Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Aha-opplevelse

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-11, 23:57   #1
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Aha-opplevelse

Har nettopp opplevd noe jeg aldri hadde trodd skulle skje - jeg har jogget meg en tur på gode 5km og *kost* meg.

Jeg har alltid hatt problemer med trening, jeg er rett og slett ekstremt lat. I tillegg nærte jeg et intenst hat mot alt som het gym (med unntak av svømming) gjennom hele skoletiden min - trening var ubehagelig, til tider rett og slett vondt, det var kjedelig, grusomt, forferdelig. Lærerne var teite, hørte ikke etter når noe gjorde vondt, tvang oss til å enten spille fotball eller jogge hele tiden.

Ok, så var det kanskje ikke bare latskap da - jeg har eksem, noe som gjorde at både fotsåler og håndflater sprakk opp og blødde ved for mye belastning. Der forsvant gleden med volleyball, baskeball o.l. som jeg for så vidt likte i utgangspunktet. Blod i skoene er ikke mye gøy.

Jeg har i tillegg utallige allergier, inkl. - av alle verdens ting - en allergi mot varme/svette. Før jeg ble satt på konstant medisinering betød dette at jeg fikk elveblest av en skikkelig svetteøkt/varmdusj. Jeg så rett å slett ut som en stukket gris etter en hver form for fysisk utfoldelse. Flott når man må bevege seg ut i sivilisert selskap etter trening - folk hadde en tendens til å glo godt når den oppblåste tomaten Kitsu kom vandrende ned gaten.

Og så var det den astmaen da - jeg gikk hele skoletiden gjennom med udiagnostisert stress/kuldeastma. Fin kombinasjon - tvunget til å jogge og stressastma. Den fikk jeg først orden på etter at jeg svimte av på trening etter å ha hyperventilert i en halvtime. (Jada, selvpåført, vi snakker ikke mer om det. Jeg prøvde bare så godt jeg kunne - "trening er jo sunt!" og "Jeg MÅ ned i vekt!") Nå har jeg dobbelt opp med medisiner, en spesifikt til å ta før trening - flotters!

Om det ikke var nok så har jeg denne uken fått påvist en form for hypermobilitetssyndrom, noe som forklarer hvorfor de fleste leddene mine verker etter en "god" treningsøkt - jeg har for stort utslag i leddene, og muskler og senere sliter som resultat. (Foklarer og hvorfor en kompis kaller meg en gummistrikk, jeg kan bøyes og tøyes i de fleste retninger.)

Summa summarum; Jeg er en ordentlig skraling og jeg HATER TRENING!

Dagen i dag skulle dog vise seg å være dagen da jeg innså at trening kan være kos og. Etter å ha sløvet store deler av ettermiddagen under et pledd på sofaen mens jeg spiste hjemmelaget raspberry crumble og så på sci-fi, så fant jeg ut at jeg trengte å strekke på meg. "Strekke på meg" ble til "Jeg går en tur" som ble til "Lurer på om klarer løpe opp Persenbakken uten å dø?" og "Bare en bakke til". Med god musikk på øret, en stjerneklar, kald kveld og en fantastisk utsikt over Bergen ble det en uforutsett koselig tur. Siden jeg løp alene kunne jeg ta en liten pause når lungene protesterte, gå i to minutt i stedet for å løpe når leddene begynte å protestere og ved å ta hensyn til mine egne begrensninger (eller mangel på sådanne) kunne jeg ta meg ut så lenge jeg passet på å ikke overdrive.

Hjelper nok at jeg er 30kg lettere enn sist gang jeg prøvde noe som kunne kalles trening. Knærne mine takker meg i alle fall. Fra "au" etter 100m til "Jeg klarer en bakke til" etter 5km?

Kanskje jeg faktisk holder på å bli sprek?

Lavkarbo er i alle fall åpenbart tingen for meg, og jeg kommer nok til å fortsette med det selv om jeg per definisjon er "normalvektig" nå. For lavkarbo er visst det eneste som får den late ræven min opp av sofaen. XD

5km - ante ikke at det var mulig en gang.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:03   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Har nettopp opplevd noe jeg aldri hadde trodd skulle skje - jeg har jogget meg en tur på gode 5km og *kost* meg.

Jeg har alltid hatt problemer med trening, jeg er rett og slett ekstremt lat. I tillegg nærte jeg et intenst hat mot alt som het gym (med unntak av svømming) gjennom hele skoletiden min - trening var ubehagelig, til tider rett og slett vondt, det var kjedelig, grusomt, forferdelig. Lærerne var teite, hørte ikke etter når noe gjorde vondt, tvang oss til å enten spille fotball eller jogge hele tiden.

Ok, så var det kanskje ikke bare latskap da - jeg har eksem, noe som gjorde at både fotsåler og håndflater sprakk opp og blødde ved for mye belastning. Der forsvant gleden med volleyball, baskeball o.l. som jeg for så vidt likte i utgangspunktet. Blod i skoene er ikke mye gøy.

Jeg har i tillegg utallige allergier, inkl. - av alle verdens ting - en allergi mot varme/svette. Før jeg ble satt på konstant medisinering betød dette at jeg fikk elveblest av en skikkelig svetteøkt/varmdusj. Jeg så rett å slett ut som en stukket gris etter en hver form for fysisk utfoldelse. Flott når man må bevege seg ut i sivilisert selskap etter trening - folk hadde en tendens til å glo godt når den oppblåste tomaten Kitsu kom vandrende ned gaten.

Og så var det den astmaen da - jeg gikk hele skoletiden gjennom med udiagnostisert stress/kuldeastma. Fin kombinasjon - tvunget til å jogge og stressastma. Den fikk jeg først orden på etter at jeg svimte av på trening etter å ha hyperventilert i en halvtime. (Jada, selvpåført, vi snakker ikke mer om det. Jeg prøvde bare så godt jeg kunne - "trening er jo sunt!" og "Jeg MÅ ned i vekt!") Nå har jeg dobbelt opp med medisiner, en spesifikt til å ta før trening - flotters!

Om det ikke var nok så har jeg denne uken fått påvist en form for hypermobilitetssyndrom, noe som forklarer hvorfor de fleste leddene mine verker etter en "god" treningsøkt - jeg har for stort utslag i leddene, og muskler og senere sliter som resultat. (Foklarer og hvorfor en kompis kaller meg en gummistrikk, jeg kan bøyes og tøyes i de fleste retninger.)

Summa summarum; Jeg er en ordentlig skraling og jeg HATER TRENING!

Dagen i dag skulle dog vise seg å være dagen da jeg innså at trening kan være kos og. Etter å ha sløvet store deler av ettermiddagen under et pledd på sofaen mens jeg spiste hjemmelaget raspberry crumble og så på sci-fi, så fant jeg ut at jeg trengte å strekke på meg. "Strekke på meg" ble til "Jeg går en tur" som ble til "Lurer på om klarer løpe opp Persenbakken uten å dø?" og "Bare en bakke til". Med god musikk på øret, en stjerneklar, kald kveld og en fantastisk utsikt over Bergen ble det en uforutsett koselig tur. Siden jeg løp alene kunne jeg ta en liten pause når lungene protesterte, gå i to minutt i stedet for å løpe når leddene begynte å protestere og ved å ta hensyn til mine egne begrensninger (eller mangel på sådanne) kunne jeg ta meg ut så lenge jeg passet på å ikke overdrive.

Hjelper nok at jeg er 30kg lettere enn sist gang jeg prøvde noe som kunne kalles trening. Knærne mine takker meg i alle fall. Fra "au" etter 100m til "Jeg klarer en bakke til" etter 5km?

Kanskje jeg faktisk holder på å bli sprek?

Lavkarbo er i alle fall åpenbart tingen for meg, og jeg kommer nok til å fortsette med det selv om jeg per definisjon er "normalvektig" nå. For lavkarbo er visst det eneste som får den late ræven min opp av sofaen. XD

5km - ante ikke at det var mulig en gang.

Hurra og heia for deg!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:12   #3
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hurra og heia for deg!!

Takk, takk!

Lurer forresten på hvor det ble av melkesyren? Ikke anntydning til det en gang i dag, men når jeg begynte på ketolyse hadde jeg problemer med å komme opp bakken til jobben - og den var ikke lang!

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 15:27   #4
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Aha-opplevelse

Jeg har opplevd litt lignende på trening.
Jeg pleier å gå på Zumba ca hver lørdag og noe styrketrening/kondisjonstrening på en ukedag og kanskje noe yoga.

Men nå som jeg har lagt over til lavkarbo så føler jeg at jeg ikke blir like sliten.
Jeg jobber like hardt og blir jo sliten, men jeg blir ikke som et pesende vrak etter treningene lenger.
Og jeg håper det er litt pga at jeg kanskje har fått litt bedre "kontroll" på kroppen og at helsen er blitt bedre.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 15:30   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Aha-opplevelse

Vil bare si at jeg er så utrolig glad på dine vegne!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 16:41   #6
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aha-opplevelse

I dag har jeg hatt meg en økt på 45 i svømmehall. Godt, men det merkes at det er over 7 år siden jeg svømte aktivt. Makan til ukoordinert vrak skal du lete lenge etter. XD

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 16:54   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

I dag har jeg hatt meg en økt på 45 i svømmehall. Godt, men det merkes at det er over 7 år siden jeg svømte aktivt. Makan til ukoordinert vrak skal du lete lenge etter. XD

Bra du klarte å holde deg flytende da

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 17:33   #8
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aha-opplevelse

Det har aldri vært noe problem, jeg har jo hatt innebygde flyteringer helt til nå. XD

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 17:38   #9
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Aha-opplevelse

Så bra!

Hvordan går det med utslettet? Jeg hadde også mye utslett da jeg var yngre men det er heldigvis gått over nå. Det er kjipe greier.

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 18:22   #10
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av ftdmia, her.

Så bra!

Hvordan går det med utslettet? Jeg hadde også mye utslett da jeg var yngre men det er heldigvis gått over nå. Det er kjipe greier.

Eksemen eller elveblesten du tenkte på? Konstant medisinering med antihistaminer tar stort sett elveblesten, er jo greit å kunne dusje uten å få hetta. XD Eksemen, not so much... Den er der alltid, og jeg merker jo at klor gjør at jeg blir ekstremt tørr. Anklene var ganske så røde etter svømmeturen, men får bare være flink og smøre og smøre.

Eneste som tar eksemen helt er lysbehandling, men jeg har skotske aner og hudtype deretter. Sist jeg gikk til behandling på Haukeland svidde de meg annen hver gang, og da gikk jeg på laveste stigningen i mengde lys. For tiden er det bare håndflatene og anklene, noe jeg kan overleve. Blir det verre får jeg heller vurdere å bli bestrålt...

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 20:18   #11
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Eksemen eller elveblesten du tenkte på? Konstant medisinering med antihistaminer tar stort sett elveblesten, er jo greit å kunne dusje uten å få hetta. XD Eksemen, not so much... Den er der alltid, og jeg merker jo at klor gjør at jeg blir ekstremt tørr. Anklene var ganske så røde etter svømmeturen, men får bare være flink og smøre og smøre.

Eneste som tar eksemen helt er lysbehandling, men jeg har skotske aner og hudtype deretter. Sist jeg gikk til behandling på Haukeland svidde de meg annen hver gang, og da gikk jeg på laveste stigningen i mengde lys. For tiden er det bare håndflatene og anklene, noe jeg kan overleve. Blir det verre får jeg heller vurdere å bli bestrålt...


Kjøp deg en dusjolje!
En som er veldig god og som gir igjen en del fuktighet er L'Occitane Almond shower oil!
Den er ment å ikke tørke ut huden og siden det er en dusjOLJE så blir man ikke helt knusktørr

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 20:19   #12
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Aha-opplevelse

Oh glemte å si hvor du kan få tak i den x)
Feelunique.com selger den
De har gratis frakt og den oljen er ikke noe særlig dyr^^

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 21:29   #13
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

I dag har jeg hatt meg en økt på 45 i svømmehall. Godt, men det merkes at det er over 7 år siden jeg svømte aktivt. Makan til ukoordinert vrak skal du lete lenge etter. XD

Så supert at du har startet å svømme igjen
Det er jo verdens beste trim. Alle musklene er med
Supert, fortsett med det

__________________



Svimas journal
Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 22:11   #14
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Kjøp deg en dusjolje!
En som er veldig god og som gir igjen en del fuktighet er L'Occitane Almond shower oil!
Den er ment å ikke tørke ut huden og siden det er en dusjOLJE så blir man ikke helt knusktørr

Er den noe god? Vet mamma brukte å putte sånn badeolje i badet mitt som liten og det var bare fælt, legger seg utenpå huden og klisser. Jeg er kanskje litt spesiel, men jeg HATER å være klissete.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 22:16   #15
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Svima, her.

Så supert at du har startet å svømme igjen
Det er jo verdens beste trim. Alle musklene er med
Supert, fortsett med det

Har tenkt å fortsette, får med en venninne om vi finner en tid som passer begge. Går ikke mer ned på ketolyse nå, har stått stille i en måned eller to og er langt inn i normalvektigland, så nå handler det egentlig mer om å stramme opp litt og passe på helsen for min del.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 07:46   #16
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Er den noe god? Vet mamma brukte å putte sånn badeolje i badet mitt som liten og det var bare fælt, legger seg utenpå huden og klisser. Jeg er kanskje litt spesiel, men jeg HATER å være klissete.

Den skal være veldig god
Man blir ikke klissete XD
Huden blir bare ikke helt knusktørr når man kommer ut fra dusjen
Har desverre ikke prøvd den selv, men kjenner ei som er veldig, veldig glad i denne og hun sliter med ganske tørr hud.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:37   #17
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Aha-opplevelse

Ble glad når jeg leste dette innlegget jeg Makan til selvinnsikt da og akkurat som meg er du jo også full av selvironi. Jeg er også verdens lateste mennekse og HATER trening, men jeg har ikke noe å skylde det på Synes du er flink jeg!

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 14:59   #18
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Den skal være veldig god
Man blir ikke klissete XD
Huden blir bare ikke helt knusktørr når man kommer ut fra dusjen
Har desverre ikke prøvd den selv, men kjenner ei som er veldig, veldig glad i denne og hun sliter med ganske tørr hud.

Får ta prøve den en gang jeg ikke er fult like kirkerotte som nå. Har brukt alle pengene mine på trening og studielån, meh.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 15:00   #19
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aha-opplevelse

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

Ble glad når jeg leste dette innlegget jeg Makan til selvinnsikt da og akkurat som meg er du jo også full av selvironi. Jeg er også verdens lateste mennekse og HATER trening, men jeg har ikke noe å skylde det på Synes du er flink jeg!

Takk, takk! *tygger stangselleri* Fornøyd om jeg kan gjøre andre glad jeg - dagens gode gjerning.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren? Bixen Ketolysekuren 8 07-06-09 13:38
Min første "slanke" opplevelse hmmm Ketolysekuren 10 06-06-09 17:31
En veldig ekkel opplevelse! Kristin1964 Lavkarbo generelt 8 10-09-07 12:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no