Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2014
![]() |
Matvarer påvirker psyken?Jeg har gått på Fedon-rettet lavkarbo i ca to uker nå.. Første dagene prøvde jeg for siste gang om jeg tålte laktosefritt. Og det gjorde jeg ikke.. Jeg merka bare etter en halvtime at jeg ble skikkelig uvel og jeg kjente rett og slett en følelse av panikk! Uten noen spesiell grunn.. Noen andre som har følt det slik etter å ha spist noe? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Lindberg!
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matvarer påvirker psyken?Mat påvirker psyke veldig mye mer enn mange tror. Eks vist jeg får i meg soya blir jeg helt mentalt fjern og forvirret.
![]() |
![]() |
#3 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matvarer påvirker psyken?Jeg har opplevd lignende, oftest av melkeprodukter. Det skjer ikke hver gang så jeg er ikke sikker på at de har skylden. Føler meg best om jeg holder meg til smør, faste oster, og rømme.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trening, kosthold og psyken! | Metal_Barbie | Generell diskusjon | 1 | 02-08-14 16:33 |
Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring? | Snis83 | Lavkarbo generelt | 12 | 15-02-11 12:46 |
Trim for psyken | Begod | Generell diskusjon | 2 | 25-06-04 00:01 |
Hormonbalansens innvirkning på psyken | HP | Lavkarbo generelt | 15 | 26-05-04 22:18 |