Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
27-02-11, 22:55 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: bergen
Alder: 56
|
Vektøkning etter omlegging til lavkarboJeg har gått ned 45 kg på kort tid ved hjelp av pulver og er kjempefornøyd med det. Ønsker dog å gå ned litt mer men nå gjennom lavkarbo. Mitt problem er at etter omlegging til lavkarbo har jeg gått opp 5 kg ( på 2 uker). Kjenner meg passelig stresset og er livredd for å gå en masse opp i vekt. |
Min kostholdsfilosofi: Lchf |
27-02-11, 23:05 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
|
Sv: Vektøkning etter omlegging til lavkarbo
Joda, jeg har nok lagt litt på meg! men jeg prøver ikke å stresse med det. Samboern min gikk også opp til og begynne med, men nå er han 27kg lettere Så slapp av! dette går fint |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
27-02-11, 23:21 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: Vektøkning etter omlegging til lavkarbo
Gikk du rett fra lavkcalori-kur til lavkarbo? Det kan være tøft til systemet - jeg ville anbefalt en mer forsiktig overgang. Nå vet jeg ikke hvilken pulverkur du gikk på i utgangspunktet? |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
28-02-11, 09:44 | #4 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
|
Sv: Vektøkning etter omlegging til lavkarboJeg går nå på VLCD og har fått beskjed av veilederen min at jeg , når pulverkuren er ferdig, må jeg ha 2 ukers opptrapping, ellers vil jeg etter all sansynlighet legg ganske raskt på meg mange av kiloene igjen. Har gått på lavkarbo før pulver, og skal fortsette med det etterpå. |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman |
28-02-11, 10:45 | #5 |
Gjest
|
Sv: Vektøkning etter omlegging til lavkarbojeg gikk fra allevo kur til ketolysekuren, og jeg gikk opp 3 kg. |
28-02-11, 22:05 | #6 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: bergen
|
Sv: Vektøkning etter omlegging til lavkarboTusen takk for tilbakemeldinger. |
Min kostholdsfilosofi: Lchf |
01-03-11, 00:19 | #7 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
|
Sv: Vektøkning etter omlegging til lavkarboDet finnes lavkarbovarianter med lavere kalori-inntak og med mindre fett enn ketolyse og skaldemann. Husker ikke hva de heter, men spis deg slank er en.Det står om de her inne. |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert |
01-03-11, 10:30 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
|
Sv: Vektøkning etter omlegging til lavkarboHei! Jeg skrev her et annet sted om å få fart på fettbålet. Det er veldig viktig at du tar deg tid til det! Kommer du rett fra en lavkaloridiett kan dette ta opp til seks uker. Vil tro at det som du har gått opp nå er faktisk bokstavelig vomfyll. Og så begynner du å få muskler igjen .
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Eurodietten funker - men du må ønske en reell omlegging | Waheda | Eurodiett | 0 | 25-02-11 01:36 |
Omlegging til Lavkarbo for barn med ADD | misslinda | Lavkarbo generelt | 13 | 20-10-10 17:32 |
Vektøkning? | fabienne | Spørsmål og svar | 1 | 22-03-10 15:32 |
Vektøkning | Smyklebust | Atkins kosthold | 3 | 20-07-09 02:38 |
Vektøkning? | CHESS | Ketolysekuren | 6 | 10-10-08 09:55 |