Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
19-01-08, 00:08 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2008
|
Eksem i sammenheng med lavkarboEr ny på forumet her så vet ikke om dette er rette forum å poste i. |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman |
19-01-08, 00:20 | #2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Eksem i sammenheng med lavkarboJeg har plutselig fått eksem på underarmen, og det er noe som har kommet etter at jeg starta på lavkarbo. Merkelig. |
Min kostholdsfilosofi: Atkins |
19-01-08, 01:09 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
|
Sv: Eksem i sammenheng med lavkarbo
Jeg har hatt noe i nakken en stund. Det klør noe infernalsk. Kan virke som en kombinasjon av kviser og myggstikk. Aner ikke hva det er. Fikk Elcon-salve hos legen og skulle vente til det ga seg...... men må nok spørre ommatt neste gang. |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo |
19-01-08, 01:11 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Eksem i sammenheng med lavkarbo
|
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ |
19-01-08, 17:34 | #5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
|
Sv: Eksem i sammenheng med lavkarboOfte får man utslett og/eller kviser når kroppen kvitter seg med slaggstoffer. Noe den jo gjør hele tiden når man begynner på en lavkarbo diett. Kroppen renses, og på en eller annen måte må avfallstoffene komme ut.
22-04-12, 06:49 | #6 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
|
Sv: Eksem i sammenheng med lavkarboJeg hadde atopisk eksem som barn |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
22-04-12, 06:53 | #7 |
Medlem
|
Sv: Eksem i sammenheng med lavkarboOg JAAA, jeg vet at det er en gammel tråd, men det var det eneste jeg fant. Og når klokken er ti påseks ommorgenen, og jeg ikke får sove fordi det svir og klør, så må jeg bare få det ut et sted! Selv om det tilfeldigvis ble på en 4 år gammel tråd. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
22-04-12, 11:38 | #8 |
Seniormedlem
Hvor: Østfold
Alder: 50
|
Sv: Eksem i sammenheng med lavkarboJeg mener ketoseprinsen slet med utslett. Han kom vel fram til at det sannlsynligvis var forhøyet histaminslipp ved ketose. Se om du finner tråden hans... Tror han endte opp med å gå litt høyere i karbohydrater for å gå ut av ketose.
22-04-12, 12:08 | #9 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
|
Sv: Eksem i sammenheng med lavkarboDet hjelp på meg også.. jeg måtte øke litt i karboene, og da forsvant utslettet mitt! Trenger ikke å forlate lavkarbo av den grunn |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 01:03 |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 17:56 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 12:34 |