Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-11, 15:42   #1
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Fy så vemmelig smak det ble av den glasuren. Utrolig merkelig med den kalde isingen . Hvordan takler dere andre det, er det bare meg som har problemer?
Vil lage ostekrem men den der smaken fikser jeg ikke

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:48   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Neida, det er flere som har trøbbel med sukrin, både hva angår smak og eventuell dårlig effekt på magen. Jeg har hørt at smaken forsvinner litt om man lar bakverket stå over natta før man spiser, uten at jeg har testet det så godt selv. Men jeg vet at smaken blir mye mindre fremtredende om man blander med andre søtemidler, feks stevia og natreen eller splenda.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:51   #3
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Ok, men slik ostekrem må man vel ha "melis" konsistens ellers vil det vel knase ellerKanskje flytende natreen forresten, det må testes ut

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 16:01   #4
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Jeg har ikke brukt surin så mye, men oppdaget nylig sukrinmelisen! Jeg laget muffins og blandet vann med sukrinmelis som glasur, akkurat som man gjør med vanlig melis, og det ble kjempegodt! Ingen ekkel ettersmak! I selve bakverket bruker jeg å blande sukrin med andre søtningsstoffer for å unngå den kalde smaken. Jeg bruker egentlig helst så mange forskjellige som mulig, de fleste har jo en spesiell ettersmak. Jeg har kjøpt inn splenda, Xylitol, sukrin (-melis) og natreen. Har ikke fått ettersmak på noe jeg har laget enda! Jeg har faktisk en liten fantasi om å lage den gulrotkaka som står på sukrinmelisposen med sitronkremost og sukrinmelis som glasur:P Nam!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 16:20   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Bruker stort sett KUN flytende natreen og er kjempefornøyd Sukrin sammen med natreen er bedre enn bare sukrin. Smaker hele veien underveis jeg det pleier og hjelpe.

Skulle bare ønske jeg gjorde det før jeg laget kakemix-brownies fra spisdegslank som jeg er kjempeglad i... oljen jeg brukte i var begynt å få smak.. (æsj) og det kjente jeg ikke før etterpå... litt mindre smak av kaken enn av røra, men allikvel... får drukne den i bringebær og krem istedet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 16:29   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Opprinnelig lagt inn av Hildemor på slanking, her.

Ok, men slik ostekrem må man vel ha "melis" konsistens ellers vil det vel knase ellerKanskje flytende natreen forresten, det må testes ut

Du kan kjøre splenda i kjøkkenmaskin og få "melis" av det - ellers hjelper det sikkert litt å tilsette noe annen søtning til sukrinmelisen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 17:06   #7
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Jeg kan heller ikke fordra sukrinsmak og følelse, men sukrinmelis liker jeg bedre og bedre etterhvert som jeg tester det ut.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 18:18   #8
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Jeg bruker aldri sukrin eller sukrinmelis lenger. Blir uvel bare av å tenke på smaken av det

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 18:20   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Jeg har ikke brukt surin så mye, men oppdaget nylig sukrinmelisen! Jeg laget muffins og blandet vann med sukrinmelis som glasur, akkurat som man gjør med vanlig melis, og det ble kjempegodt! Ingen ekkel ettersmak!

Snakker om at vi har forskjellig smakssans! Sukrinmelis smaker iiiiskaldt! Ikke er det så veldig godt heller.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 18:24   #10
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Hm, jeg har kun bakt med sukrin og har ikke lagt merke til noen bismak eller andre problemer med den. Ikke ble det bemerket da jeg serverte bakverkene heller.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 19:13   #11
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med Sukrin men fytti......

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Snakker om at vi har forskjellig smakssans! Sukrinmelis smaker iiiiskaldt! Ikke er det så veldig godt heller.

Hehe, ja det har vi tydeligvis! Jeg kjenner den kalde smaken om jeg spiser sukrin på en skje (måtte jo prøve), men når jeg blandet melis med vann så synes jeg det forsvant. Det kan jo være at jeg ikke merket det fordi jeg hadde det oppå en veldig god muffins? Også hadde jeg ikke spist noe søtt på leeeeeenge.

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 20:56   #12
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Opprinnelig lagt inn av Hildemor på slanking, her.

Fy så vemmelig smak det ble av den glasuren. Utrolig merkelig med den kalde isingen . Hvordan takler dere andre det, er det bare meg som har problemer?
Vil lage ostekrem men den der smaken fikser jeg ikke

Ja syns du også! Jeg syns sukrin smaker grådig merkelig!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:44   #13
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Har brukt sukrin i ostekake, og ja, noe av smaken forsvant over natten. Bruker det og på pannekaker, men i små mengder - ellers smaker det kaldt. Ellers er jeg ikke noe glad i smaken jeg heller, bruker heller stevia.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:47   #14
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Har brukt sukrin i ostekake, og ja, noe av smaken forsvant over natten. Bruker det og på pannekaker, men i små mengder - ellers smaker det kaldt. Ellers er jeg ikke noe glad i smaken jeg heller, bruker heller stevia.

Kan noen gi meg en nettside der jeg får kjøpt stevia?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:51   #15
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Kan noen gi meg en nettside der jeg får kjøpt stevia?

iHerb.com? De har jo masse, jeg har kjøpt all min stevia fra dem.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:53   #16
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

iHerb.com? De har jo masse, jeg har kjøpt all min stevia fra dem.

Takk

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:49   #17
eso013
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 4
eso013 er på en erverdig vei

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Hei. Jeg merker selv stor forskjell på smaken av sukrin de selger på helsekost og en av de de selger på iherb.com (http://www.iherb.com/Now-Foods-Eryth...454-g/579?at=0) Sistnevnte mener jeg har mye mindre av den kalde smaken! Vil forsette å bruke den fra nå av

eso013 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sb Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 10:22   #18
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Grøss og gru..

Sukrin og sukrinmelis burde verdt forbudt å selge... En mer grusom smak skal man lete lenge etter...

Hjelper ikke om det står over natt hos meg ihverfall

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 12:18   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.

Grøss og gru..

Sukrin og sukrinmelis burde verdt forbudt å selge... En mer grusom smak skal man lete lenge etter...

Hjelper ikke om det står over natt hos meg ihverfall

Kanskje litt voldsomt å forby det i salg fordi du synes det smaker grusomt - eller hva?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 01:08   #20
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Jeg fant ut etter å ha googla litt at produsentene av sukrin sier at man aldri skal bruke mer enn 20 % av vekta på varene som sukrin.
For å ta et eksempel; moccakaka jeg laget i dag
Opprinnelig er bunnen slik:
200 gram mandler
150 gram sukker
4 stivpiskede eggehviter.

20 % av 200 er 40, eggehvitene veier lite. Jeg gikk for en halv dl sukrin som er 45 gram.
Min oppskrift ble da sånn:
200 gram malte mandler
1/2 dl sukrin
1 kn.odd stevia
1 ss sukker

Jeg velger å bruke litt sukker når jeg lager kaker, rett og slett fordi det blir baketeknisk bedre, det smaker godt og fordi blodsukkeret mitt tåler at det er 1 ss sukker (10 karber) i kaka. Da smaker det ikke kaldt eller rart av sukrinen i det hele tatt. Skal vedde på at ingen ville gjettet at den kakebunnen er nesten sukkerfri!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 01:29   #21
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

jeg tror også at det er fort gjort å bruke for mye sukrin. har du vært på lavkarbo en stund så smaker det søte ganske mye søtere. tipper derfor at det er søtt nok med passe sukrin, men mange tenker sukkerbomber når dem baker. for det har alltid vært myyye sukker i kaker på høykarbokostholdet. men som benter skriver er det nok smart å være veldig måteholden på sukrinen

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 10:40   #22
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Trodde jeg ville prøve Sukrin, men nå er jeg ikke sikker lenger.... Liker dårlig smaken av det meste av søtningsmiddel...

Men dere som bruker stevia når dere baker - hvordan gjør dere det, og har dere noen gode oppskrifter? Det er jo så søtt at man vel ikke kan bruke det som "fyllmasse" i bakverk slik som splenda og sukrin? Hvordan piske eggedosis med stevia??? Går det an?

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 12:51   #23
Ju9ta
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Sandnes
Alder: 44
Innlegg: 66
Ju9ta er på en erverdig vei

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

å jeg som nettopp har handle inn sukrinmelis t å bruke i oreokaka..

__________________
Ju9ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 12:53   #24
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Jeg blir dårlig av sukrin.. noe som egentlig er greit, siden det smaker forferdelig i min munn enten det er kalde eller varme eller nye eller gamle eller hva det måtte være retter.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 13:12   #25
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg blir dårlig av sukrin.. noe som egentlig er greit, siden det smaker forferdelig i min munn enten det er kalde eller varme eller nye eller gamle eller hva det måtte være retter.

Jeg klarer å bruke sukrin på kligrøt, but that's about it. Ellers smaker det bare iff.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Party til helgen nattie Spørsmål og svar 4 07-12-10 11:36
oh yeeeaah, det er løøørdag! party:D SunnhetMedSirrup Generell diskusjon 2 12-09-09 15:31
Skal bake en kake, hvilket mel bruker jeg? Stilken Ketolysekuren 4 13-05-09 11:57
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? Gladys Spørsmål og svar 13 29-03-08 20:45
Jeg hørte en på butikken som skulle bake Lindbergbrødet. Oppskrift? Lollypop! Dr Lindbergs 14 03-12-07 20:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no