Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-10, 22:01   #526
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere.

Ble kaka god, Streber? Bursdagshelg her også og neste helg.

Den konfekten der hørtes utrolig digg ut, Mille.

Tenker som deg jeg også, Monica. Utrolig hva de sitter og gafler i seg.Nesten så en skulle tro de spiser ekstra mye bare for å terge oss. Men i mitt stille sinn synes jeg det er litt rart at de ikke lar seg påvirke til å spise litt sunnere de også, men men de om det.

I morgen går turen til Sandvika og Hexenberg-klinikken. Nærmer seg tre måneder siden jeg var der sist. Blir spennende å se resultatet....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 22:16   #527
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Først synes jeg kaken(iskake) var bare litt god, men da den hadde stått en stund, slik at det ble mer krem en ISkrem, da var den rågod!Lurer på å hoppe over veiedag på onsdag, er så hoven i hele kroppen, venter på tante rød.

Lykke til på klinikken








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 23:24   #528
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

lykke til på klinikk titti! Kan vel ikke bli noe annet enn bra?
Streber, det er den kaken fra hetland? Tenkte å lage den til julen. Riskrem er heller ikke det store tapet.
Monica: ja jeg vet ikke. jeg tenker litt sånn går det ikke så går det ikke. samtidig som jeg går rundt med litt dårlig samvittighet, fordi jeg var jo så godt igang! Så på en måte så gleder jeg meg til et nytt halvår, for da"VET" jeg at motivasjonen er der igjen. Og så har det jo strengt tatt gått sabla fort, så om det bremser litt nå gjør det jo ikkeno. Sier jeg til meg selv

Og den middagen der monica, lagde du alt det? Kan ikke du lage slik til meg også?? Hørtes ut som det var mye godt og også lavkarbovennlig der altså! Den der mandelkaken burde vel kunne gjøres sukkerfri også?

Hva tror dere forresten er det beste å spise? Mørk sjokolade 70% eller sukkerfri melkesjokolade?

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 23:32   #529
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Skjønner dere godt når det gjelder å være forsiktig med lavkarbo julekaker under ED.
Nå som jeg er ferdig med ED, velger jeg lavkarbo julekaker fremfor vanlige julekaker

Har du klart å holde vekten også..? *nyskerrig*

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 23:47   #530
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Den oppskriften til Gerd virket spenndende, Mille. Takk for at du la det igjen... Skal nok testes ut i julen.

Gratulerer med vekttapene damer! Så flinke dere er. Jeg skal til veiing imorgen, og skal ta en alvorsprat med doktoren. Lurer på om jeg skal ta en fase 1 eller 2 i januar, da jeg ikke helt får av meg de kiloene jeg har lagt på meg etter at jeg var ferdig slanket. Jeg er helt klar på at jeg ikke skal opp igjen de 27 kg jeg har gått ned i år. Godt at jeg kan skryte av å endelig ha kommet igang med trening.

Lykke til på klinikken, du også Titti. (Sandvika, som i Bærum? Er det kurs der også?)

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 10:42   #531
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Har du klart å holde vekten også..? *nyskerrig*

Den ligger stabilt ja.
Det hjelper på at jeg blir veldig dårlig om jeg spiser for mye karbohydrater .. med det klarer jeg å holde meg i sjakk! For det ER en vanskelig tid nå etter eurodietten. Jeg er på egenhånd og skal klare å velge annerledes enn tidligere - vanene fra tidligere er sterke ennå og det tar tid å omstille seg!
Hvordan har du det Popp?

Jeg er innom siden her nesten daglig for å holde motivasjonen - det hjelper på fokuset å lese hva dere flinke ED folk skriver Så selv om jeg ikke kommenterer så mye som før, så er jeg innom og holder meg oppdatert.

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 10:48   #532
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tickeren min har jeg beholdt, som en påminnelse om hva jeg har oppnådd.
Har jeg en dårlig dag er det oppløftende å se tickeren og tallet - den er et bevis på den positive forandringen som har skjedd denne høsten.

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 11:02   #533
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Tickeren min har jeg beholdt, som en påminnelse om hva jeg har oppnådd.
Har jeg en dårlig dag er det oppløftende å se tickeren og tallet - den er et bevis på den positive forandringen som har skjedd denne høsten.













streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:12   #534
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Tickeren min har jeg beholdt, som en påminnelse om hva jeg har oppnådd.
Har jeg en dårlig dag er det oppløftende å se tickeren og tallet - den er et bevis på den positive forandringen som har skjedd denne høsten.

Lurt!
Ser at min ikke har oppdatert seg idag, pga at det har gått mer enn 88 dager siden sist jeg oppdaterte.

Må endre målet litt ift at jeg har fått økt muskelmasse nå etter at jeg begynte å trene. Begynner på Fase 1 i januar.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 21:54   #535
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei jenter.

Det gikk helt supert på klinikken. ( Sandvika i Bærum, tror ikke de holder kurs, kun legetimer, ikke nødvendigvis Eurodietten man følger der. ).

Jeg har hvertfall blingset litt på vekta fra jeg var der i september, heldigvis i min favør. Så siden jeg var der sist i september har jeg tatt av 10,6 kilo. (på tre måneder ).

Hexenberg var veldig fornøyd, så nå var spørsmålet om jeg skal gi meg nå og stabilisere vekta eller ta av ytterligere fem kilo.

Vi ble enige om at jeg fra nyttår og frem til mars ca skal spise fase 3 og se om kroppen stabiliser seg eller om jeg går ned ytterlige og la kroppen styre dette litt selv. Dersom jeg går ned blir det bonus og uansett kommer jeg til å begynne å trene og stramme opp og bytte ut litt fett med muskler...Fem kilo frem til juni vil si en kilo per måned og det er jo ikke uoppnålig selv om jeg vet de siste kg vil sitte som sirup.
Hun er uansett veldig opptatt av jeg skal gå over til ketogen mat snart slik at jeg lærer meg å spise sunn lavkarbomat og riktig mengde...

Så i første omgang går jeg nå helt og holdent over til fase 3 og har som mål og å holde vekta nå over jul og så gyve løs på de siste fem kiloene eller hva nå enn kroppen har bestemt seg for.

Skal tilbake til Sofie i begynnelsen av mars....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 21:55   #536
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Den kaka gleder jeg meg til å prøve, Streber...Kanskje bake den til bursdagene i helgen...

Så flinke dere andre er til å holde vekta nå som dere er ferdige, skjønner dette er den vanskeligste delen...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 00:26   #537
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

WOW!! Er du i mål!!!Så deilig da!Gratulerer! Spennende å se om kroppen vil stoppe nå eller ikke.Jeg kommer til å holde på leeenge enda, har jo igjen over elve nå og etter jul er det enda mer.Håper du fortsetter å være her inne Titti

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 01:14   #538
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flink du har vært, gratulerer!!!

Kanskje du kunne ha sendt meg en PM med telefonr. Trixi. Det hadde vært deilig å slippe å reise inn til Oslo for å ta legetimene. Jeg er ferdig med kurset, kun oppfølgning av legen er det eneste jeg har nå.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 12:34   #539
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ikke helt i mål, Streber. Dette var første delmål, så skulle vi ta det derfra. Jeg kommer til å fortsette i samme dur frem mot påske jeg, så dere blir ikke kvitt meg så lett. Kunne veldig gjerne tenkt meg fem kilo til, men denne gangen skal kroppen min få lov til å bestemme hvor vekta skal stå, så jeg setter opp nye delmål fra januar, en og en kilo tenkte jeg...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 12:34   #540
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Så flink du har vært, gratulerer!!!

Kanskje du kunne ha sendt meg en PM med telefonr. Trixi. Det hadde vært deilig å slippe å reise inn til Oslo for å ta legetimene. Jeg er ferdig med kurset, kun oppfølgning av legen er det eneste jeg har nå.

Mente du meg, Titti?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 13:50   #541
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer Titti ! Kjempebra !
Synes du er kjempeflink, synes også Popp og Tuddelu er kjempeflinke

Jeg har vært på en tur til Lindbergklinikken i dag, og er nå "kun overvektig"....er ikke i fedmekategorien lengre...
Nå har jeg bestemt meg for å kose meg jula....ingen utskeielser...bare kos

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 13:52   #542
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Huff, jeg skriver så mye feil bestandig...jeg har vært en tur...ikke på en tur......Sånn er det når det blir lite gjennomtenkt skriving..hehe

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 16:06   #543
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Flinke dere som har gått ned og BLIR der! Merker allerede idag (OFFISIELLT I FASE 3) at jeg blir litt...wuuuuuææææææ....hva sjer nå'a?!?!?!?
Men jeg ser at jeg må planlegge dagen før den kommer. Være flink å stå opp litt tidligere for å få laget med meg lunsj og middagen må jeg ihvertfall vite hva skal være. Da er jeg mye flinkere.

Har også vært på klinikken idag, ned 4,2 siden sist. Så da er det 12,4 kg. på 3 mnd. Det var virkelig deilig å ha kontroll idag, ble mer motivert til å følge fase 3a i en mnd. Skal prøve å kutte ut knekkebrødene og erstatte de med loppefrø. Men som hun sa at jeg hadde gått ned med å spise knekkebrød, så streiker magen spiser jeg bare de. Men da er jeg egentlig i fase 3b. Men så lenge jeg gikk ned var det ingen regel på eurodietten.

DET MEST ARTIGE IDAG, var at jeg har gått ned 4 kilo rent fett. Muskel massen min var lik og også vannmengden i kroppen. Da er jeg kjempe fornøyd. Har virkelig følelsen av at jeg er mindre. Fett tar tre ganger mer plass i kroppen en muskler- så det kjenner jeg stemmer.
Nå har jeg mål om å se 79,9 i slutten av januar. Da skal jeg være fornøyd.
Kanskje gjøre som deg Titti og lage en ny ticker til nyåret!?!?!?!?!?

Syntes alle er ved godt mot, og alle går vi ned, og de som er nede blir der. Blir det bedre enn dette?

Mille: Hvis du MÅ ha sjokolade tror jeg sukkerfri er best. Men jeg bare tror.......vet ikke hva slags erfaring de andre har. Kroppene våre reagerer så forskjellig. Men prøv nå å ta en bar før du tar sjokolade...ellers blir det fort at man lett forsyner seg av sjokoladen. Gjør det til en dørstokkmil og ta noe annet enn det lovlige....ellers er det lett å ta for mye.....og jeg snakker kun av egen erfaring. Jeg er ingen bedreviter. Har så altfor mange ganger lurt meg selv i den-nå-går-alt-så-bra-fella! Det er nå det er hardt etter å ha gått på det en stund. Tenk så lenge vi har vært fete og overvektige. Vi er ikke helt i mål ennå Det tar tid for kroppen og bli tynn, selv om dette går fort. Hud, hjerne...alt skal følge med!
Håper ikke du syntes jeg er for streng og direkte......

Nå er jeg str. 44. min drøm er å være romslig eller behagelig passe i str.40. Det skal jeg kjempe for!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 21:34   #544
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei og hopp kjekke mennesker
Beklager så mye at jeg er veldig fraværende for tiden, men formen, overskuddet og engasjementet har vært veeeeldig labert de siste ukene.
Tror nesten B12-nivået er lavt igjen, må nok ta en tur til legen å sjekke.... soooooveeeee.......
MEN jeg har lest og fulgt med på dere jevnlig selv om jeg ikke har kommentert altså , og det er jo kjekt å se at det går bra med de fleste
Selv har jeg innført unntakstilstand fram til nyttår, dvs jeg følger fase 4 selv om avtalen med legen var fase 2.
Vekten har jeg gjemt vekk, tas fram igjen 1. januar når jeg starter opp med fase 1.
Målet nå er å ikke gå opp for mye disse ukene, men jeg må innrømme at jeg nok har falt utpå en del spesielt denne siste uka.
Ja ja, jeg vet - må bare ta meg selv i nakken og stoppe nå!!!
Ellers kan jeg melde om en gledelig nyhet; samboeren fikk beholde førerkortet pga svigermors helse - så hvis politiet ikke anker dommen betyr det at vi i alle fall har mulighet til å komme oss rundt omkring på egen hånd
OG; jeg er ferdig med julekakebaking, julegaver og alt annet som "må" gjøres til jul.
Ha en fin førjulskveld da dere

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 22:04   #545
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere! Monica , du er så flink atte!!Groteling, så fint bilde av deg! Så bra dere fikk beholde førerkortet til samboeren! Kommer på at jeg har vært på Askøy noen ganger, eks- svigermor bor der.Fin plassMille-jeg har jo blitt GAL etter sukkerfrisjokoladen Cloetta. Har gått ned hele tiden, selv om jeg har nytt den, men det er meg. OG jeg er kjempeobs på den, så stopper vekten eller den går opp, er det DEN som ryker for å si det slik. (med at den ryker, mener jeg at den blir kuttet ned til en sjelden anledning)Er ellers flink til å følge opplegget.


GAH..jeg er sliten! Mensen og har hatt bursdagsfeiring med vennene til minsta og her er det ikke noe"vi rydder da resten i morgen" opplegg, nope, så da BLIR man sliten

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 22:54   #546
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med vell gjennomfør delmål Titti! Kjempebra Og gratulerer til deg Valkerut, du er nærmere målet
Så fint bilde av deg Grotingeling!

Angående sjokolade - fedonklinikken anbefaler hvertfall mørk sjokolade ( helst 70 % kakao) som alternativ godteri. Sunn snacks. Sukkerfri sjokolade er også mye bedre enn vanlig sjokolade, det kommer vel ann på hva man selv foretrekker. Jeg har måttet lære meg å like mørk sjokolade, men selv spiser jeg nå anbefalt "dagsdose", 25 gr. mørk sjokolade omtrent hver dag.
Nyyyydelig med en kopp kaffe til, det skal jo være kos også

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 23:03   #547
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Grotingeling! Flott å se deg i virkeligheten! Var liksom vant til bamsen, men mye bedre med deg

Det viktigste er at vi går ned, eller ihvertfall planlegger godt i perioder vi ikke får det til eller må av tvingende omstendigheter ha en pause. Jeg syntes du grotingeling gjør godt i å pakke vekk vekten, være i fase 4 og se frem mot nytt år og ny fase. Alle må vi fine ut hva vi klarer selv.

...måtte le av hun sykepleieren idag...satt og fylte ut skjemaet sitt og kom til et spm. hun skulle stille meg- om hvordan jeg likte eurodiett produktene- men før jeg fikk svart sa hun; "nei, jeg gidder ikke spørre deg om det engang, ingen liker de noe særlig uansett!", da måtte jeg bare le. Jeg digger de ikke akkuratt, men barene, kjeksene,cremebrulee, pasta og litt til liker jeg jo. Det smaker helt greit....Men jeg måtte le av det oppgitte ansiktet hennes idet hun bare droppet spm og svarte for meg!!!!!! Sikkert mange som går lei etter en stund!!!! Men så lei er jeg ikke. Jeg skal faktisk bestille meg en ny ladning nå....tro det eller ei, og skal prøve loppefrø istedenfor knekkebrød....en liten måned. Skal se om jeg går fortere ned. MEN jeg trives veldig godt slik jeg har det nå og syntes jeg går fort nok ned! Så nå får jeg prøve meg frem.....

Har noen prøvd loppefrø for treg mage før.....?????

...kos deg med Cloetta'n Streber. Digg at du ikke merker noe vektsforskjell

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 23:17   #548
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei jenter.

Det gikk helt supert på klinikken. ( Sandvika i Bærum, tror ikke de holder kurs, kun legetimer, ikke nødvendigvis Eurodietten man følger der. ).

Jeg har hvertfall blingset litt på vekta fra jeg var der i september, heldigvis i min favør. Så siden jeg var der sist i september har jeg tatt av 10,6 kilo. (på tre måneder ).

....

Kjempe kult at du har gått ned over målet ditt. Masse gratulere!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 23:27   #549
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

NYTER at jeg gikk ned 1,5 kg den uken jeg hadde spist MYE sjokolade(iløpet av uken), men er kjempeobs altså, blir det noe tull, vet jeg den nok er synderenMen så lenge det går, går det

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 11:26   #550
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei søte jentene.

Sorry hvis jeg glemmer å kommentere noe, men jeg leser alt altså.

Kjempebra resultater, Monica. Vi er så gode. Hele gjengen.
Jeg er supermotivert og det er så deilig etter tre måneder. og jeg er så utrolig glad for at jeg begynte nå i høst og ikke ventet til januar. Langt frem til sommeren og da slipper man og føle panikken når det nærmer seg påske. Jeg gleder meg sånn til å komme ordentlig i gang med treningen....

Men jeg må innrømme at det er mange fristelser nå før jul, vi har jo i tillegg ikke mindre enn tre bursdage i desember, så det blir mye kakebaking. I dag skal jeg lage risboller og i går bakte vi og pyntet vi pepperkakehus her...Litt vanskelig når man får melis på fingeren, fikk nok i meg bittelitt. Men det er jo ingenting i forhold til før, da fråtset jeg når jeg først smakte noe.Nå holder det med en liten bit...

Men det som er litt rart at jeg kan smake bittelitt på karboting, og det føles helt greit så lenge jeg har kontroll, mens å gå over til fase 3 og spise et ketogent måltid til om dagen føles skummelt, akkurat som jeg gjør noe galt liksom...
Er litt fristet og spise fase 2 frem til jul, men vet det er dumt, både fordi kroppen da får sjokk når jeg først skal spise skikkelig på julaften osv, pluss at det er greit å spare litt av produktene til januar, hvis man skal ta en fase1-uke eller to...

Monica, så flott at du er litt mer ivrig på produktene igjen. Det er samme her, det går helt greit og jeg synes fortsatt kjeksen, brownies og barene er gode og koser meg med de. Det er vel det som gjør at denne dietten redder meg, at en har noe søtt og lettvindt en kan ty til når en fyser...

Streber, jeg er akkurat som deg, klarer ikke å sette meg før alt er ryddet, kunne ønske jeg var flinkere til å ta pauser og utsette ting til dagen etter, men jeg får ikke slappet av med oppvask og rot rundt meg....

Nei, nå får jeg hive meg rundt her igjen...pakke inn gaver som skal sendes osv....

Ha en fin dag videre, alle sammen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no