Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Utvendig velvære. Butikkoversikt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-08, 16:50   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Utvendig velvære. Butikkoversikt

Mens vi går ned i vekt og er nede i målvekten vår så er en del av oss så store at vanlig konfeksjonsstørrelser ikke passer. Det gjelder både kvinner og menn.
Jeg har tro på at å pleie seg selv utvendig er også en viktig del av det å føle seg vel, være glad i seg selv, føle seg fin og flott. Å ha tilgang på klær som er passe og som er moderne selv om man er en strl. 48 eller 54 er hyggelig og ikke minst viktig for videre motivasjon synes jeg. Derfor savner jeg virkelig en tråd hvor butikker, kataloger osv som har klær for store kvinner og menn står listet opp. Vi lister opp butikker som har lavkarboprodukter, men er ikke dette også litt viktig?

Ønsker meg derfor en tråd hvor alle kan ramse opp butikker og kataloger inn og utlands som har klær, og sko(støvletter) for store (høye og lave) menn og kvinner.


(Har søkt her inne men finner ikke noen tråder om det. Mener faktisk at jeg lagde en tråd om dette i 2005)

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 22:48   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Utvendig velvære. Butikkoversikt

http://www.storkarn.no/

Butikken heter nå Storkar'n og Dama - og de har 3 butikker tror jeg. På Østlandet alle sammen. Jeg syns de har veldig mye fint!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 23:58   #3
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Utvendig velvære. Butikkoversikt

Ligger en på Strømmen...men de har bare herre...og de har blitt dyre!!
ikke særlig god kvalitet heller synes vi. men mange fine gensere og sånt, litt dårlig
passform på buksemodellene...alt for vide ben for de fleste menn er jo ikke så tjukke i bena! (dette er jo bare vår personlige mening da )

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Velvære tips Anne Fysisk og mental helse 4 04-05-05 23:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no