Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-06, 15:02   #1001
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Det skal bli nytt byggefelt bak huset vår. Der det til nå har vært bare skog. Nå er mesteparten av trærne felt. Tror det blir bra jeg, for det blir mye lysere for oss...og er jeg heldig så overlever epletreet vårt. Nå har vi hatt besøk av elg hvert år om vinter'n og høsten og de bare ødelegger. Nå kanskje de må finne andre beitemarker...og hagen vår får være i fred Selv om jeg synes det er ganske flott å se de store dyrene bare tre-fire meter unna.

Men litt ekkelt når de står og titter inn av vinduet da

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 07:46   #1002
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Grattis, Mofe, med innlegg nr 1000!

Jeg er veldig fornøyd med meg selv, jeg! Nå har nemlig lavkarbotankegangen virkelig satt seg hos meg. Jeg har prøvd og feilet, hatt mange trøstespisesprekker, men nå sitter det! Med masse god hjelp fra dere her på forumet. Og så har jeg lært av mine egne feil. He he.
Ser ut som 50 ord nå... nei, det var det ikke. Heh.

Liker rimfrosten i Oslo nå, jeg. Koselig. Nestensnø.!

__________________
Just keep swimming

Sist redigert av chili : 29-12-06 kl 07:49. Årsak: under femti ord.
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 10:02   #1003
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Tusentråden 2006

Ja grattis med 1000 innlegg

Så flott at lavkarbo sitter nå, Chili! Jeg merker også at jeg klarer veldig lett å hente meg inn og at jeg koser meg begrenset (uvant for meg ). Skal lese gjennom Ketolysebok igjen og se om det er noe jeg kan endre eller gjøre anderledes.

Frost her og, som du sier, nesten som snø! kanskje vi får litt julestemning i nyttårshelgen

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 11:06   #1004
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Ja, det er moro når kunnskapen sitter!
Kanskje det tar et halvt til ett års tid før det går inn...?

Jeg har blitt avhengig av forumet her, hvertfall. men klarer å begrense tida litt allikevel. Det blir mest å skrive inn hva jeg har spist, og litt mer personlig innimellom.

Skravlesjuk idag jeg visst.

Jeg har hatt juleferie hele denne uka her. Deilig. Særlig når formen er redusert.

er vel femti ord nå, vel!?

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 04:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no