikker jeg et sted mellom 5 - 10 krus med kaffe om dagen, og i løpet av et år ville det i verste fall koste meg 11000 kroner hos nespresso)

Lillelord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost/høyfett-lavkarb Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:54   #35
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Vi kjøpte oss senseo for et par uker siden og er storfornøyde! Mulig dere har gode kaffetraktere som lager like god kaffe, men så god kaffe har ingen av våre traktere laget noen gang. Og det skummet på toppen er digg, jeg elsker kaffen og den koster bare 1.5kr pr kopp i motsetning til nespresso/martello som koster 3-4kr pr kopp

Vi synes i allefall vi har gjort et godt valg for vår smak, ingen av oss drikker espresso, så hvorfor kjøpe en espressomaskin når vi bare vil ha god kaffe uten å slå ut mengder av kaffe?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:38   #36
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Ser på kaffemaskiner selv her nå, noen flere tips?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:06   #37
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Tante og onkel min kjøpte slik maskin. Men jeg leste at karboinnholdet var ganske høyt i alle untatt den som heter aroma. Og det er vanlig kaffe.

Men det jeg lurer på er om KH innholdet er for melken som blir brukt i feks caffe latte. For da er det to kapsler. En for espressoen og en for melken.

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 15:21   #38
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Jeg har ikke nespressomaskin, men er veldig fornøyd med min kaffemaskin med innebygd kvern! Blir veldig fersk og god kaffe! Bruker ikke lenger steamefunksjonen noe særlig, da jeg heller en skvett fløte i kaffekoppen istedet. Jeg drakk nesten aldri kaffe før vi fikk den maskinen i hus. Kostet noen tusen da...
Jeg er skeptisk til kapselmaskiner av miljøhensyn.

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 15:40   #39
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Vi har en espresso maskin fra Zinzino (hjemmesiden er vel www.zinzino.com) Vi er veldig fornøyde med den og en av grunnene til at valget falt på den var at det var pods (nesten som te-poser) og "ren" kaffe uten tilsetningstoffer. Nespresso har tilsetningstoffer i sin kaffe. Kanksje ikke kjempeviktig, men vi synes Zinzino sin smakte bedre og gikk for den

Bruker den daglig -lager obbel espresso og tilsetter en god dæsj med varmet kremfløte. Kjempegodt med kaneldryss på toppen

Har også melkeskummer til slik at vi har muligheten til å lage latte, men nå etter at jeg begynte med LCHF så blir den ikke brukt. Kun en sjelden gang om jeg lager meg soyalatte

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 15:22   #40
anjad
Juniormedlem
 
anjad sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 17
anjad er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Hvis du ikke vil ha en dyr maskin, så for all del ikke kjøp en slik med kapsler!!
Da betaler du faktisk 800kr pr kilo kaffe.. Og det er dyrt...
Da finner du deg en rimelig Espressomaskin, som bruker ferske bønner, da kan du kjøpe kaffebønner overalt og til forskjellige priser!!
Ikke la dere lure av prisen på selve maskinen, det er produktet de flår dere med!!!!
En kopp vanlig kaffe fra en espressomaskin koster alt fra 50 øre til 1krone, alt etter styrke og type kaffebønner.
En kopp kaffe fra en slik kapselmaskin/podmaskin koster 3 - TRE- kroner per kopp!!!
Sjekk heller ut Jura kaffemaskiner!!

anjad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosemat Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 15:25   #41
anjad
Juniormedlem
 
anjad sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 17
anjad er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Husk også at du MÅ bestille kapsler/pods fra den leverandøren du har kjøpt maskinen fra. Du kan ikke kjøpe noen andres kapsler/pods.
Men med en espressomaskin kan du kjøpe kaffebønner akkurat der du vil!! Styrke og koppmengde bestemmer dere selv, og steaming av melk til drikker som cappuccino, latte macchiato o.l. er ingen problem da det er selvfølgelig innebygd steamer.

anjad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosemat Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 19:45   #42
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Personlig mener jeg det fint er verdt å betale 3 kroner pr kopp ettersom jeg drikker kaffe såpass sjelden som jeg gjør. Snakk om 3-4 ganger i uka. Så da blir det under tusenlappen i året. Men klart, drikker du 5-6 kopper HVER dag så blir det jo dyrt i lengden.

Slipper jeg å tenke rengjøring, at kaffen blir gammel også er det jo så lettvint med slik kapselmaskin.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 19:54   #43
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Personlig mener jeg det fint er verdt å betale 3 kroner pr kopp ettersom jeg drikker kaffe såpass sjelden som jeg gjør. Snakk om 3-4 ganger i uka. Så da blir det under tusenlappen i året. Men klart, drikker du 5-6 kopper HVER dag så blir det jo dyrt i lengden.

Slipper jeg å tenke rengjøring, at kaffen blir gammel også er det jo så lettvint med slik kapselmaskin.

Akkurat slik tenker eg også. Drikk så lite kaffi + at sambu berre drikk espresso/ristretto.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 13:16   #44
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Personlig mener jeg det fint er verdt å betale 3 kroner pr kopp ettersom jeg drikker kaffe såpass sjelden som jeg gjør. Snakk om 3-4 ganger i uka. Så da blir det under tusenlappen i året. Men klart, drikker du 5-6 kopper HVER dag så blir det jo dyrt i lengden.

Slipper jeg å tenke rengjøring, at kaffen blir gammel også er det jo så lettvint med slik kapselmaskin.

Jeg drikker stort sett kaffe på jobb, så i uka blir det ikke mye kaffedrikking hjemme. Men jeg har få andre dyre vaner, så at det går 30-40kr eller så i uka til dyr kaffe klarer jeg å leve med.

Jeg nyter jo virkelig kaffen, tar meg feks heller en koffeinfri espresso på kvelden hvis jeg fyser på noe. Nam nam

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 00:29   #45
lasylays
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: akershus
Innlegg: 1
lasylays er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

hei jeg har en slik...og kan anbefale den på det varmeste!

finnes ut utall av varianter for såkalt "lungo" (store) kopper du kan kjøpe

lasylays er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 01:53   #46
anjad
Juniormedlem
 
anjad sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 17
anjad er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Lungo er ikke mengden kaffe, det er måten kaffen blir servert på og hvilke bønner som blir brukt..
Den lager espresso, men tilsetter kjører det ekstra vannet gjennom kaffen istedetfor en Americano som er en espresso tilsatt tevann..
En Cafe Creme lages på samme måte som Lungo, men med "vanlige" kaffebønner.

anjad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosemat Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 01:57   #47
anjad
Juniormedlem
 
anjad sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 17
anjad er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Ristretto- liten espresso
Espresso- det vet de fleste hva er..
Lungo - Espresso med mer vann, men hvor vannet er kjørt gjennom kaffen, noe som gir den en bitrere smak da vannet trekker ut mer bitterstoffer fra kaffen.
Americano- Like stor som Lungo, men får det ekstra vannet tilsatt som tevann, derav en mildere smak.

anjad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosemat Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 02:58   #48
hermanlizm
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 32
hermanlizm er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Vi har sånn hjemme hos oss, og alle liker den veldig godt
Det er veldig mange forskjellige varianter, vi pleier vel bestille en.. 2-300 kapsler av gangen.
Vil foreslå å prøve litt av hvert og merke deg favorittene og bestille av de og ikke alle ettersom det blir litt dyrt i lengden.

__________________


Skal vi se da!
hermanlizm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 19:30   #49
Ole Brum
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 64
Innlegg: 24
Ole Brum er på en erverdig vei

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Jeg kjøpte en slik i sommer og er MEGET fornøyd. Jeg er vanlig kaffedrikker, altså ikke alt dette andre kaffe fiksfaksriet. Jeg kjøpte en enkel maskin uten mange finesser som melke steamer osv. Kaffen er kjempegod. Du bestemmer selv om du vil ha vanlig kaffe(lungo) eller espresso. Jeg foreslår at du prøver, der du kan kjøpe maskinen kan du også få så mange kopper kaffe du vil. Liker du kaffe, vil du bli fornøyd.
Lykke til.

Ole Brum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 19:58   #50
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av ole brum, her.

... der du kan kjøpe maskinen kan du også få så mange kopper kaffe du vil.

Ikke helt korrekt, gitt. Så vidt jeg vet er det bare Oslo som har Nespresso-shop. Ellers i landet må du pent bestille på nett eller telefon.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 12:05
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 17:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 23:25
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 01:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no