Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
17-12-10, 16:23 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2010
|
Krise?Jeg har vært utrolig flink og viktig på de riktig antall karbohydrater i en mnd nå. Men jeg spiste 1,5 plater med vafler i dag. Lurer bare på om det stopper hele kuren min ? Eller er det bare å fortsette som før? |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) |
17-12-10, 16:29 | #2 |
Gjest
|
Sv: krise?
Hva mener du med at det stopper hele kuren din? Er du redd for at du må begynne å spise mye karbohydrater igjen, fordi du har spist en vaffel? |
17-12-10, 16:30 | #3 |
Juniormedlem
|
Sv: krise?Det jeg mente var at om det stopper hele prosessen. Hørte det fra noen forstår du. Derfor måtte jeg bare høre om det var slik det fungerte. Kommer til å fortsette med kuren, superfornøyd med resultatene den gir. |
17-12-10, 16:32 | #4 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
|
Sv: krise?Hvis du fortsetter i god lavkarbistil, så går det bra. Dersom du tenker at der sprakk eg, nå kan det bare være, så går det ikkje. |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg |
17-12-10, 16:34 | #5 |
Juniormedlem
|
forstår :-) tenker ikke slikt i det hele tatt. Er så fornøyd med lavkarbostil, at jeg kommer ikke til å gi opp på grunn av en sprekk. |
17-12-10, 17:11 | #6 |
Gjest
|
Da har du alle forutsetninger for å greie deg videre, uansett hvilke konsekvenser vaffelen får. Om du stopper opp et par dager som noen erfarer, eller faktisk får en boost som andre erfarer, det er det bare du som kan vite. Bare ikke før om et par-tre dager Lykke til. |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Klær krise | Notabella | Fysisk og mental helse | 27 | 15-08-10 15:21 |
Krise? (Spist svele) | Jannicke | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 15 | 13-09-09 00:37 |
Krise! Hjemmelaget tacokrydder; oppskrift? | BMS! | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 3 | 25-07-09 00:08 |