Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

I Allers ...

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-11, 18:30   #1
Lunaluna
Medlem
 
Lunaluna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 56
Lunaluna er på en erverdig vei

I Allers ...

I ukens Allers er det fire sider om lavkarbo. Og ingen teite kritikere! Jippi!

__________________


Lunaluna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 18:32   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I Allers...

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna, her.

I ukens Allers er det fire sider om lavkarbo. Og ingen teite kritikere! Jippi!

Jeg så det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 18:37   #3
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: I Allers...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:26   #4
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I Allers ...

Så bra!

Var det en nyttig artikkel, synes du?

*vurderer å kjøpe bladet*

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:31   #5
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: I Allers ...

Jeg er kanskje ikke helt i målgruppen til Allers, men kanskje jeg skal vurdere å kjøpe det likevel!? Evt bare sette meg på et venterom av noe slag

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:31   #6
Lunaluna
Medlem
 
Lunaluna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 56
Lunaluna er på en erverdig vei

Sv: I Allers ...

Tja... Jeg fant ikke noe jeg ikke visste fra før, for å si det sånn. Var to sider med oppskrifter, men ikke noe man ikke finner her tror jeg. Men nå går jo dette forumet alt annet en høy gang.

__________________


Lunaluna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:36   #7
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: I Allers ...

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna, her.

Tja... Jeg fant ikke noe jeg ikke visste fra før, for å si det sånn. Var to sider med oppskrifter, men ikke noe man ikke finner her tror jeg. Men nå går jo dette forumet alt annet en høy gang.

Hehe, ja, tror ikke man skal forvente å finne nye og spennende ting om lavkarbo når det skrives om i et ukeblad, men det jeg prøver å tenke når jeg leser sånne artikler er: hvordan ville jeg oppfattet denne artikkelen hvis jeg ikke visste noe om/visste lite om lavkarbo? Ville jeg fått en positiv innstilling etc?

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:44   #8
Lunaluna
Medlem
 
Lunaluna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 56
Lunaluna er på en erverdig vei

Sv: I Allers ...

Ja, det tror jeg nok. Jeg ble ihvertfall glad av å lese den.

Handler om ei som har prøvd div dietter og kurs, bestilte ferdig mat (spis-deg-slank?), begynte å lage mat selv, gikk ned 12 kg.
Står om maten man kan spise og det jeg vil kalle en "typisk ukeblad-forklaring" på hva ketose er.
Oppskrifter som ser gode ut.
Barexstein har uttalt seg, i tillegg er det en kommentar fra professor Haakon Meyer, leder i ernæringsrådet, som tilsier at "myndighetene ikke lenger fraråder lavkarbo" eller noe i den duren.

__________________


Lunaluna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:47   #9
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: I Allers ...

Barexstein er jo pro-lavkarbo, men hyggelig at selveste Haakon Meyer har begynt å mykne i kantene

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:54   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I Allers ...

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Barexstein er jo pro-lavkarbo, men hyggelig at selveste Haakon Meyer har begynt å mykne i kantene

Barexstein er fastlege her...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:57   #11
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: I Allers ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Barexstein er fastlege her...

Han er en artig skrue, han Og visste han drev og pendlet oppi nord et sted, men hadde glemt det. Så kjekt for deg, da

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:39   #12
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: I Allers ...

Jeg bladde gjennom ett Allers i kveld, men kan ikke huske å ha sett denne artikkelen. Men jeg aner ikke om det var siste nummer eller ei. Allers har hatt flere lavkarbo-artikler i det siste, så jeg mistenker at noen i redaksjonen har fått øynene opp for lavkarbo, hehe. I bladet jeg leste i var det kakeoppskrifter utenpå og de passet på å informere at to av dem var lavkarbo. Inni bladet var det en artikkel med sitater fra Dag Viljen Poleszynski.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 13:36   #13
Lunaluna
Medlem
 
Lunaluna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 56
Lunaluna er på en erverdig vei

Sv: I Allers ...

Det er nok ikke samme blad. Men hvis jeg ikke så helt feil reklamerte de med at neste nummer kommer med ostekake-oppskrifter, og at noen av dem er lavkarbo. Go Allers!!

__________________


Lunaluna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 16:05   #14
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: I Allers ...

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna, her.

Det er nok ikke samme blad. Men hvis jeg ikke så helt feil reklamerte de med at neste nummer kommer med ostekake-oppskrifter, og at noen av dem er lavkarbo. Go Allers!!

Da tror jeg at jeg leste "neste nummer". Det var ostekaker i alle fall og to av dem reklamerte de for at var lavkarbo.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Brød med linfrø (Allers 8. nov. 2010) grotingeling Bakst 11 17-01-11 23:11
Brød med frukt og nøtter (Allers 8.nov. 2010) grotingeling Bakst 0 14-11-10 11:42
Helseekspert i Allers -skriver bra om lavkarbo aktivjente Generell diskusjon 4 29-10-10 16:24
Noen som har den brødoppskriften som sto i Allers forrige uke? MoaMoa Spørsmål og svar 0 22-11-08 08:38
BRA, Allers!!!! NOT!!! elian Lavkarbo generelt 3 25-02-08 23:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no