Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
10-01-18, 21:32 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2017
Hvor: sandefjord
Alder: 29
|
Uregelmessig blødninger når man går på lavkarbo for å bli kvitt pcos?hmmm, håper liiiitt på svar, selvom jeg ser tråden er gammel.. |
Min kostholdsfilosofi: ingen |
12-01-18, 15:21 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2016
|
Sv: Uregelmessig blødninger når man går på lavkarbo for å bli kvitt pcos?Jeg kan ikke svare helt direkte på spørsmålet ditt. Men det første som slår meg er at kostholdet kanskje ikke helt har rukket å slå inn på syklusen din. Det er vanlig med uregel mens når man har PCOS, så sånn sett er det kanskje ikke så rart at du hadde lutealfase på bare en uke og fikk ny mens på tirsdag. Jeg ville nok gitt det 1-2 sykluser til før jeg kunne konkludert med at kostholdet innvirker på syklusen. Lykke til
15-01-18, 09:58 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
|
Sv: Uregelmessig blødninger når man går på lavkarbo for å bli kvitt pcos?Det er helt vanlig å ha uregelmessige blødninger i kostomlegging.
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
vekt og uregelmessig mens | babydoll | Spørsmål og svar | 1 | 03-06-11 13:46 |
Etterlysning: Diabetikere som er blitt kvitt sin diabetes vha lavkarbo | Ingvildamoe | Lavkarbo generelt | 4 | 11-06-10 12:57 |
Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens ... Andre som opplever det? | Stellamor | Ketolysekuren | 9 | 24-04-09 09:29 |
Lavkarbo og surrete blødninger...trenger råd! | Borealis | PCOS og karbohydratkontroll | 30 | 14-06-06 16:49 |
Bli kvitt PCOS | Trolljenta | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 07-12-05 10:22 |