Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Tre dagers anti-rynkediett

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-07-05, 00:17   #1
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Wink

Tre dagers anti-rynkediett

hentet fra web-siden til dr. Perricone: http://www.nvperriconemd.com/3-day-diet.html

The promise of a visible difference in your looks in just three days may seem too good to be true. But if you eat the wrinkle-free way for even a short period of time, you will experience dramatic changes, not only in how you look, but how you feel. I recommend the Three Day Nutritional Face-lift™ as the perfect way to jumpstart the 28-Day Plan – this will allow you to see a drop in weight and visible results in your skin right away.

Three-Day Nutritional Face-lift™ aids in the elimination of puffiness, increases contours, firms jaw line, etc. You must eat salmon twice a day for the ideal effects of the DMAE, astaxanthin and the essential fatty acids in the salmon to take effect. This will increase radiance, glow and firmness to the skin. Wild Alaskan Salmon is far superior to farm-raised salmon. For convenient online access to the best wild Alaskan salmon, organic berries and more we recommend Vital Choice Seafood (www.VitalChoice.com)

If you do not eat salmon, go right to the 28-Day Plan – although you will not see the dramatic results in the first three days as you will by using the Three-Day Nutritional
Face-lift™.

Breakfast

3 egg omelet and/or 4-6 oz. grilled salmon
(I do not recommend smoked salmon or lox on the three-day diet because of the salt intake)

½ cup cooked oatmeal (not instant)
(Cooked oatmeal is a great source of fiber, low glycemic carbohydrates)

2” wedge of cantaloupe or 1/3 cup fresh berries
(Cantaloupe is very hydrating to the skin and contains important antioxidants – blueberries, blackberries, raspberries, strawberries are high in antioxidants)

No Juice, No Coffee or Toast
(If you normally drink large amounts of coffee, drink black or green tea to prevent caffeine withdrawal)

8-12 oz. spring water
(Per meal)

Lunch

4 – 6 oz. grilled salmon
(Option: you can also use canned salmon and mix a little mayo and fresh squeezed lemon)

2 cups green salad made with romaine lettuce garnish or other dark leafy greens
Dressing: extra virgin olive oil and fresh squeezed lemon to taste

1 kiwi fruit or cantaloupe and berries as above

8 – 12 oz. spring water

Snack

1 apple

2 oz. slice of turkey breast or 6 oz. plain yogurt

Small handful of hazelnuts, walnuts or almonds
(Great source of fatty acids and folic acid)

Dinner

4-6 oz. fresh grilled salmon

Green salad (as described above)

½ cup steamed veggies
(Especially asparagus, broccoli, spinach, etc. NO root vegetables, such as potatoes, carrots, beets, parsnips, etc)

Cantaloupe and berries

8 –12 oz. spring water

Before Bedtime Snack

1 pear or apple

2 oz. sliced chicken or turkey breast or 6 oz. plain yogurt

Small handful of hazelnuts, walnuts or almonds

Drink at least 8 glasses of pure water per day. Feel free to squeeze fresh lemon into the water if desired
Always eat protein first
For optimal results, do not substitute any foods on the list
To learn more, read The Perricone Promise, which contains a wonderful 28-Day Meal Plan with a wide variety of delicious foods as well as outstanding, yet easy to prepare recipes. The Perricone Promise is available now at Amazon.com.

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 00:38   #2
lillajay
Medlem

lillajay sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: London, England
Alder: 67
lillajay har en fantastisk aura rundt seglillajay har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Hei Marianne

Sitat:

The promise of a visible difference in your looks in just three days may seem too good to be true. But if you eat the wrinkle-free way for even a short period of time, you will experience dramatic changes, not only in how you look, but how you feel. I recommend the Three Day Nutritional Face-lift™ as the perfect way to jumpstart the 28-Day Plan – this will allow you to see a drop in weight and visible results in your skin right away

Hei, Dette høres interessant ut. Å bli kvitt rynker høres bra ut i min alder.Hvem trenger ikke en face-lift. Jeg er glad i laks så jeg prøver kanskje dette selv. Jeg dro og handla idag og det var vanskelig å ikke falle tilbake til gamle vaner i det jeg kjøpte. Jeg var flink og kom hjem med de riktige tingene og gleder meg faktisk til frokost imorgen. Jeg hadde kjøtt med rå broccoli med dip. Jeg har greid å drikke 1 1/2 liter vann idag. Det er ganske bra for meg for jeg er ikke så flink til å drikke nok. Jeg prøver så godt jeg kan. Takk for en god ide.
Lykke til med vekttapet.

lillajay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 09:02   #3
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg har forsåvidt sjelden tro på mirakel-kurer (bare mirakler ), men at denne kan gjøre en stor forskjell for mennesker som vanligvis ikke spiser slik fett, det tror jeg. Huden pleies innenfra, det tror nå jeg. Kvinner bruker massevis av kremer, menn bruker stort sett ingen - og vi ender opp med like mye rynker som menn.

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 10:31   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Dette er jo nesten Lindberg eller Atkins vedlikehold. Jeg kan iallefall skrive under på at huden har godt av et fettrikt kosthold. Hudpleieren sier at min hud er nærmere 35 enn 49 - og det tar jeg som et kompliment

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tretimersdietten Kristian Andre dietter 31 27-03-08 07:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.