Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Jeg er så FYSEN!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-07, 16:12   #1
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Jeg er så FYSEN!

Jeg har så lyst på yoghurt-nøtter at jeg blir helt gal!!! Kan jeg ta en kontrollert sprekk i dag og begynne på`n igjen i morgen uten at det får for store konsekvenser. Spiser ingen karbohydrater ellers. Har ikke spist noen form for frukt el. grønt på 5 uker heller.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 16:35   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!!!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Jeg har så lyst på yoghurt-nøtter at jeg blir helt gal!!! Kan jeg ta en kontrollert sprekk i dag og begynne på`n igjen i morgen uten at det får for store konsekvenser. Spiser ingen karbohydrater ellers. Har ikke spist noen form for frukt el. grønt på 5 uker heller.

Du og jeg befinner oss i samme hjørnet i dag. Jeg kjøpte meg St.michaels peanøtter... og har dytta inn halve posen.
Tror ikke det skal ha så mye å si for deg. Prøv,,, ëneste som kan skje er jo at du settes pittelitt tilbake.
Hvordan er nedgangen din ellers? Tror vi spiser veldig likt... jeg går ikke ned:-(

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 16:44   #3
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!!!

He he.. Må flire litt av oss da. Jeg tror jeg nesten BARE MÅ HA det i dag. Vi får heller jogge tur i morgen og tømme karbolagrene fort!!! Jeg står bom stille på 81.4 kg. Har gått ned bare 3 kg. på 5 uker (gikk ned den første uken), jeg sier BARE fordi jeg ser andre som raser ned over det tredobbelte i samme tidsrom.. Jeg trener masse i tillegg, så det er ganske frustrerende. Kanskje det løsner når vi får oss litt karbo i dag... he he.. Ja, vi kan jo late som vi tror på det ihvertfall..

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 16:58   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!!!

Det det er en del som må OPP i karber for å gå ned, nå har ikke jeg vært av de før, men... kanskje kroppen min har begynt å tenke annerledes... hmm...
Men som du sier.... tror vi bare måååå i dag Blir ikke noe joggetur på meg, men skal blir med på renseuke til uka. kjøtt og fett... null søtstoff og null koffein. Blir med da vel?...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 17:12   #5
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Jeg blir med på det jeg!! Det blir litt vanskelig med kaffen for jeg tror jeg drikker 4 kopper i løpet av en dag, og får veldig vondt i hodet hvis jeg kutter ut, men kanskje det er kaffen også som holder igjen kg.... lite trolig kanskje. Søtstoff har jeg heller ikke brukt disse ukene og jeg tror faktisk det er uke 7 jeg begynner på i morgen. Jeg ser du har vært medlem siden januar. Har du ikke gått ned noen ting på den tiden da? Isåfall, må jeg si du er veldig tålmodig!!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 17:30   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Jeg<har vært veldig tålmodig, det syns jeg også. Men det går i rykk og napp... noen ganger føler jeg meg heeeelt desperat etter å gå ned, andre ganger er det greit, man lever jo tross alt bra på lavkarbo.
Jeg har tatt perioder med holdevekta kavkarbo også... ser ut som jeg ikke helt vil ned uansett hva jeg gjør. Men jeg har gått ned 20 kilofra før, 4 år siden på Atkins. Den gangen drakk jeg ikke kaffe eller colabrus, det har jeg gjort nå. Så... da er det på tide å kutte Nå skal jeg holde meg unna alt fy denne uka, men ta inn litt blomkål og brokoli.

Hodepinen varer nok en dag eller to... Vi får prøve å holde ut det

Men hvordan har det gått med nøttene?... blir det noen?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 17:32   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15118

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 17:51   #8
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Har ikke tatt noen nøtter enda, men i boken til Skaldman står det at man bør spise en ostebit eller noe før man drikker alkohol (for å få ett jevnere blodsukker antageligvis), så jeg lurer på om dette også gjelder når man spekulerer i spise noen nøtter...

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 17:51   #9
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Er med i renseuken UTEN kaffe til uka...

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 17:58   #10
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Har ikke tatt noen nøtter enda, men i boken til Skaldman står det at man bør spise en ostebit eller noe før man drikker alkohol (for å få ett jevnere blodsukker antageligvis), så jeg lurer på om dette også gjelder når man spekulerer i spise noen nøtter...

Tror ikke det, nøttene er fete nok. ,,, for det er vel det som er kluet... å få i seg fettet før man skeier litt ut .. lese boken igjen snart kanskje

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 20:33   #11
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Nøttene er fete nok, det er sant... Det er derfor jeg lurte på om det var nødvendig å spise noe på forhånd.. "Ja, ja vi får se da vet du".... he he... Jeg har spist noen nå og de var faktisk ikke så gode som jeg erindret, så nå er det fullt tilbake til kostopplegget. Får kanskje lese boka for 3 gang... he he.. Jeg har vel hukommelse/hjerne som en middels mus for tiden.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 20:37   #12
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Du var jammen flink da du gikk ned 20 kg. på Atkins!! Hvor lang tid brukte du på det den gang?

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 20:52   #13
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Nøttene er fete nok, det er sant... Det er derfor jeg lurte på om det var nødvendig å spise noe på forhånd.. "Ja, ja vi får se da vet du".... he he... Jeg har spist noen nå og de var faktisk ikke så gode som jeg erindret, så nå er det fullt tilbake til kostopplegget. Får kanskje lese boka for 3 gang... he he.. Jeg har vel hukommelse/hjerne som en middels mus for tiden.

hehe... nei, ting smaker ikke som man husker, er vel liktt godt man får litt annen smak mens man raser (NOT) ned i vekt.. ellers er veien tilbake alt for kort
Boka er på en måte ikke SÅ spennende at jeg har LYST til å lese den igjen.. men gjør det du... så kan du passe på meg... hehe

Jeg brukte rundt ett halvt år. mener jeg gikk ned i gjennomsnitt 0,8 i uka. gikk ned 25... men har gått opp litt igjen Har fortsatt en del å ta av, målet er 10-15 kilo, men kan ta av 20 uten at jeg blir tynn)

Dette skal vi klare!... men har på følelsen at kaffen med sukettene og fløten må UT

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 11:58   #14
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Du er en god støtte å ha!! Skaldman skriver at han tålte kaffe, men det er ikke alle som gjør det.. Man må prøve seg litt fram og jeg også tror at vi må kutte ut kaffen. Ja, ja, ja..... Dette klarer vi!! Nå skal vi på badeland med ungene. Får svømme av meg karbene. Ha en fin søndag!!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 12:02   #15
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Du er en god støtte å ha!! Skaldman skriver at han tålte kaffe, men det er ikke alle som gjør det.. Man må prøve seg litt fram og jeg også tror at vi må kutte ut kaffen. Ja, ja, ja..... Dette klarer vi!! Nå skal vi på badeland med ungene. Får svømme av meg karbene. Ha en fin søndag!!

Så koselig!... gleder meg til det blir badeland her i Drammen også. Noe denne gamla også klarer... bade
Ha en finfin tur og søndag.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 12:02   #16
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Jeg har også en 20 kg. jeg kan gå ned og da kanskje bli helt vanlig... Så der har vi ett felles mål.. Gikk ned 13 kg. på Grethe Roede kurs en gang. Brukte laaang tid på det selv om jeg fulgte det slavisk og var flink til å trene, men nå har jeg gått 8 kg. igjen. Det er noe jeg blir deppa av, ja. Orker ikke å gå å være sulten, men det gjør jeg heller ikke på Skaldman sin kost.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 12:08   #17
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Jeg har også en 20 kg. jeg kan gå ned og da kanskje bli helt vanlig... Så der har vi ett felles mål.. Gikk ned 13 kg. på Grethe Roede kurs en gang. Brukte laaang tid på det selv om jeg fulgte det slavisk og var flink til å trene, men nå har jeg gått 8 kg. igjen. Det er noe jeg blir deppa av, ja. Orker ikke å gå å være sulten, men det gjør jeg heller ikke på Skaldman sin kost.

Ja... vi er nok i samme båt. Orker ikke sulte meg mer... selv om jeg klarer gå ned litt på å telle kcal, så holder det ikke lenge når man bare HIVER innpå med diverse når man ikke orker mer Derfor er lavkarbo topp, suget og sulten er borte sammen med mye annet, men..... skulle jo så GJERNE gått ned disse kiloene også
Vi får jobbe sammen mot målet

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 15:23   #18
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Nå har vi badet, men det var jo nesten umulig å svømme. Alle barns badedag i dag...Så nå er det snart middag med kjøtt og kryddersmør.. Jummy! Da er vi i gang i igjen!! - uten nøtter.. Dette klarer vi!!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 15:56   #19
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Nå har vi badet, men det var jo nesten umulig å svømme. Alle barns badedag i dag...Så nå er det snart middag med kjøtt og kryddersmør.. Jummy! Da er vi i gang i igjen!! - uten nøtter.. Dette klarer vi!!

Det nye sjekkestedet er jo bassenget!!!

Enslige alenepappaer dra dit med poden på onsdager.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 16:09   #20
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det nye sjekkestedet er jo bassenget!!!

Enslige alenepappaer dra dit med poden på onsdager.

Åååhhhh.... MÅ gå ned så jeg blir smekker i bikini... Gjett om jeg skal sitte på den kanten da

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 17:06   #21
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er så FYSEN!

Knubbelubba:
3 kilo den første uka og stille noen uker etterpå er helt vanlig. Det er bare å ikke gi seg!

Det kan se ut som om mange på forumet her "raser" ned i vekt, men mange har vært her mye lenger enn oss. Jeg var like frustrert i begynnelsen jeg også, og nå etter 2 måneder har viser vekta - 6 kilo. Det er egentlig ikke så mye, men tenk om jeg venter i enda 2 måneder til? Da blir det 12 kilo. Og enda to måneder blir 18 kilo. osv.

Stå på!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 09:29   #22
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

Godt å få noen støttende ord på veien, da blir jeg veldig optimistisk igjen!!
Ja, det er faktisk sant at det er mange barn og pappaer på badeland på onsdagene.. Jeg ser ikke etter noen ny for jeg har en kjempegod mann. Han sier han liker meg sånn jeg er og at jeg må begynne å akseptere sånn jeg er!! (Har vel jo-jo slanket meg i alle de 10 åra vi har vært sammen), men jeg synes det er kjipt at ikke buksene passer når jeg vil ha en ny...
En annen ting nå har jeg spist sommerkoteletter i dag og i går. Det er veldig salt. Da tar det vel enda lenger tid før jeg går ned sikkert.... hm..

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 09:37   #23
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Godt å få noen støttende ord på veien, da blir jeg veldig optimistisk igjen!!
Ja, det er faktisk sant at det er mange barn og pappaer på badeland på onsdagene.. Jeg ser ikke etter noen ny for jeg har en kjempegod mann. Han sier han liker meg sånn jeg er og at jeg må begynne å akseptere sånn jeg er!! (Har vel jo-jo slanket meg i alle de 10 åra vi har vært sammen), men jeg synes det er kjipt at ikke buksene passer når jeg vil ha en ny...
En annen ting nå har jeg spist sommerkoteletter i dag og i går. Det er veldig salt. Da tar det vel enda lenger tid før jeg går ned sikkert.... hm..

God morgen Knubbelubba!
Du er kjempe heldig som har en sånn mann, og han har jo litt rett, man bør lære seg til å like seg sev som man er... men ser så godt det du mener med å kjøpe klær som passer.
I dag er det første dagen på resten av vårt liv, og starten på "renseuka" Jeg sitter her med en stor kopp vann isteden for denne gode kaffen
Men dette skal gå! lykke til.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:09   #24
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg er så FYSEN!

God morgen til deg også!! Dette skal bli en fin, fin uke!! Savner ikke kaffe enda, og hvis jeg går ned denne uken, så skal jeg heller ikke ha kaffe mer!

Det som er litt rart, er når man blir bedt på kaffe hos andre og si nei, men det håper jeg snille svigermødre skjønner. Det er nok litt mer sosialt det med kaffe og oppkvikkende, enn at det smaker veldig godt.... Men, det er da mange som ikke drikker kaffe.. !
Jeg blir vel mer urolig enn oppkvikket av kaffe, når jeg tenker etter.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:26   #25
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

God morgen til deg også!! Dette skal bli en fin, fin uke!! Savner ikke kaffe enda, og hvis jeg går ned denne uken, så skal jeg heller ikke ha kaffe mer!

Det som er litt rart, er når man blir bedt på kaffe hos andre og si nei, men det håper jeg snille svigermødre skjønner. Det er nok litt mer sosialt det med kaffe og oppkvikkende, enn at det smaker veldig godt.... Men, det er da mange som ikke drikker kaffe.. !
Jeg blir vel mer urolig enn oppkvikket av kaffe, når jeg tenker etter.

hehe... kaffe er ut! begynte å drikke kaffe for under ett år siden jeg men det er IKKE for kaffen den spriter jeg opp med føte og suketter, men det er denne koffeinen. DEN er jeg avhengi av... som bare det!
Jeg byttet ut litt pepsi med kaffe rett og slett... utrolig dumt!
Det finnes jo koffeinfri kaffe også. du kan jo bytte til det hvis du vil? Kjøp et glass koffeinfri pulver som svigermor kan ha når du kommer på besøk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no