Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
12-03-11, 02:07 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
|
Plutselig fått mensen igjenJeg har brukt P sprøyte i mange år, og har ikke hatt mensen siden jeg begynte med den. Nå blør det og er vondt. grunnen til at jeg begynte med p sprøta var for å unngå kraftige blødinger og vondt. Vil dette være noe som fortsetter i ketose? Hatt mensen snart ei uke. Blødningene øker og øker. Var vant med at den minsket ikke økt. Har hat litt restblødninger før men bare sånn litt ei ukes tid før jeg får ny dose av sprøyta. Har hatt hormonforstyrrelse to ganger før, og måtte brukt medisiner for å bli kvitt blødningene. Må jeg på dette gjen? |
Min kostholdsfilosofi: Lavkalori |
12-03-11, 10:46 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
|
Sv: Plutselig fått mensen igjenDet er helt vanlig at man får litt blødningesforstyrrelser i begynnerlsen. Det stabiliserer seg etter noen måneder!
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de ned | Hildemor på slanking | Ketolysekuren | 11 | 09-02-11 14:37 |
Dere som går opp i vekt under mensen, når går man det ned igjen? | Sophie | Generell diskusjon | 3 | 25-08-09 23:34 |
Og der kom mensen igjen gitt ... | janine75 | Ketolysekuren | 6 | 08-12-07 00:51 |
Wow jeg har fått mensen tilbake!! | Iset | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 23 | 05-02-06 17:21 |