Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
24-11-13, 21:31 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2013
|
Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdHei! |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg |
25-11-13, 23:36 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2012
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbo kostholdHar du tatt en graviditetstest? Mange får blødninger ved graviditet, og eggløsningstester slår som oftest ut positivt ved graviditet. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
26-11-13, 14:37 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdDu har jo bare hatt mensen 2 ganger om jeg har forstått rikitg. Noen opplever litt krøll i starten mens hormonene stabiliserer seg også stabiliserer mensen seg også. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 |
27-11-13, 16:29 | #4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdDette er helt vanlig! Veldig mange opplever at syklusen krøller seg litt når man legger om til et lavkarbokosthold. Det har med hormoner å gjøre. For meg tok det et par tre måneder med masse krøll før syklusen min ble helt klokkren igjen, og det til tross for at jeg gikk på p-piller den gangen. Nå er den superstabil, og jeg har også kortere og mindre kraftige blødninger, og mindre pms og menstruasjonssmerter. Dette gjelder dog ikke alle, men for meg var det en temmelig stor forskjell før/etter lavkarbo. |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
29-11-13, 13:52 | #5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2013
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokosthold
Dette har jeg også merket på forskjellig dietter tidligere faktisk. Det krøller seg skikkelig til med små-blødninger hele tiden selv om jeg går på P-piller. |
Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! |
29-11-13, 14:14 | #6 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdBare hyggelig! Mye som skjer i kroppen når den skal lære seg en annen måte å forbrenne på. |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
30-11-13, 19:45 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokosthold
Har akkurat samme erfaring. |
Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF |
04-12-13, 22:16 | #8 |
Nytt Medlem
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdTakk for svar. Har nå hatt blødninger i ca 2 uker, tok ny eltest og den var og positiv. Tok en gtest og den er og positiv.. kan hormoner spille meg et puss |
04-12-13, 22:28 | #9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdTror ikke det kan påvirke en graviditetstest! Tviler på at kroppen produserer HCG på den måten. Blødninger kan jo også forekomme i starten av graviditet.
04-12-13, 23:29 | #10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2012
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdEn graviditetstest er sjelden falsk positiv. Tror nok du er gravid Du kan jo ta en test til, men jeg tror jeg drister meg til å gratulere deg allerede |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
05-12-13, 01:18 | #11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdKjenn på pupper og kjenn hva som skjer i underlivet (en annerledes murring enn mensen). Jeg visste at jeg var gravid før tester viste det, men det er 100 år siden og det er nok garantert kommet bedre tester siden da.
05-12-13, 09:34 | #12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdDu er nok gravid ja. Graviditetstester slår ut på et hormon kalt hcg og det har man kun i kroppen bom man tar dette i tabletter eller er gravid. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 |
05-12-13, 23:01 | #13 |
Nytt Medlem
|
Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokostholdTatt 4 tester nå og alle er positive, så er nok gravid =) litt uvirkelig..blødd i 2, 5 uke og 2 uker siden positiv el test. Blir jo litt rar av dette, hvordan kroppen fungerer ifht hva en spiser.. merker ikke noe på kroppen, men det gjorde jeg ikke med nr 1 heller. Får håpe mensen forsvinner snart da, ganske lei! Takk for svar |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kjøreregler for lavkarbo-omlegging? | Chaos | Spørsmål og svar | 7 | 17-04-12 22:21 |
Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ... | MrOlaNordmann | Fysisk og mental helse | 26 | 12-03-12 18:05 |
Omlegging til annet kosthold | Kari Marita | Kostholdsfilosofier | 40 | 14-06-11 02:12 |
Vektøkning etter omlegging til lavkarbo | dragemor | Lavkarbo generelt | 7 | 01-03-11 10:30 |
Ujevn fordeling av mat? | sara | Lavkarbo generelt | 4 | 10-06-09 00:09 |