Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvilken retning?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-11, 09:27   #1
Makronelle77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 21
Makronelle77 er på en erverdig vei

Hvilken retning?

Hei.

Jeg er 34 år. Veier 77 kg og er 165 cm.
Ønsker å gå ned 7 kg (i første omgang).

Ut i fra dette, hvilken lavkarbo-retning ville dere ha valgt?

Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger:-)

Ha en fin dag!

-M-

Makronelle77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 10:45   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hviulken retning??

Jeg ville valgt Hexeberg. Først og fremst fordi det er den retningen jeg har mest tro på personlig for mindre vekttap. Men andre har nok andre favoritter i så måte.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 14:04   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hviulken retning??

Hei,
Jeg liker ikke å tre noen lavkarbo retning nedover hode på folk… det beste er om du kan finne en retning du klarer å leve med over tid, noen trives med ketogent kosthold mens andre har det mye bedre med opp til 100 kh pr dag.
Ta deg en tur innom nybegynner tråden, der finner du bl.a. definisjon på lavkarbo og link til en fin artikkel om de ulike retningene innen lavkarbo.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 14:09   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hviulken retning?

Jeg ville begynt med å kutte ned på de "værste" karbohydratene som pasta, ris, hvetmel, sukker osv også øka på med trim

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 14:10   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Hviulken retning??

Hei,

Vi er omtrent like vi ser jeg, høyde, vekt, alder og mål.
Southbeach er den som passer best for meg.. evt slash Lindberg. For meg er det dette som er mest tilnærma "vanlig kosthold" hvis du skjønner. Jeg er heller ikke sånn kjempe glad i de feteste matvarene, så da har jeg funner min gyldenvei her. Lykke til!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken lavkarbo-retning bør jeg velge? Noenkiloformye Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 11 05-02-14 21:59
hvilken retning? hekas Spørsmål og svar 2 14-02-11 15:29
Ny og usikker på hvilken retning jeg tilhører.. Mari :D Spørsmål og svar 1 31-01-11 16:29
Hvilken retning skal en velge? premo Lavkarbo generelt 3 02-05-10 22:08
Hvilken retning bør jeg ta? Butterfly82 Spørsmål og svar 1 04-02-10 22:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no