Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hvordan få eurodiettprodukter til å smake bedre

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-06, 23:38   #1
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hvordan få eurodiettprodukter til å smake bedre

har dere gode tips til hvordan jeg lettere skal få i meg disse produktene?? Lurer også på hvor mye grønnsaker jeg må spise i tilegg til posene.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 00:11   #2
therese1972
Nytt Medlem
 
therese1972 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 51
Innlegg: 8
therese1972 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan få eurodiettprodukter til å smake bedre

Tilsett MASSE andre greier...
Stek i smør, bland med ekstra lett melk istedenfor vann, bruk mye krydder og urter, bruk suppene som saus over grønnsaker....

Du kan spise grønnsaker til det tyter... hehe... Det er ingen begrensning fra liste 1.

Fra liste to tilsvarer 250gr ca en hel rød paprika og en pakke sukkererter, så det vil si at det er endel du kan spise fra den lista også.

Lykke til!

__________________
Therese1972
therese1972 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 06:04   #3
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan få eurodiettprodukter til å smake bedre

Ang suppene: Jeg syntes de smakte bedre i mos/grøtkonsistens, dvs. 75-90 ml vann pr pose. Brukte også salt, pepper og annet krydder i. Eneste suppen jeg ikke likte var vårsuppe.

Gjorde det samme med frokostblandingen også, tilsatte ca 100 ml melk, da ble den nesten som sjokoladepudding.

Har ikke prøvd noen av de andre produktene.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 10:40   #4
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan få eurodiettprodukter til å smake bedre

Opprinnelig lagt inn av rani

har dere gode tips til hvordan jeg lettere skal få i meg disse produktene?? Lurer også på hvor mye grønnsaker jeg må spise i tilegg til posene.

Dersom du i utgangspunktet ikke liker denne maten, bør du kanskje seg deg om etter en annen diett med mat som er mer tiltalende. Dersom du på en diett skal spise mat du ikke liker, vil du fort miste motivasjonen og har større fare for å sprekke.
For å lykkes må man velge en diett som består av mat man trives med og som gir en tilfredshet.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no