Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-08, 13:58   #1
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Selv om jeg ikke handler mye klær nå i nedgangsfasen står både 17. mai og konfirmasjon for døren, så jeg må ha et penantrekk og helst en kjole.

Vil ha en med litt utringing (men har store bryster som må få plass), den må gå inn i livet og slippe ved hoftene da magen er et problemområde men midjen er smal.
Ser for meg knelengde.

Gjerne en kjole som ikke er så pyntet annet enn at jeg kan bruke den i andre sosiale sammenhenger sommeren gjennom. (Men samtidig fin nok, om dere skjønner.)

Bruker str. 46.

Noen som har tips til hvor jeg kan lete? Har vært på B-Young, Hennes, Lindex og KappAhl uten hell. Fant en fin kjole på Hennes, men den ble for dristig for mine bryster.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 14:03   #2
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Fant en fin kjole på Hennes, men den ble for dristig for mine bryster.

Du kan ikke ha en bolero utenpå da? Eller en fin singlet eller body i silke eller noe under?

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 14:03   #3
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Jeg har en kjole, den er linaktig i stoffet, beige med litt svarte "flekker" på, og lang, med v-utrigning, men ikke for mye.. Tror jeg etter mye om og men fant den på en typisk "dame-klesforretning", de har ofte et godt utvalg av kjoler. Jeg har brukt den i bryllup og i søndagsmiddag, kan pyntes litt opp og ned, og er sikkert noe slikt du tenker på, vil jeg tro..

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 14:08   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Har du vært på Lindex i det siste?..
De siste dagene nå, fikk vi inn kjoler som er laget spesielt til 17.mai..en egen kolleksjon faktisk..
En i lilla, og en i sort/hvitt som er knallfine!!

D har brede "stropper" over skuldrene, inn i livet, utringing, og utover fra midjen...
De rekker til litt under kneet tenker jeg.....

Den lilla er nydelig!!

Kosta vel 349 tror jeg...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 14:17   #5
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Har Lindex vegg i vegg her så da skal jeg jammen ta en titt til. Takk for tipset.

Enid: Det er mulig det går an, finner jeg ikke noe annet må jeg se om det går an å fikse på en eller annen måte.

Max: Skal titte innom litt voksne butikker og, men ofte ligger de litt høyere i pris. Og siden dette er en kjole som forhåpentligvis bare kan brukes en kort periode (man er da optimist ) vil jeg ikke bruke for mye penger.
Kjolen jeg kjøpte til jul er kassert for lengst, da blir man litt nøktern etterhvert.

Men når jeg er ferdig slanket og magen er operert vekk skal jeg bygge opp en solid garderobe, DET gleder jeg meg vanvittig til!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 14:32   #6
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Jeg kjøper en del klær på SOLO consept på Gunerius i Oslo. Der har de veldig mye fine klær i litt større størrelser og ikke alt for dyrt (litt dyrere enn kjedebutikkene, men ikke mye). Særlig klærne fra danske Zizi liker jeg veldig godt. Finnes andre steder også. Se her: http://www.zizzi.no/side_2.htm

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 17:40   #7
Joika
Medlem
 
Joika sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 217
Joika har en fantastisk aura rundt segJoika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Ta deg en tur på Oasis. De går til 44 og er ganske rause i størrelsen.

__________________
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19357
Min gamle journal....
Joika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Joikaboller Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 19:01   #8
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Vet ikke om du har noe Spar Kjøp hos deg? Fant en ganske flott sånn omslagskjole der, med "bolero" til når jeg var der. Men den er kanskje litt.."tynn" til 17. Mai, passer kanskje best til en sydentur Du kan nå ta en titt..HER Klikk for større :-)

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:33   #9
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Stedet for kjoler er Oasis! I LOVE OASIS!!! særlig butikken på Oslo s, de har masse super fine kjoler...kjøper nesten kjoler der hver måned.. Ellers har de fine sommer kjoler på Risøe eller Mango. Blomsterprint er veldig "in" i sommer vet du, og på mango har de noen kjempe fine noen...Lykke til.

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 23:25   #10
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Er det ikke dyrt på Oasis?
Jeg har en kjole derfra, som jeg faktisk enda ikke har brukt...
Kosta 700-på salg!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 00:02   #11
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Dette innlegget kunne jeg har skrevet...! Stemmer akkurat her også. Måå har kjole. Skal dra imorra faktisk å se. Neste helg er det 17.mai OG konfirmasjon og bunaden min passer ikke så må kjøpe.... er også optimist og vil ikke at den skal passe om et halvt år liksom. Derfor vil jeg jo heller ikke legge så mye penger i en. Vanskelig det det *sukk*

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 07:12   #12
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Hva med nettsteder. Kanskje litt sent m. tanke på 17 mai, men det finnes nettsteder med fine klær i større størrelser.

F.eks: http://www.storogfin.no/kat.php?ID=3

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 18:31   #13
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Skal titte innom Zizzi, Oasis og Mango. Takk for tips!

Jobber åpningstidene resten av helgen så jeg får ta et raid på tirsdag.

Tør ikke bestille over nettet siden fasongen min fortsatt er litt vanskelig. Spesiellt med tanke på puppene, mange kjoler som ikke passer over brystet men som sitter fint ellers. (Stor-gleder meg til å operere de bort. )

Lykke til Elanessë, håper du finner en kjole!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 19:11   #14
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Hvordan går det med letingen?
Jeg fant kjole i helga jeg! *puh* begynte å haste ja... Jeg kjøpte den på Kappahl, og der var det 25% rabatt også!
Det ble ikke en typisk finfin-kjole, men en som godt kan brukes til sommerkjole også. Går fint det egentlig. Skal prøve å stæsje meg litt opp litt ellers med noe smykker o.l til både 17.mai og konfirmasjonen.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 22:54   #15
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Hvordan går det med letingen?
Jeg fant kjole i helga jeg! *puh* begynte å haste ja... Jeg kjøpte den på Kappahl, og der var det 25% rabatt også!
Det ble ikke en typisk finfin-kjole, men en som godt kan brukes til sommerkjole også. Går fint det egentlig. Skal prøve å stæsje meg litt opp litt ellers med noe smykker o.l til både 17.mai og konfirmasjonen.

bilde? elsker bilder

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:10   #16
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

bilde? elsker bilder

Vi får se etter helga om det blir noe Akkurat nå er den nedpakket i kofferten.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:54   #17
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

jaaaa! håper

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 17:39   #18
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Jeg gikk til slutt for den kjolen på HM. Må gjøre ett eller annet over brystene, men det ordner seg nok.

Fant en kjempefin kjole på Zizzi, men tenk at str. S var for stor til meg!
Tok først str. M, den satt omtrent like fint som en potetsekk.

Så det funker da dette vi driver med.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:39   #19
nettih
Juniormedlem
 
nettih sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: oslo
Alder: 55
Innlegg: 37
nettih er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Jeg har også funnet kjole hos zolo og er kjempe fornøydkan også anbefale en butikk på økernsenteret for store jenter....har ikke vært der på lenge da jeg bor i sentrum men det tar jo ikke så lang tid å komme seg dit med t-banen. Liva heter den og ligger i 2 etg og er lett å finne

__________________
Join me in the Phentermine support group!

nettih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:44   #20
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Så bra at dere fant dere kjoler dere og Elanessë og nettih.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 14:47   #21
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Inspirert av denne tråden kikka jeg også innom Lindex i dag - drøssevis av kjoler i hyllene der, faktisk. Mye pent også - dessverre ikke så mye som passer godt overens med det å være både kortvokst, overvektig og beskjedent bebrystet.

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 15:03   #22
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Du kan se på bravissimo.com. De har spesiallagede kjoler, topper og BH er for kvinner med store pupper. Noen av dem er skikkelig fine. Litt for sent til 17. mai, men det kommer kanskje andre anledninger også.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 16:24   #23
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Opprinnelig lagt inn av Skrible, her.

Inspirert av denne tråden kikka jeg også innom Lindex i dag - drøssevis av kjoler i hyllene der, faktisk. Mye pent også - dessverre ikke så mye som passer godt overens med det å være både kortvokst, overvektig og beskjedent bebrystet.

Er jo den perfekte beskrivelsen av meg det der Ikke barebare å finne klær som passer OG ser bra ut.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 18:47   #24
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

jeg fant også!!!... hurra. Da må jeg ikke gå noe opp før bryllupet i slutten av august

Legger inn ett dårlig bilde datteren tok, Kjolen var utrolig slankende!

ikke bry dere om håret og "mina" .. eller at det var litt skurrete

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 15052008022.jpg (41,6 KB, 78 visninger)
Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 19:43   #25
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Å, det var en rålekker kjole! Det er utrolig slankenede med sånn bredt belde over livet ja. Viser virkelig at man har en midje
Burde kanskje ha leite etter noe jeg og, men er for sent nå Finner vel noe rask i skapet ....

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no