Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
![]() ![]() |
![]() Karbo og fett?Jeg drar snart på en ukes ferie til Spania, og vet at det kommer til å bli noen sprekker der, bl.a. MÅ jeg bare ha paella en gang eller to. Og noen glass vin blir det nok også. Men skal bo i leilighet, så frokosten blir som vanlig (egg og bacon), og jeg skal ellers prøve å begrense meg til kjøtt, fisk og grønnsaker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karbo og fett?Synes ikke du skal være redd for fett over en slik kort periode, for jeg tror at fett i kosten kan hjelpe deg å ikke havne helt på "kostholdsgaleien".
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
![]() ![]() |
Sv: Karbo og fett?Takk for svar! Du har nok rett i det, det viktigste er jo å komme i gjenge igjen når jeg kommer hjem. Jeg har prøvd meg på lavkarbo mange ganger før, men har en tendens til å gi opp hvis jeg går på en sprekk. Det skal jeg ikke gjøre denne gangen! Har gått ned 7 kilo på 9 uker, og det synes jeg er veldig bra. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karbo og fett?
Om du kommer til å tåle mere karbo med tiden vil nettopp tiden vise :-)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fett/proteiner/karbo | Jonblund | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 15 | 30-07-11 00:02 |
Mulig med for få karbo og for mye fett? | cinnamon | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 4 | 06-10-08 20:24 |
Karbo og fett når på døgnet | Photobscura | Lavkarbo generelt | 14 | 07-08-08 16:02 |
Karbo og fett SAMMEN ... | elian | Lavkarbo generelt | 16 | 26-02-08 17:31 |
% fordeling av karbo, proteiner og fett? | nalana | Lavkarbo generelt | 3 | 18-09-04 01:00 |