Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
12-07-15, 21:13 | #1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
|
Starte lavkarbo 2 uker, 2 uker spaniatur også ketolyse etterpå. Trenger litt hjelp!Ja nå trenger jeg litt hjelp! |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren |
13-07-15, 10:50 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
|
Sv: Starte lavkarbo 2 uker, 2 uker spaniatur også ketolyse etterpå. Trenger litt hjelJeg har ikke erfaring med refluks, men jeg ville ihvertfall ha trappet ned mot ferien og brukt lavkarbo fremover. Det er jo mye god mat i Spania som er lavkarbo |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
13-07-15, 11:13 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
|
Sv: Starte lavkarbo 2 uker, 2 uker spaniatur også ketolyse etterpå. Trenger litt hjelJeg har mye erfaring med refluks, og jeg ville bare hoppet i det med en gang! Da er det også lettere å finne ut hva som egentlig trigger refluksen mens du er på tur. De tingene som ofte hevdes å være årsaken på diverse konvensjonelle steder stemmer ikke for meg hvertfall. Så lenge jeg holder meg unna brød (jo lysere jo værre), og kunstig søtet drikke så tåler jeg andre ting mye bedre. Jeg merker det selvfølgelig også om jeg "lever" på sukker og raske karber i en uke, men jeg våkner hvertfall ikke på natta av at jeg drar magesyre ned i lungene ¨
13-07-15, 13:45 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 53
|
Sv: Starte lavkarbo 2 uker, 2 uker spaniatur også ketolyse etterpå. Trenger litt hjelDet virker som du er veldig motivert så jeg ville bare hoppet i det. |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
13-07-15, 18:45 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
|
Sv: Starte lavkarbo 2 uker, 2 uker spaniatur også ketolyse etterpå. Trenger litt hjelJeg bare hoppa i det jeg! Første dag tilbake idag |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo! | MissyJ | Lavkarbo generelt | 5 | 04-10-12 20:35 |
2 uker på ketolyse, kun gått ned 1 kg | Marimari | Ketolysekuren | 5 | 06-02-09 10:50 |
3 uker på ketolyse ... | cilemora | Ketolysekuren | 4 | 17-09-07 12:52 |