Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Leggkramper!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-07, 20:18   #26
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.

Jeg har tatt sjansen og tar nå opptil 6-800 mg magnesium hver dag. Ene leggen er enda stiv og vond, men den andre er blitt bra. Og ingen leamus idag så langt Får håpe nyrene tåler det

Det skal nok gå helt bra over en periode. Etter hvert kan det gå ut over balansen mellom kalsium og magnesium, men det varierer fra person til person. Prøv den dosen i et par uker og se om du ikke er blitt bedre da. Når du slutter merker du sannsynligvis ganske fort om det har hjulpet eller ikke.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 21:02   #27
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Det skal nok gå helt bra over en periode. Etter hvert kan det gå ut over balansen mellom kalsium og magnesium, men det varierer fra person til person. Prøv den dosen i et par uker og se om du ikke er blitt bedre da. Når du slutter merker du sannsynligvis ganske fort om det har hjulpet eller ikke.

Oi, hvordan merker jeg at jeg mangler kalsium da? Så mye å sette seg inn i

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 21:10   #28
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.

Oi, hvordan merker jeg at jeg mangler kalsium da?

Det vet jeg ikke. Jeg tror ikke det er så lett å merke, men det er ikke så vanlig heller. Du merker det på søvnen igjen. Men det går an å supplere med 200 mg om dagen for å rette opp igjen. Men begynn med magnesiumen du.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 19:08   #29
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Leggkramper!

Etter noen dager på magnesium er leggene bra, leamusen fraværende og jeg sover bedre Ingen hodepine heller... men OMG! Magnesium er jo rene avføringsmiddelet!!

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 19:43   #30
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.

Magnesium er jo rene avføringsmiddelet!!

Jøss. Da får du for mye. Prøv å ta mindre doser. Jeg har aldri opplevd at Solaray sin magnesium er sånn. En del andre som inneholder magnesiumoksid derimot.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:34   #31
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Leggkramper!

Finnes forøvrig en hel del produkter med kalsium og magnesium SAMMEN.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 11:20   #32
akarimar
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 8
akarimar er på en erverdig vei

Sv: Leggkramper!

Hva med å spise mer mat med høyt magnesium innhold? Noen som vet noe? Som Skaldeman sier, leggkramper kan komme når man ikke har spist noen karbohydrater, det gjorde i allefall mine!

akarimar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldemann Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:23   #33
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av akarimar, her.

Hva med å spise mer mat med høyt magnesium innhold? Noen som vet noe? Som Skaldeman sier, leggkramper kan komme når man ikke har spist noen karbohydrater, det gjorde i allefall mine!

Tja. Det er kanskje litt vanskelig. De matvarene som er høyest i magnesiuminnhold inneholde også ofte andre næringsstoffer som motvirker opptaket/balansen. De sikreste kortene er friske urter, krydder og nøtter, men du må spise veldig mye av det for at det skal ha noen terapeutisk effekt.

Leggkrampene kommer ofte når man er i ketose, fordi kroppen får et mye større behov for magnesium.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:37   #34
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Leggkramper!

Hei
Hvis du er normalt frisk trenger du ikke bekymre deg for nyrene. Magnesium er bare farlig dersom man allerede har nedsatt nyrefunksjon. Nyrefunksjonen kan sjekkes hos legen med en enkel blodprøve. Ring evt legen og spør om han noen gang har sjeket din nyrefunksjon. Sjansen er stor for at hun en eller annen gang har gjort nettopp det.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 08:49   #35
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Leggkramper!

Helt sinnsykt vonde leggkramper!!!

Jeg våknet i natt og måtte få massasje. Det var så vondt at jeg knapt har kjent maken. Ok, det var verre å føde, og å ha tann som måtte rotfylles, men disse leggkrampene kom på tredjeplass!

Jeg har kjøpt magnesium fra Solaray, og tok en tablett i går. Det var tydeligvis ikke nok. Jeg har tatt 1-2 tabletter om dagen, men har fått noe løs mage. Føler at jeg må på toalettet hele tiden. Jeg har hatt leggkramper noen dager, men mye mindre enn i natt.

Smertene mine satt ikke på baksiden, men på utsiden av leggen. Smerteilingene jog opp og ned, ikke bare i leggen, men på oversiden av foten og oppover låret. Leggen var verst. Hvis jeg gikk for mye igår, skulle jeg ikke ha vondt på baksiden av leggen??

Jeg har ikke kjøpt egne kosttilskudd for ketose siden jeg tar Solarys spektro multivitamin, C-vitamin, omega 3 og mega B pluss. Og nå magnesium i tillegg. Skulle være nok??? Det er ikke kalium i noe av dette, bare kalsium. Bør jeg kjøpe Kaleroid på apoteket? Kan kaliummangel også gi leggkramper?

Lurer på om jeg skal kjøpe ketolysetablettene med Krom+kalium+kalsium isteden for kaleroid? Eller er det dumt siden det er 200 mg kalsium i det jeg tar allerede?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:10   #36
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Leggkramper!

Kom til å tenke på noe, kan C-vitamin gi løs mage? Jeg har fått noen til å kjøpe c-vitamin i Sverige. Bare 25 kr for et rør med brusetabletter 1 g. Sjiitbillig!?! Jeg skal ta de vanlige 200 mg c-vitamintablettene i dag, og øke til 600 mg magnesium. Så får jeg 75 mg magnesium fra den Spektro multivitamintabletten i tillegg.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:14   #37
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Leggkramper!

Føler med deg!! Vet akkurat hvordan det er!! Så og si hver natt i det siste har jeg våknet av at jeg kjenner at leggene vrir seg, men får "lirket" bena i en stilling slik at det gir seg før det starter liksom. Når jeg har spist opp Solaray magnesium skal jeg gå over til Solaray Calmag (tror det heter det). Jeg hadde løs mage et par uker i starten, men så gikk det over Jeg spiser 400 mg hver dag.

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:23   #38
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Leggkramper!

Går du mye, Gladimat? Jeg har kjøpt nye sko, og skal gå en time flere ganger i uka. Men disse leggkrampene ligner absolutt ikke på stivhet etter trening. Helt for jævlig. Leit å høre at du har leggkramper ennå, jeg synes du har hatt det lenge.

Og ja, når jeg har hatt mildere leggkramper, så kan jeg våkne og flytte og vri bena, så har det gitt seg. Calmag er vel magnesium og kalsium? Håper noen kan gi oss råd om kalium kan hjelpe.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:10   #39
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Leggkramper!

Du kan gjøre et triks. Tar større doser vitamin C i et par dager og se om leggkrampene blir verre. Hvis de gjør det skyldes krampene trolig lavt kalsium. Hvis det blir bedre er det magnesiumet som er ute og kjører.

Hvis du har tatt en boks med Solaray Magnesium og det ikke har funka så er det nok kalsiumet som er ute av balanse.

Kalium er forresten synergist til magnesium, og hjelper også med å slappe av.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:25   #40
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Du kan gjøre et triks. Tar større doser vitamin C i et par dager og se om leggkrampene blir verre. Hvis de gjør det skyldes krampene trolig lavt kalsium. Hvis det blir bedre er det magnesiumet som er ute og kjører.

Hvis du har tatt en boks med Solaray Magnesium og det ikke har funka så er det nok kalsiumet som er ute av balanse.

Kalium er forresten synergist til magnesium, og hjelper også med å slappe av.

Jeg har bare såvidt begynt på magnesiumboksen. Men Spektro mulitivitamin tar jeg fast, og de er det 200 mg kalsium i.
Jeg kjøpte magnesium fordi jeg har hatt milde leggkramper. De ble bedre av det. Så begynte jeg på de 1 g c-vit brusetablettene, og fikk en forferdelig krampe. Er ikke kalsium sånt en får med å spise mye melkeprodukter? Jeg spiser hvit ost, fløte og rømme.

Jeg vet ikke om jeg tør provosere fram sånne leggkramper mer... kan kjøpe både Kaleroid og Kalsium på tirsdag. I dag har jeg bare tatt 200 mg c-vit.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:48   #41
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Leggkramper!

Hvis leggkrampene forsvinner med magnesium så er det jo sannsynlig at du mangler det. Men det kan godt hende du må ta en kombinasjon av kalsium og magnesium for at det skal forsvinne.

Melkeprodukter er en dårlig kilde til kalsium fordi de inneholder mye fosfor, som er en antagonist og trekker kalsiumet ut av cellene. Er veldig innvikla det her. Alt påvirker alt.

Prøv noe sånt som 600mg magnesium og 400 mg kalsium over et par uker. Se om det hjelper. Hvis ikke det nytter ville jeg anbefalt å ta en hårmineralanalyse. Da slipper du å være i tvil.

I tillegg er det veldig viktig å holde seg unna kaffe og mørk sjokolade og brus. Helst te også. Dette er matvarer som forverrer kalsium-magnesiumbalansen.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 13:01   #42
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

I tillegg er det veldig viktig å holde seg unna kaffe og mørk sjokolade og brus. Helst te også. Dette er matvarer som forverrer kalsium-magnesiumbalansen.

Mørk sjokolade og brus er det greitt å holde seg unna. Men kaffe og te? Jaja, får jeg flere slike netter så må jeg vel det da. Enkelte ting er vanskelige å kutte.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 13:18   #43
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Leggkramper!

De dagene jeg har glemt å ta magnesiumen, så synes jeg leggkrampene blir værre. Kan være innbildning, eller går virkningen til og fra kroppen så kjapt? Kanskje jeg skal øke til 600 mg magnesium og se om krampene blir helt borte? De er heldigvis til å unngå nå, men før jeg begynte på magnesium så var krampene så vonde at jeg var faktisk kjempestøl i leggene i nesten ei uke - og hadde vanskelig å gå.

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 08:32   #44
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Leggkramper!

Det gikk bra i natt med 600 mg magnesium. 200 mg sammen med de andre vitaminene om dagen, og 400 om kvelden. Jeg har ikke så løs mage. Lurer på om 1 g c-vit var for mye, at det var medvirkende til magetrøbbelet.

Jeg gikk ikke i går, men lå på kne og malte et terrassegulv på 18 kvm. og skrapte og lakket utemøblene. Mye mosjon det og!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 10:21   #45
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Leggkramper!

Jøje meg, i det siste har jeg vært veldig plaget med leggkramper igjen! Har den siste uka økt til 800 mg, uten at det har hjulpet.... tror jeg må til legen og få en grundig sjekk, dette er ikke normalt. Jeg går jo rundt og halter pga stølhet i leggene etter å ha hatt kramper om natten. Spiser Calsium også.

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:00   #46
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.

Ja, nå har jeg sendt mannen ut for å kjøpe magnesium mens jeg går her hjemme og halter... de kaller meg bare for halte-pinken her i huset nå

Ikke at jeg er noen lege,men det finnes vel andre ting enn Magnesium som gir kramper. Og dessuten burde du heller spist mat som inneholder magnesium framfor piller. Regner med at du ikke er gravid da,for da er det normalt med leggkramper

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 12:23   #47
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Leggkramper!

Opprinnelig lagt inn av Skorpia, her.

Ikke at jeg er noen lege,men det finnes vel andre ting enn Magnesium som gir kramper. Og dessuten burde du heller spist mat som inneholder magnesium framfor piller. Regner med at du ikke er gravid da,for da er det normalt med leggkramper

Nei, jeg er ikke gravid. Kanskje det er genene det ligger i? Mamma og mormor har visst samme problemer. De bruker ullsokker om natten og stålkniver under madrassen der beina ligger... Kanskje jeg lider av ullsokk- og stålkniv-mangel?

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 13:37   #48
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Leggkramper!

He he! Ullsokk har jeg brukt også! Hadde helt glemt det. For mange år siden var jeg plaget av leggkramper (da spiste jeg karbo-mat så det stod etter), og jeg fikk et kjerringråd om å ha en ulltråd rundt ankelen. Jeg brukte ullsokker i stedet, og tror faktisk det hjalp.

Jeg kjøpte magnesiumtabletter i går, tok to stykker (300 mg), og i dag våknet jeg opp med leggkrampe! Har ikke hatt leggkramper på lenge. Tror jeg skal prøve meg på magnesiumholdige matvarer i tillegg. Jeg har en urokkelig tro på at inntak av vitaminer og mineraler i form av mat er bedre enn piller.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:15   #49
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Leggkramper!

Jeg bryr meg ikke om at det er 30 grader og sommer, fram med ullsokkene!!!

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:21   #50
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Leggkramper!

Hvis du synes det blir for varmt, kan du jo lage en ulltråd. Fingerhekling er en fin greie. Det er ukomplisert, og du får en tykkere tråd. Tror det skal ha samme effekt.

Ull er gull.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Leggkramper Dolly Ketolysekuren 10 14-03-07 19:41
Har jag leggkramper??? Fridolina Ketolysekuren 10 08-10-06 15:37
Leggkramper og "ryggkramper"? apsara Fysisk og mental helse 5 29-04-06 21:38
Leggkramper!?!? konepone Ketolysekuren 5 14-04-05 20:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no