Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
16-04-12, 22:06 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2012
|
Kjøreregler for lavkarbo-omlegging?Heisan! |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert |
16-04-12, 22:27 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
|
Sv: Kjøreregler for lavkarbo-omlegging ?1) Spiser du nok? (Og nok fett? Jeg ser du har fjernet alle raske karbohydrater, men du må også erstatte dem med noe fett...Laks, makrell, smør.. olivenolje.. nøtter osv.) Frossenheten tilsier at du antakelig får i deg for lite.
16-04-12, 22:59 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
|
Sv: Kjøreregler for lavkarbo-omlegging ?Noen av oss har lettere for å få kontakt med følelsene våre når vi er i ketose (noe jeg går helt klart utfra at du er)...vi kan da være svært lettrørte, og mottagelige for andres oppførsel i forhold til oss - både god og dårlig |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. |
16-04-12, 23:11 | #4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
|
Sv: Kjøreregler for lavkarbo-omlegging ?Jeg tenker med en gang mangel; Har du kuttet ut en masse mat, uten å erstatte det med mat som inneholder samme type vitaminer og mineraler (evt i tablettform), er det ikke rart om du blir labil i humøret |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo |
16-04-12, 23:21 | #5 |
Nytt Medlem
|
Sv: Kjøreregler for lavkarbo-omlegging ?Takker så mye for svar! Sist redigert av Chaos : 16-04-12 kl 23:41. |
17-04-12, 09:50 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
|
Sv: Kjøreregler for lavkarbo-omlegging ?Det virker bra det du skriver angående kosten. Prøv å få i deg litt lever innimellom om du kan like det (det er naturens multivitamineral) og fet fisk.
17-04-12, 22:21 | #8 |
Nytt Medlem
|
Sv: Kjøreregler for lavkarbo-omlegging?Flott! |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gutt på 8 som trenger omlegging av kosten ... | FrkMarge | Barns kosthold | 85 | 15-12-11 04:35 |
Omlegging til annet kosthold | Kari Marita | Kostholdsfilosofier | 40 | 14-06-11 02:12 |
Vektøkning etter omlegging til lavkarbo | dragemor | Lavkarbo generelt | 7 | 01-03-11 10:30 |
Eurodietten funker - men du må ønske en reell omlegging | Waheda | Eurodiett | 0 | 25-02-11 01:36 |
Omlegging til Lavkarbo for barn med ADD | misslinda | Lavkarbo generelt | 13 | 20-10-10 17:32 |