Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Til Skorpia, eller andre som kan svare

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-04, 17:55   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Til Skorpia, eller andre som kan svare

Den sjokoladekaken din, kan jeg bruke flytende natreen i den istedetfor pulver? Da kan jeg bruke mindre mengde og få mindre karbiser totalt i kaka.... Men vil det påvirke stekingen?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 10:08   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Vet du,det har jeg ikke peiling på i det hele tatt,synes bare at den flytende natreneen smaker verre enn pulveret. Har gått til innkjøp av maltitol fra panduro,men har ikke prøvd den enda.

Har egentlig funnet ut at jeg bør holde meg unna alt søtningsmiddel,for magen blir så gassa:-))))) Dessuten tror jeg at en egentlig bør prøve livet uten søtsaker.
Selv blir jeg grådig sulten hver gang jeg spiser sånne ting.
Det funker bedre med krem og bjørnebær f.eks.
Så er du fortsatt veldig sukkerhungrig ,hjelper det jo med krom sies det.

Jeg har aldri brukt det ,for jeg har aldri vært noen sukkerperson,men merker nå hvor sulten jeg blir av en del karbo.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 10:17   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ok takk for svar.

Jeg tar trippel dose krom hver dag, det er mer psyken min som er sukkerhungrig nå.
Og så tenkte jeg mer på selskaper og slikt, at jeg kan bake denne og ta med så jeg slipper å sprekke på andre ting.

Spiser krem med blåbær til dessert hver dag, er kanskje for mye,men vekta går nå ned.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 10:23   #4
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Da skal du jo bare være glad så lenge vekta går ned:-)

jeg sliter selv om dagen,men tror det er litt psykologisk i og med at jeg bare har en 4-5 kilo til som skal ned.

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få opp motivasjonen,men håper Silva metoden skal hjelpe meg litt.Men må jo motivere meg til det også:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 10:26   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja når du ikke skal ned mer enn det, så går det jo litt tregere og. Så bra at du ikke har mer å gå ned da!! Heldiggrisen.

Lykke til med silvametoden, har hørt veldig mye bra om det!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 15:29   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Leser på flaska med flytende natreen at den ikke anbefales i kaker/formkaker "hvor sukker er en vesentlig bestanddel". Da er det best å bruke pulver. 1 kopp pulver veier ikke så mye da !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 16:00   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ok søren da, tenkte bare at siden natreen i denne kaka tilfører 17 gram karbo, så kunne jeg heller bruke en ss flytende, det smaker jo like søtt. Men det er vel ikke den største karbo-bomba uansett.

(Tenkte å lage denne i helgen, har hatt så lyst på kake at jeg trodde jeg skulle dø, men jeg har ikke laget den, og har klart å holde meg helt borte fra søtt, utenom noen glass med light brus. )

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 15:00
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 21:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no