Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
08-07-11, 22:31 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
|
Trenger noen synspunkter herHei alle sammen |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
08-07-11, 22:36 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: Trenger noen synspunkter herHexeberg tar i utgangspunktet samme prøver som legen din - litt usikker på om hun tar noe ekstra - men du bør be legen din kjøre en gjennomgang av stoffskiftet ditt. Google litt om stoffskiftet først - evt spør hvilke prøver andre her inne under stoffskifte-delen av forumet har tatt. Det blir rimeligere i utgangspunktet, så kan du evt ha hexeberg litt i bakhånda. |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
08-07-11, 22:46 | #3 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
|
Sv: Trenger noen synspunkter herHuffda, - for en trist historie dette var .-( |
Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag |
08-07-11, 23:02 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 36
|
Sv: Trenger noen synspunkter heruff stakkarsj deg :S Bare ikke gi deg selvom rntg ikke viste noe! |
Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag |
09-07-11, 00:22 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
|
Sv: Trenger noen synspunkter her
09-07-11, 09:06 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
|
Sv: Trenger noen synspunkter herMå som Mayeliz si at som fibromyalgi- pasient, kunne jeg ha skrevet det selv!
09-07-11, 13:17 | #7 |
Medlem
|
Sv: Trenger noen synspunkter herHar lest litt nå om fybromyalgi og jeg vill ikke si at det er hundre prosent jeg har det men i hvertfall 99. En veldig interessant del av det var det med angst. Jeg har ofte angst veldig veldig mye av det spesiellt på jobben. Bedre sagt før jeg skall på jobben er livredd for å ha gjort noe galt og at oppsigelses papiret mitt ligger i hylla mi. Av og til for jeg så angst at jeg skjelver og blir dårlig mens jeg sitter på bussen. En gang fikk etter at jeg ble så redd fikk jeg ett brev i hylla mi og jeg svimte nesten av jeg skalv måtte sette meg og alt ble svart. Jeg greide nesten ikke å åpne brevet. Det var kun ett godkjenning av kurs og ingenting annet som jeg egentlig har ventet på. Det er forferdelig å ha det slikt. Jeg elsker jobben min og er faktisk ordentlig flink i det. Og kun fåt kjeft en gang for tre år siden. Men allikevel greier jeg ikke å få bort den følelsen av angst. Det er blitt bitte litt bedre etter at jeg begynnte på lavkarbo men ikke på langt nær til normalen. Er det noe spesialist man kan henvende seg til privat anngående fibromyalgi? Og ja jeg har kopiene det sørget mannen min seg for. Hvor er det jeg kan få hjelp til det var det her på forumet eller ett annet sted? Jeg kan ikke tro at alt er helt fantastisk det kan bare ikke stemme!! |
09-07-11, 13:32 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
|
Litt off topic, men når jeg spiser høykarbo har jeg ALLE symptomene på denne lista! Jeg lengter etter å kunne være i ketose igjen... på tide å stramme inn til Fedon i det minste ja.
09-07-11, 14:25 | #9 |
Medlem
|
Ja og jeg håpet jo på sterk bedring etter at jeg gikk over til lavkarbo men desverre har jeg ikke opplevd noe nevneverdig bedring. |
09-07-11, 16:15 | #10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
|
Jeg har så og si alle symptomene og merker absolutt ingen bedring av noe på lavkarbo/ketogen kost annet enn at magen min muligens er noe roligere!
Sist redigert av Kitt : 09-07-11 kl 20:04. |
Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen synspunkter? | Helene M | Ketolysekuren | 3 | 18-10-10 23:30 |
Synspunkter på strategi | viggkri | Spørsmål og svar | 3 | 31-12-08 11:23 |
Trenger litt synspunkter fra dere ... | cilemora | Lavkarbo generelt | 4 | 29-02-08 14:30 |
Artikkel i Det Nye - synspunkter? | winterblue | Lavkarbo generelt | 2 | 20-08-04 22:42 |