Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Erfaringer om energi/svimmelhet?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-07, 13:24   #1
guro_no
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 68
guro_no er på en erverdig vei

Erfaringer om energi/svimmelhet?

Nå er jeg inne i min tredje uke på ketolysekuren.
Hadde gått ned 4.4 på to uker og er selvfølgelig kjempefornøyd med det
Men... I boken står det at det er vanlig å være svimmel de to første ukene, men jeg er ganske mye svimmel ennå
Og jeg har veldig liten energi til å gjøre noe. Merker det veldig godt dersom jeg gjør noe fysisk, svimmel og sliten med det samme..
Jeg er en person som lett engster meg for alt mulig, men har foreløpig klart å overbevise meg selv om at det er pga kosten jeg er svimmel ( var ikke plaget av det før jeg begynte).

Jeg spiser rett mat, og prøver å drikke nok vann.. Har ikke tatt magnesiumtabelettene jeg kjøpte, da de er så store og jeg har problemer med å svelge store tab... Kan man dele de?


Er det noen av dere som har opplevd noe av det samme, og hvor lang tid tok det for dere å komme dere?

Småbekymret hilsen fra Guro

__________________


Startet på Ketolyse 28. april 2008

Min blogg: Guro_no sin vei til et lettere liv
guro_no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:35   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Erfaringer om energi/svimmelhet?

Det kan være mangel på magnesium som er årsaken til svimmelheten. magnesium hjelper på med stabiliseringen av blodsukker og svimmelhet er tegn på lavt blodsukker.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:22   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Erfaringer om energi/svimmelhet?

Ikke så mye svimmel, men jeg merker godt at jeg ikke klarer noe særlig hard fysisk aktivitet. Som jeg skrev i en annen tråd, så bor jeg i 4 etg. uten heis, og den trappen er ganske så tung for tiden. Før kunne jeg labbe opp i et strekk, men hvis jeg har litt å bære på nå, må jeg ta pause.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:16   #4
Chips
Nytt Medlem
 
Chips sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 50
Innlegg: 2
Chips er på en erverdig vei

Sv: Erfaringer om energi/svimmelhet?

Magnesium tablettene er de viktigste. Det er trolig pga av at du ikke har tatt disse at du føler at kroppen er slapp og tung. Jeg kjøpte ikke tabletter før etter 14 dager, og den siste uka følte jeg det som at jeg hadde betong sko, og jeg var hele tiden veldig trøtt. Kjøpte tablettene etter kjeft fra legen, og plutselig ble alt så mye lettere og etter noen dager kom det mye omtalte energi kicket. Så mitt råd er begynn med magnesium med en gang.
Har selv holdt på i 4 uker nå og har godt ned 10,5 kg og er full av energi.

Chips er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke erfaringer har dere? Summer Blodtypedietten 12 19-03-12 21:05
Akupunktur. Erfaringer? Boxie Fysisk og mental helse 12 07-07-06 10:35
Erfaringer med Splenda? themonk Lavkarbo generelt 11 23-12-05 21:15
Produktene mine erfaringer Maz Eurodiett 13 01-11-04 14:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no