Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Dine mål og delmål?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-09, 13:51   #1
alvepiken
Seniormedlem
 
alvepiken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 536
alvepiken har en fantastisk aura rundt segalvepiken har en fantastisk aura rundt seg

Dine mål og delmål?

Hva er dine mål og hvilke delmål har du? og har du noen ting du har lovet deg deg når du innfrir dem?

Sitter å skal lage meg delmålsplan, i håp om at det skal motivere mer og få meg ned i vekt før sommeren

__________________

Start 3.januar: 131.0 kg

This is not a diet, it's a lifestyle
alvepiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bulimiker som har klart å dra hodet opp av doskåla Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 14:55   #2
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Dine mål og delmål?

Er nå ca 93 kg. Første delmål er å veie 79 kg før 1. juli. Ca 1 kg pr uke.
Neste delmål er å veie 66 kg før jeg blir 43 år den 18.10.
Endelig mål er å finne tilbake til idealvekt før jul. Vet ikke helt hva det er, men bare for å ha et tall, så tror jeg 59 kg må bli bra.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 16:13   #3
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

mine står i signaturen min

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 17:08   #4
SuperMarion
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bodø
Alder: 44
Innlegg: 28
SuperMarion er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

Mitt hovedmål er å lande på ca 80-85 kg. (dvs ca -40 kg)
Er litt usikker hva som vil passe meg best , er maaaaange år siden jeg var der..
Mitt delmål er 99 kg heldst 1 august. Om det fortsetter i tempoet det holder nå så bør det gå godt. Har tatt av 5 kg siden 1 mars. :hoppe av glede:

__________________
Jeg er ny her!
Startet Ketolyse 01.03.2009

minus 8 kg, 12 to go!
SuperMarion er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 17:21   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dine mål og delmål?

Jeg henger meg på her igjen.. Jeg har vært borte en stund.
Jeg veier 132kg nå Og mitt første mål er 120kg til 15.juni. Det blir ca 1kg i uka, og det burde jeg klare, jeg håper på å nå 115, men det skal holde hardt å få til det.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 18:24   #6
Lady_bug
Medlem
 
Lady_bug sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vest Agder
Alder: 37
Innlegg: 187
Lady_bug er ny på veien

Sv: Dine mål og delmål?

Mitt mål er å gå ned til 75 kg, det er 40 kg fra start.
Mitt første delmål var 10 kg, og da gikk jeg til frisøren og fikk ny frisyre og ble blond. Heretter har jeg delmål hver 5 kg, og da skal jeg unne meg noe som f.eks. massasje, masse ny sminke, designer solbriller, manikyr.
Jeg elsker å pynte meg og stelle meg, men siden jeg er overvektig har jeg ikke orket å gjøre det fordi jeg har følt meg dum. Og jeg har hatt dårlig samvittighet over å bruke penger på meg selv. Men nå er det andre boller!
Jeg har ikke satt en frist for delmålene, jeg gjør så godt jeg kan og jeg tror jeg ville blitt stressa at å måtte gå ned i vekt innen en tidsramme.

Lady_bug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 00:54   #7
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

jeg veier nå 79,3..mitt mål er å se vekta stå på 70 kg 1 junifor da skal jeg kjøpe meg ny bikini

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 01:06   #8
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Dine mål og delmål?

Opprinnelig lagt inn av Snullerulla, her.

Jeg elsker å pynte meg og stelle meg, men siden jeg er overvektig har jeg ikke orket å gjøre det fordi jeg har følt meg dum. Og jeg har hatt dårlig samvittighet over å bruke penger på meg selv. Men nå er det andre boller!

Dette var flott å lese!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 15:15   #9
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Dine mål og delmål?

Jeg starta på 104 kg i januar. Det endelige målet er å gå ned 40 kg, til 64 kg. Da har jeg normal BMI. Det første mål var å komme under 100 kg. Så har jeg satt meg mange småmål hele tida, ned 5 kg, ned 10 kg, under 90 osv. I dag har jeg gått ned nøyaktig 15 kg!Gubben spanderte da en shoppingrunde på meg, og jeg har vært og handlet ny vårjakke! Til 17.mai vil jeg ha gått ned 20 kg,(da kommer jeg inn i bunaden), innen ferien 25 kg. (Da skal jeg til St.Tropez, og skal tørre å gå på stranda!) Forhåpentlig er jeg ferdigslanket til jul, og da er belønningen en snacksen julekjole. Dessuten vil jeg unne meg ansiktsbehandlinger og kanskje endormologi for å stramme opp huden.
Jeg mener det er psykisk viktig å sette seg mange små delmål, da det er viktig å pleie mestringsfølelesen!! Det er iallefall da jeg lykkes, ved å stadig rose meg selv for at jeg får det til. Skeier jeg ut, eller det går sakte, prøver jeg å tenke pytt,pytt, og fortsette med krum hals.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 18:52   #10
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dine mål og delmål?

Mitt neste delmål er å komme under 90 kg.....jeg er 4-5 kg fra det målet. Neste delmål er ned 20 kg og det er vel ca 6 kg til......Så jeg er en av dem som setter meg små delmål....
Uheldigvis så tillater ikke økonomien noen skikkelige utskeielser - men drømmen er å få ny frisyre..... (striper)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 19:05   #11
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dine mål og delmål?

har hatt delmål på 5kg fra starten av,og har nådd 7 delmål så langt.bare noen kg igjen til målet!

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 20:30   #12
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dine mål og delmål?

Jeg starta på 120,9 kg i januar, og hovedmålet er ned til 75 kilo. Har foreløpig satt meg delmål på 114 kg, 107 kg og 99 kg, og nærmer meg med stormskritt delmål 2 (pr i går: 108,9). Hadde ikke noen form for belønning på delmål 1, da var det nok å stå på vekte å hyle av glede...Hehehe ;-) Tror nok en oppsamlingsbonus for de første delmåla blir å se fantastisk ut med nyyyydelig kjole på bryllupsdagen i juni jeg!!

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 11:02   #13
fagremøy79
Medlem
 
fagremøy79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 44
Innlegg: 80
fagremøy79 er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

startet i januar på 114 og satte meg delmål på 109,105,99 som jeg har nådd,nå er jeg snart på neste delmål (95) så satser jeg på å komme meg til 90 på 7 uker (holder vell hardt) for da skal vi på ferie men lov å håpe.... har stagnert ei stund igjen, men håper det skjer noe igjen snart

__________________




fagremøy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 21:45   #14
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Dine mål og delmål?

Hei!
eg starta på 135.4kg 6.november, og har no gått ned 15kg!
mitt hovedmål er 80kg.. men mitt neste delmål er 109kg til sommaren, for då skal eg på gjennforening på ungdomsskulen, og vil då vere lettare enn eg var når eg gjekk ut av ungdomsskulen! det er noke eg ser fram til!!

Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 10:56   #15
madisa
Juniormedlem
 
madisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 28
madisa er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

Første delmål er 95 kg, dvs 11 kg ned. I dag er første veiedag etter 1 uke i Ketose. Nervepirrende spennende. Grugleder meg til det Hadde vært supert om jeg hadde klart å nå målet til 22 mai, da reiser vi på 14 dagers ferie til syden.
Men hver kilo teller for jeg skal ned uansett hvor lang tid det tar.

Vet ikke helt hva det endelige målet er. Var veldig tilfreds med meg selv når jeg var 70 -75 kg for noen år siden. ( men da hadde jeg ikke født barn ennå)

madisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 20:36   #16
ixi
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 163
ixi er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

Alle mine delmål er på 5 kg. Og for hvert delmål jeg klarer, unner jeg meg 500,- til klær. Blir en del å shoppe for om jeg sparer dem litt før jeg svir dem av.

__________________
Fake it till you make it!
Har krympet 11 cm, 43 cm igjen!
Ixi skal bli sunn!
ixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 21:11   #17
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

tja... vet ikke helt om jeg tør å si det... men mitt store mål her i livet er svart belte i taekwondo innen utgangen av 2010 - 2011 , har 3 graderinger igjen så det er ikke så langt unna da

Jeg har trent for det i mange år, men er altfor tung i sessen til å foreta alle de krumspring, og hopp til å greie det pr. i dag.

jeg innså nå til jul med mine vel 100 kg at skulle jeg fortsette å trene med dette, måtte jeg gjøre noe drastisk. Er i god form, men har fått en kjempemage, som ikke er så grei og drasse rundt på

Ønsker å komme meg ned til 85 kg til graderingen vi skal ha i juni og til 75 til jul..men vi får se hvor fort dettan går..

Har til nå gått på ketolyse, men innser at for å trene så mye som jeg vil må jeg antagelig konventere til Fedon.

Vel det var mitt mål, er litt rar kanskje.. men, men .. jeg skal nok få det til

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 21:37   #18
ixi
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 163
ixi er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

Opprinnelig lagt inn av Bellabo, her.

tja... vet ikke helt om jeg tør å si det... men mitt store mål her i livet er svart belte i taekwondo innen utgangen av 2010 - 2011 , har 3 graderinger igjen så det er ikke så langt unna da

Jeg har trent for det i mange år, men er altfor tung i sessen til å foreta alle de krumspring, og hopp til å greie det pr. i dag.

jeg innså nå til jul med mine vel 100 kg at skulle jeg fortsette å trene med dette, måtte jeg gjøre noe drastisk. Er i god form, men har fått en kjempemage, som ikke er så grei og drasse rundt på

Ønsker å komme meg ned til 85 kg til graderingen vi skal ha i juni og til 75 til jul..men vi får se hvor fort dettan går..

Har til nå gått på ketolyse, men innser at for å trene så mye som jeg vil må jeg antagelig konventere til Fedon.

Vel det var mitt mål, er litt rar kanskje.. men, men .. jeg skal nok få det til

Det er vel ikke urealistisk å klare 7 kg på 9 uker? Tror slike konkrete mål som du har, med svart belte, bare er bra for motivasjonen. Lykke til!

__________________
Fake it till you make it!
Har krympet 11 cm, 43 cm igjen!
Ixi skal bli sunn!
ixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 17:38   #19
yunie89
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 16
yunie89 er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

Jeg har gått ned ca 10 kilo. Men jeg har det som mål å gå ned minst24 kilo til.

yunie89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen komponert Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 17:54   #20
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

Hmm, må innrømme at jeg ikke har hatt delmål, jeg starta i juni i fjor med 117,5kg og har satt 70kg som endelig mål. Har nådd 85,5kg denne uka og er strålende fornøyd!
Unner meg bøker jeg har lyst på jeg innimellom når jeg blir ekstra fornøyd på veiedagen
Noen spurte meg hva slags belønninger jeg satte for meg selv underveis og det satte meg litt ut. Jeg var da ganske nettopp starta og jeg hadde egentlig ikke tenkt på delmål . Etter den samtalen så tenkte jeg å lage små premier ved hver 5/10 kg men det har bare sklidd ut og jeg synes ikke det har vært noe savn.
Ellers så syns jeg at fordelene ved denne MÅS (Måte Å Spise) er premie nok. Bare det å kunne gå inn i stadig mindre klesstørrelser er en deilig følelse som øker mestringsfølelsen. Var inne og prøvde bukser og måtte ha størrelse 46 i generous for en tid siden. Da svevde jeg fornøyd hjem med bukse jeg og trengte ikke noe mer løft den dagen .

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 18:03   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dine mål og delmål?

Jeg hadde ingen egentlig i utgangspunktet, men satte opp en delmålsplan i høst som jeg faktisk ikke helt har klart å gjennomføre økonomisk. Men mitt endelige mål er ca 65 kg, og jeg begynte på 97 kg for to og et halvt år siden, og veier nå omtrent tjue kg mindre enn det i dag, så her går det i omganger. Jeg har tydeligvis en kropp som må tenke seg lenge om om gangen
Men uansett, det jeg hadde tenkt var å belønne meg selv med en half sleeve-tattis (tatovere hele overarma) dette var forsåvidt også tenkt som trettiårsgave til meg selv, men det ser ikke ut til at jeg får råd til det, sånn sett kan jeg like godt nå målet mitt etter fylte tredve ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 18:36   #22
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Dine mål og delmål?

Opprinnelig lagt inn av alvepiken, her.

Hva er dine mål og hvilke delmål har du? og har du noen ting du har lovet deg deg når du innfrir dem?

Jeg hadde aldri delmål, men hovedmålet mitt var 70 kg da jeg startet opp som 95 kg tung...

Belønninga mi skulle være å operere puppene mine, som jeg har ønsket sterkt og inderlig siden jeg var ferdig å amme som 20 åring...

Nå i høst (ca 3 år etter slankestart) la jeg meg under kniven, 60 kilo, altså 10 kilo mindre enn det mål jeg hadde satt meg
(jeg satte meg jo et "overkommelig mål", for jeg var jo vant fra tidligere slankekurer at jeg som regel aldri nådde målet -det ble for hardt liksom...)

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 22:08   #23
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Dine mål og delmål?

Starta på 92,7 kg i januar i år - og har gått ned til 79,9 kg.

1. delmål var 80 kg som jeg nylig har nådd. Det endelige målet mitt er 75 kg - men etter alle "tabeller" bør jeg gå ned til "noen og seksti kilo"....

Det får bli en senere "etappe"! Er veeeldig fornøyd om jeg kommer ned til 75 kg.

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:25   #24
Svane
Medlem
 
Svane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 54
Innlegg: 150
Svane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snill

Sv: Dine mål og delmål?

Jeg kjenner meg litt igjen i det SuperMarion skriver. Jeg syns det er vanskelig å sette et endelig mål, for jeg vet ikke hvordan jeg vil føle meg når jeg veier 85, 80, 75 eller deromkring. I følge min BMI kan jeg veie noe i området 62 - 81 kg, men jeg kan ikke forestille meg at jeg skal veie så lite som "noen og seksti". Tipper at jeg vil ende et sted mellom 75 og 85.

I første runde har jeg derfor satt meg 80 kg som mål, men det kan godt hende jeg endrer både opp og ned etter hvert. Tenker at 80, da er jeg ikke overvektig mer...

Delmål, vel.. jeg er ikke så veldig opptatt av det denne gangen. I mitt hode har jeg noen delmål, 116 kg, 100 kg og altså 80 kg. Dette er tersklene mine i BMI... Nå har jeg fedme grad 2, når jeg kommer under 116 blir det fedme grad 1, under 100 er overvekt - og under 81 er altså normalvekt.

Men jeg har ikke noe tidsperspektiv på det. Tenker bare ned til 116 kg som første mål jeg skal nå. Litt sånn "dit skal jeg, det klarer jeg". Og når jeg kommer dit blir 100 kg neste.

Men tidsmessig tar jeg ett kilo av gangen, og så er det ikke så nøye hvor lang tid det tar. Det eneste viktige er at jeg går ned.

__________________


Svane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 15:46   #25
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dine mål og delmål?

Jeg starta på 134,2 kg i mai i fjor, gikk jevnt og trutt nedover hele sommeren og høsten. Så kom vinteren og etter jul har det gått trådd. Ligger på ca 30 kg minus nå, noe som jeg selvsagt er veldig fornøyd med, men håper vektnedgangen setter igang igjen snart. Målet mitt er å være under 100 til bryllupet til broren min som er 27.juni. I normal vektnedgangsfart skulle dette være mulig, men akkurat for tiden så har jeg lagt bort vekten og fokuserer heller på å spise sunt og godt.
Har unnet meg noen belønninger på veien, men ikke så mange. Den største gjorde jeg nå på fredag, da jeg kjøpte meg kjole til bryllupene i sommer på agape, følte meg nesten som ei prinsesse og det brydde meg overhodet ikke å se på prislappen fordi jeg fortjener det
Har satt meg som mål å komme ned i 67 kg, men dette vil underveis vurderes, tror jeg blir alvorlig lita da og folk fortstår liksom ikke helt hvor de 40 kg jeg mener jeg har i overvekt er. Men uansett, kommer jeg ned i 67 kg er det ganske så nøyaktig halvparten av hva jeg var når jeg starta på Ketolyse

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Feirer dere delmål? vossajinto Generell diskusjon 13 03-03-09 21:37
Første delmål nådd! vossajinto Mer enn 30 kg overvekt 19 01-02-09 21:28
Realistisk delmål? cilemora Ketolysekuren 2 10-09-07 14:15
Mitt delmål! Hva tror dere? tullann Ketolysekuren 4 06-09-07 17:25
Realistiske delmål? cozymum Generell diskusjon 14 23-04-07 18:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no