Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
11-03-12, 16:22 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2012
|
Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...Hei, har slanket med over 40 kilo over de siste årene, begynte og slanke meg når jeg fikk beskjed om at jeg var i fare for og få diabetes, har hatt stabil vekt i minst et og et halvt år. |
Min kostholdsfilosofi: Sunt & Balansert |
11-03-12, 16:25 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
|
Sv: Løs hud og ujevn fett fordeling etter slanking..Får ikke opp noe bilde.... |
Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening |
11-03-12, 16:25 | #3 |
Nytt Medlem
|
Sv: Løs hud og ujevn fett fordeling etter slanking..
|
11-03-12, 16:30 | #4 |
Nytt Medlem
|
Sånn, no skal de være oppe.. |
11-03-12, 16:31 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
|
Sv: Løs hud og ujevn fett fordeling etter slanking..Usikker på om det er per definisjon "gærnt nok" til å få det dekket. |
Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening |
11-03-12, 16:33 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
|
Sv: Løs hud og ujevn fett fordeling etter slanking..Jeg tror du blir kvitt mye av det om du går ned litt mer i fettprosent og trener styrke i tillegg.
11-03-12, 16:38 | #7 |
Nytt Medlem
|
Thats what im doing, gjort det nå det siste året, halvt år seriøst med kosthold, kardio og vekter kontinuerlig sett mye fremgang på øvre del som bare det men "fettforkle" er det samme, har bilder fra et halvt år tidligere og mann kan bare se forskjell på øvre del av magen og opp.. Virker som fettforkle ikke blir berørt uansett hva jeg gjør. |
11-03-12, 16:42 | #8 |
Seniormedlem
|
det er vel stedet fettet forsvinner sist,da? Er du restriktiv nok på kaloriene?
11-03-12, 16:47 | #9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...Men er det løshud vil det jo ikke forsvinne uansett hvor mye du trener.... |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
11-03-12, 16:50 | #10 |
Nytt Medlem
|
Garantert, har nok vært for restriktiv så kroppen har nok ligget litt i for mye i underskudd og kanskje gått litt i sparemodus, spiser 6 ganger dagen Høyt Protein, litt Karb og litt Fett |
11-03-12, 17:17 | #11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...Hmmm dette minner om sånn jeg har det og det er dessverre ikke noe man kan trene vekk Yrla. Og jada jeg har diskutert dette med min fastlege og med kirurg på Colosseumklinikken. |
Min kostholdsfilosofi: Ketose |
11-03-12, 17:52 | #12 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...Jeg har ei veninne som har 5 cm overheng og som ikke får det dekket. Letteste er å gå til legen å få en henvisning så er du sikker. Da finner du jo også ut hva det eventuelt vil koste. |
Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse |
11-03-12, 18:02 | #13 |
Seniormedlem
|
Skjønner da at du gjør alt du kan for å få dette til. Høres ut som du kunne roe ned litt faktisk. Du vet jo at for mye stress kan stoppe det opp. Det er viktig å sove nok. 1,2 mil rask gange er mye hver dag. Er dette noe lystbetont overhodet? Jeg hadde heller spist litt mindre og spasert litt mindre, men det er meg, lat som jeg er, men jeg var som deg, gikk i raskt tempo hver dag men fant ut at jeg ble ikke slankere av det. Nå går jeg i sakte tempo og er drittynn. Men stress kan virke begge veger. Jeg gikk ned da jeg var mye redd noen uker, men sånn stress med lite søvn og masse trening fikk jeg vektstans av. Yoga er veldig fint, det øker blodsirkulasjonen på en effektiv måte uten at man må slite seg ut. Hva spiser du vanligvis da? Synes litt synd på deg, det høres ut som du sliter veldig. Hvor lenge har du trent sånn og vært restriktiv?
11-03-12, 19:14 | #14 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...Jeg synes du spiser utrolig mye protein, det må jeg bare nevne. 50 % er over det dobbelte av hva både staten og den jevne lavkarbofilosofi fordrer, og jeg ville nok personlig ha kuttet ned på det til fordel for mer fett. Med mindre du trener på toppidrettsnivå. Oss "vanlige dødelige" trenger som regel ikke stort mer enn 1-1,5 gram protein pr kilo normalvekt. |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
11-03-12, 19:38 | #15 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...
Det der er nok litt feil!
11-03-12, 20:33 | #16 |
Seniormedlem
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...Ok, sikkert riktig det også men ikke slik jeg fikk det forklart på Colosseum av kirurgen. Jeg har verken hatt barn eller abnormalt mye bukfett men det var allikevel snakk om å ta bukmusklaturen og alle jeg kjenner har fått gjort det. Jeg gjør det privat har sett resultater av bukplastik i det offentlige og det er lite aktuelt for min del. Men skal man få det dekket kan man ikke gjøre det privat, men man kan selvfølgelig velge fritt bl.a samarbeidene sykehus.
Easy isn't always simple Keep an open mind, but not so open that your brain falls out Sist redigert av Lillemy71 : 11-03-12 kl 20:41. |
11-03-12, 20:45 | #17 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
|
Plastikoperasjoner blir stort sett ofte, uansett privat eller offentlig sett, gjort av de samme legene. Det er GRUNNEN som avgjør om det er offentlig eller ei.
11-03-12, 21:44 | #18 |
Seniormedlem
|
Nå var det ikke akkurat det dette dreier seg om. TS har spurt om råd på bukplastikk og bl.a jeg har delt mine erfaringer. Det har da aldri vært lagt frem noen påstand om hvem som skal stå fremst i køen og ha prioritet. |
11-03-12, 21:48 | #19 |
Seniormedlem
|
Da har du nok kanskje rett og slett misforstått kirurgen eller han har uttrykket seg klønete! Jeg kjenner flere som er operert på både en av Colusseum- klinikkene og ellers i hele landet og dette er terminologien som gjelder!
11-03-12, 23:11 | #20 |
Seniormedlem
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...Men jeg synes ikke det ser så ille ut, og håper du klarer å gå ned litt mer, for da tror jeg det blir bedre. Når det ikke er noe under huden i magen vil den ikke henge heller. Du ser også ganske ung ut og det vil stramme seg inn med tida noe. Jeg ville tenkt sånn om det var min kropp ihvertfall fordi jeg er dødsredd for kniven.
12-03-12, 00:30 | #21 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...Ei venninne av meg fikk masert bort 10 cm rundt magen... det var ei dame som maserte fettet så hardt, at det satte igang blodsirkulasjonen og satte igang dreneringen... Det var visst veldig vondt, men verdt det sa hun. Tok 8 ganger, og kostet litt, husker ikke hvor mye eller hva det het. Skal spørre henne og gi deg mer info senere... |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. |
12-03-12, 00:35 | #22 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...
Tenker du på Bailine? |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
12-03-12, 00:37 | #23 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...Nå fikk jeg svar fra min venninne... det heter "bodyshapemassage". Vet ikke hva Bailine er... |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. |
12-03-12, 08:43 | #24 |
Seniormedlem
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...
Bailine er ikke massasje men elektroder som sender strøm inn i musklene slik at de jobber!
12-03-12, 09:51 | #25 |
Seniormedlem
|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...Kanskje lymfedrenasje og akupunktur kan hjelpe litt også?
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvordan få av "siste" rest etter endt slanking | inger2804 | Spørsmål og svar | 2 | 03-05-11 09:28 |
Hva kan hindre deg i å gå opp igjen slik så mange gjør etter slanking? | ada-emilie | Lavkarbo generelt | 48 | 24-11-10 02:57 |
Ujevn fordeling av mat? | sara | Lavkarbo generelt | 4 | 10-06-09 00:09 |
Løs hud etter slanking ... | snupperella | Ketolysekuren | 10 | 13-09-07 23:31 |
fettfordeling | Begod | Lavkarbo generelt | 28 | 30-01-05 18:38 |