Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lite væskinntak ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-10, 10:48   #1
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Lite væskinntak ...

Hei, noen tips til drikke jeg kan drikke i løpet av en dag??
sliter med å få i meg nokk væske i løpet av en dag..
Det jeg drikker nå er kanskje 2 X0,7 flasker vann, og 2-3 kopper TE i løpet av en dag. Noe mer når jeg har trenet..
Men får ikke til å treme i meg så mye..

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 10:57   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak...

Start dagen med et stort glass vann og avslutt med et stort glass vann.

Liker du ikke vann eller er det bare at du glemmer å drikke?

Vet en del har et vannglass på badet også tar de seg et glass vann hver gang de vasker hendene.

Te er også væske Jeg drikker i perioder masse grønn te (gjerne en liter i tillegg til 3-4liter vann, men jeg er tørst hele tiden).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 11:10   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak...

med mindre du drikker te som inneholder koffein for da skal du ha i deg ekstra vann, i og med at det er vanndrivende.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 11:21   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

med mindre du drikker te som inneholder koffein for da skal du ha i deg ekstra vann, i og med at det er vanndrivende.

De regner det som væskeinntak på sykehus bare så du vet det Kffe og vanlig sort te regnes som væskeinntak, spør Kitt
Men jeg drikker et glass vann ekstra pr kaffekopp for jeg blir faktisk tørst av det.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 11:22   #5
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Lite væskinntak...

Jeg fyller en 0.5 L brusflaske med iskaldt vann. Merker at jeg drikker mye mer hvis jeg drikker av flaske enn av glass. Går på en måte fortere å drikke av den

__________________




majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 11:47   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak...

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

De regner det som væskeinntak på sykehus bare så du vet det Kffe og vanlig sort te regnes som væskeinntak, spør Kitt
Men jeg drikker et glass vann ekstra pr kaffekopp for jeg blir faktisk tørst av det.

Ja, og hva er grunnen til at man blir tørst av å drikke kaffe og te?
Ser at Friele sier at ny forskning viser at koffeininneholdig drikke ikke fordriver vann, men det blir litt som at Tiedemann skal si at røyk er godt for hjertet.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 11:50   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, og hva er grunnen til at man blir tørst av å drikke kaffe og te?
Ser at Friele sier at ny forskning viser at koffeininneholdig drikke ikke fordriver vann, men det blir litt som at Tiedemann skal si at røyk er godt for hjertet.

Poenget er at sykehusene regner alt flytende som væskeinntak. Jeg blir tørst av å drikke mye vann og, da havner jeg i en runddans der jeg drikker og drikker og blir aldri utørst

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 11:56   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Ja, det er mange rare, som sier mye rart. Kjempefint for folk som drikker mye te, om det kan regnes som væskeinntak på sykehuset. Men det hjelper vel ikke så himla mye in real life, når det fordriver vannet? I følge NHI, som jeg har skjønt at folk stoler 100% på, etter svineinfluesahysteriet, så kan Koffein være vanndrivende. Så jeg hadde ikke drukket 10 kopper te og da tenkt at "nå har jeg dekt vanninntaket for denne dagen." Men for all del.. Vær så god, hvis man vil det

Når det gjelder det innlegget EGENTLIG handlet om, så er det lurt som Imse sier, å ha et glass på badet som man drikker av hver gang en har vært på toalettet f.eks. Øk gradvis Det er ikke så vanskelig, med mindre man er sånn som virkelig ikke liker vann.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 12:01   #9
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Lite væskinntak ...

Jeg drikker mye kaffe og har gått over til koffeinfri med tanke på at koffein virker vanndrivende. Har ikke hjulpet på vekten i hvert fall.

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 12:02   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Vanndrivende koffein

Er koffeinholdige drikker så vanndrivende som vi tror? Medisinsk helsepersonell har lenge sagt at koffeinholdige drikker kan føre til dehydrering. Men stemmer det?
Forskning har ikke kunnet bekrefte denne ”sannheten”. De aller fleste studier på området har funnet at moderate mengder koffein kun har en meget mild vanndrivende effekt.
En studie ved University of Connecticut tok for seg ti tidligere undersøkelser. Studien ble publisert i 2002 i tidsskriftet The International Journal of Sport Nutrition and Exercise.
Resultatene viser at koffein ikke ga vesentlig økt urinmengde sammenlignet med placebo eller vann.
I en annen studie, publisert i samme tidsskrift i 2005, kontrollerte forskerne koffeininntaket til 59 voksne personer i elleve dager. Noen dager fikk deltakerne koffeinkapsler, andre dager placebo. Forskerne så ingen signifikante forskjeller i urinvolum.
Dette tyder på at koffein ikke er et så kraftig vanndrivende middel som tidligere antatt.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 13:13   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Jeg tisser i allefall ikke mere om jeg drikker masse kaffe istedenfor vann, men samme hva jeg drikker og det er varmt, så blir jeg tørst og må drikke mere. Jeg er ekstremt tørst, bare så det er sagt. Og har et vannglass foran meg hele tiden og er like irritert på glasset fordi 3dl vann er borte på et blunk.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 13:15   #12
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

For meg er det mengde inntak som spiller inn, merker overhode ikke noen forandring om det er kaffe, te eller vann. Ut skal det

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 13:53   #13
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

med mindre du drikker te som inneholder koffein for da skal du ha i deg ekstra vann, i og med at det er vanndrivende.

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Kitt er en sykepleier som kan sitt kram. Væske er væske, om det er vann, te, kaffe, sukkerfri brus , væske i grønnsaker! etc. Altså er det ikke tale om å drikke 3 l postevann for å "komme i himmelen"

Vennlig Hilsen
Torkil

Kom på at Torkil har svart på lignende spørsmål tidligere, burde være fra en pålitelig kilde, eller hva?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 14:05   #14
Frk.Sofie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 63
Frk.Sofie er på en erverdig vei

Sv: Lite væskinntak ...

Jeg har 4 stk. 0,5 l flasker med vann i kjøleskapet, har satt nr. på de så jeg er sikker på at jeg drikker 2 liter vann i løpet av dagen..i tillegg til alt annet..

Når jeg har drukket opp en flaske setter jeg den bakerst så den rekker å bli deilig og kald..

__________________


Frk.Sofie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 14:13   #15
Maika
Juniormedlem
 
Maika sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 35
Maika er på en erverdig vei

Sv: Lite væskinntak ...

Jeg hadde også problemer med å drikke nok. Min løsning ble 0.7 l drikkeflaske. Jeg tar en stor mugge vann med lime båter oppi og setter i kjøleskapet, så fyller jeg på flasken min slik at jeg alltid har kaldt vann. Flasken er tett så når jeg er på jobb putter jeg noe lime oppi flaska og fyller på med kaldt vann fra automaten vår på jobb. På denne måten får jeg i meg alt mellom 3 og 4 liter vann for dagen.

Drikker jeg av glass så får jeg ikke mye i meg..merkelig det der.

__________________


Maika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 19:04   #16
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Lite væskinntak...

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Start dagen med et stort glass vann og avslutt med et stort glass vann.

Liker du ikke vann eller er det bare at du glemmer å drikke?

Vet en del har et vannglass på badet også tar de seg et glass vann hver gang de vasker hendene.

Te er også væske Jeg drikker i perioder masse grønn te (gjerne en liter i tillegg til 3-4liter vann, men jeg er tørst hele tiden).


Liker vann jo, men klarer bare ikke å drikke nokk. Går med flaske på hele tiden.. men blir ikke så mye. Er ikke tørst.
Liker ikke å drikke vann fra glass, så derfor jeg går med 0.7 flaske på meg hele tiden.
Har prøvd å skjerpa meg i dag, så da jeg drukke Nesten 3 liter i dag. Men dobesøk i hele dag
I dag ble det, en del vann, te og saft.. Er funlight saft greit???

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 19:06   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Fun saft er helt greit sånn ketolyse- messig.
Noen vil ikke bruke kunstig søtning, noen tåler det ikke, noen går ikke ned om de bruker det og for noen opprettholder det søtsuget! Så det er sagt!

Mest mulig av væske inntaket skal være vann, men alle triks er lov for å få i seg nok væske!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:39   #18
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Lite væskinntak ...

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Hei, noen tips til drikke jeg kan drikke i løpet av en dag??
sliter med å få i meg nokk væske i løpet av en dag..
Det jeg drikker nå er kanskje 2 X0,7 flasker vann, og 2-3 kopper TE i løpet av en dag. Noe mer når jeg har trenet..
Men får ikke til å treme i meg så mye..


Advarsel: Dette rådet er ikke helt i tråd med ketolysekurens prinsipper.

Jeg synes dog ikke du drikker så altfor lite, ut fra hva du sier får du i deg godt over to liter væske i døgnet. I tillegg får man ofte i seg rundt en liter gjennom maten. Om du i tillegg ikke er tørst, og du føler du må presse det i deg, så tror du kan være fornøyd med det inntaket du har. Merk at dette er ting jeg tror, ut i fra at kroppen har ganske fine mekanismer for å si fra om behov.

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:58   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Min erfaring er at når jeg er flink til å drikke vann blir jeg mer tørst. Bare gjør det til en vane

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 03:33   #20
viet60
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 63
Innlegg: 60
viet60 er på en erverdig vei

Sv: Lite væskinntak ...

Vel, kanskje jeg er et bevis på at kaffe holder som væske inntak?

Jeg dekker hele mitt væskebehov med kaffe, det er sjelden jeg drikke noe annet,kanskje en kald soda 1 gang i uka.

Jeg har regnet ut at jeg konsumerer 3 liter kaffe pr dag!
Koppen er med meg hele tiden.

__________________


viet60 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SKALDEMAN/KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 12:30   #21
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lite væskinntak ...

Kaffe er væske, og hadde den vært vanndrivende i særlig grad hadde jeg vært en sviske pr nu.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 19:02   #22
fett å være slank
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 10
fett å være slank er på en erverdig vei

Sv: Lite væskinntak ...

Jeg har nesten det motsatte problem, er super tøst det meste av dagen, og når jeg våkner er jeg ofte tør i munnen. Er det en vanlig "bivirkning" av ketosen??

fett å være slank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:43   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Er vanlig å bli ganske tørst, ja!
Vi som ikke blir så tørste ellers, blir det ofte ikke på ketolyse heller, og sliter da litt med å få i oss anbefalt mengde væske!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:25   #24
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lite væskinntak ...

Jeg sliter også med det, men det hjelper å ha en imsdalflaske med meg. Da husker jeg å drikke...
Jeg kan stå med et glass vann, men klarer rett og slett ikke å svelge det ned.
Det havner feil og med mye luft så det blir ubehagelig.

Jeg er visst litt merkelig...

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:34   #25
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Hvis jeg bare drikker vann (uansett om det er fra flaske eller glass), så får jeg med nød og neppe i meg én liter. Det er ikke det at vannet smaker noe vondt heller, men jeg sliter med å få i meg rent vann. Så jeg er storforbruker av Fun Light. Bryr meg ikke så mye om aspartam. Selv om jeg nesten utelukkende drikker Fun Light hver dag, så er det så lite aspartam oppi at jeg ikke bryr meg om det.

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg tisser i allefall ikke mere om jeg drikker masse kaffe istedenfor vann, men samme hva jeg drikker og det er varmt, så blir jeg tørst og må drikke mere. Jeg er ekstremt tørst, bare så det er sagt. Og har et vannglass foran meg hele tiden og er like irritert på glasset fordi 3dl vann er borte på et blunk.

Du kan jo kjøpe disse på IKEA:

MJÖD
Ølglass
49,- / 6 stk.
Høyde: 23 cm
Volum: 55 cl

De er flittig brukt hos meg. Jeg fyller det med isbiter og tar med meg en mugge saft (er altfor dårlig til å drikke vann...) inn på rommet. Så drikker jeg i vei. Det forsvinner fort hos meg da.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For lite mat i dag? Iselilja Spørsmål og svar 7 27-01-10 19:52
Kan det bli for lite mat? Liv:) Spørsmål og svar 8 26-05-09 13:25
For lite mat Maddie Ketolysekuren 2 01-04-08 14:03
for lite Nila Ketolysekuren 2 02-07-07 07:00
et lite spm.. TinaF Atkins kosthold 3 23-05-05 16:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no