Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nicket ditt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-12, 20:33   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Nicket ditt

Ja hva betyr det? Nicket ditt, betyr det noe spesielt eller var det bare noe du fant på i farta?
Mitt betyr enkelt og greit en ny start og det har jeg hatt også. Har fått et helt annet liv føler jeg.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:34   #2
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Nicket ditt

Eg heiter no berre Mariann eg

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:08   #3
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Jeg har blitt kallt Bønna før, så prøvde på det, men Bønna var opptatt. Også tenkte jeg at fortsetter vektoppgangen i samme tempo som nå, så veier jeg snart 200 kilo. Og på den måten ble det Bønna200.
(Men jeg har ikke sett noen Bønna på medlemslisten...)

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:17   #4
Migica
Juniormedlem
 
Migica sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oppland
Alder: 41
Innlegg: 26
Migica er ny på veien

Sv: Nicket ditt

Nicket mitt ble til fordi sambo bruker Migic som nick. Så fantasiløs som jeg var så ble det Migica

__________________
Kom kiloer som siger på, nå skal du motstand finne!
Migica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:21   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Jeg var veldig glad i Nelly Furtado på den tiden, også ligner det på navnet mitt, så da ble det det!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:25   #6
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Nicket ditt

Kortform av et gammelt kallenavn.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:29   #7
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Nicket ditt

Det betyr ikke noe spesielt,bare et navn

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:31   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Nicket mitt er en forkortning av navnet mitt. Tidligere var jeg 157cm, som altså reflekterer høyden min. (Tror jeg valgte det bare for at ingen skulle misforstå og tro at jeg siktet veldig lavt når jeg satte målvekt til 60 kg...) Vidunderlig fantasifulle valg, altså.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:36   #9
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Nicket ditt

Kommer fra et av mine yndlingsalbum som handler om romvesenet Ziltoid fra planeten Ziltoidia 9. Han kommer til jorda i søken etter en perfekt kopp kaffe, men siden kaffen smaker forjævlig går han til angrep på jorda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ziltoid_the_Omniscient

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:44   #10
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Nicket ditt

Hehe så mye artig.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:46   #11
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Nicket ditt

Hunden min het Qlio (uttales KULIO). Jeg er en snill bitch, da. Siden han var en han burde jeg sikkert kalle meg selv Qlia, men det er jo så feil.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 23:17   #12
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 37
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nicket ditt

Bibelvers..

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 23:27   #13
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

En dag for 7 år siden skulle jeg registrere meg på et nytt forum. Den dagen hadde vi akkurat kjøpt noen nye tøybleier, av merket Imse Vimse. Så da ble det Imse. Og det er jeg på alle forum Det finnes EN Imse på norske forum, det er meg.
Og ja, jeg har brukt tøybleier på ungene i tilsammen 7 år, spart sammfunnet for en temmelig stor haug med søppel.. En periode hadde vi 3 bleieunger, og tro meg, det er ikke mye pes med tøybleier når man kan det og det er ikke snakk om lukt når man gjør ting på riktig måte.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 23:31   #14
mysil
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Akershus
Alder: 43
Innlegg: 201
mysil er på en erverdig vei

Sv: Nicket ditt

Mysil var navnet på det første kjæledyret mitt, så da vart det det

__________________







mysil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 23:41   #15
solfaktor50
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 1
solfaktor50 er på en erverdig vei

Sv: Nicket ditt

jeg er litt blond jeg....

solfaktor50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hellstrøm dieten Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 23:57   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

og det er ikke snakk om lukt når man gjør ting på riktig måte.

I følge min mor som jobber i barnehage er ikke lukta problemet. Men at de ansatte må bytte bukser både to og fire ganger i løpet av arbeidsdagen da tøybleieungene tisser rett igjennom og i fanget på de...
Forøvrig er jeg glad for søppel jer jeg bor nå, for jo mer søppel jo billigere oppvarming. . Vi har fjernvarme fra søppelforbrenninga.

Nicket mitt har jeg hatt siden nittifem. Det henger sammen med navnet mitt.
det finnes forresten endel identiske tråder her inne om nick, bla nederst på denne sida så kommer noen av de opp.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 00:14   #17
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Nicket ditt

Yrla er et navn jeg la merke til da jeg så en svensk barnefilm en gang for lenge siden. Syntes det gav så fine assosiasjoner. Jeg heter noe annet på papiret.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 01:57   #18
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I følge min mor som jobber i barnehage er ikke lukta problemet. Men at de ansatte må bytte bukser både to og fire ganger i løpet av arbeidsdagen da tøybleieungene tisser rett igjennom og i fanget på de...

Tøybleiebruker her også, og det der har vi aldri hatt noe problem med. Hverken hjemme eller i barnehagen.

Med minstejenta gjorde vi også som i u-land, for hva gjør man der man ikke har masse relativt billige bleier? Med tøybleie som backup, riktignok. Tror hun har hatt 5 bæsjebleier totalt og ble bleiefri sommeren før fylte to. Sommeren før fylte ett hadde hun knapt en tissebleie, men det var litt mer på vinteren (mer styr med mye klær). Ha, hun har aldri brukt bleie i barnehagen. Heia tøybleiene! Jeg liker miljøvennlige ting som attpåtil gir meg mindre jobb.

Nick, ja... jeg er en krokodille. Lurer under vann og biter når jeg vil.
Og carnivor, ikke minst.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 04:19   #19
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Nicket ditt

Tja, var heeeeelt tom for idéer da jeg skulle registrere meg. Ville ikke bruke noen av mine andre nick, så da måtte jeg tenke nytt. Og jeg hadde akkurat sett en halloween-episode av "the simpsons", og da var dette det beste jeg kom på!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 07:52   #20
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Og jeg har tatt navnet til en av mine oldemødre, - dog uten 6

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:31   #21
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I følge min mor som jobber i barnehage er ikke lukta problemet. Men at de ansatte må bytte bukser både to og fire ganger i løpet av arbeidsdagen da tøybleieungene tisser rett igjennom og i fanget på de...

Da er det noen som gjør noe feilFeks tilpasning, feil bleietype osv. Og ofte skifter de i barnehagen tissebleier etter klokka og det er jo helt vilt. Her skiftes bleier rett etter at ungen har tissa, ikke 2 timer etterpå. Forøvrig fortsatt langt mere lekkasjer på engangs enn tøy, selv etter 7 år med tøy og tilsammen 2 år med engangs.. Hadde aldri lekkasje i barnehagen med våre tre, med tøy, men har hatt flere med engangs pga de ansatte ikke setter på bleiene riktig.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 09:40   #22
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Nicket mitt gjenspeiler vel en del av livet - ustanselig på diett
Men - når vektmålet er nådd, burde det kanskje forandres til: No more Dietta ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:41   #23
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I følge min mor som jobber i barnehage er ikke lukta problemet. Men at de ansatte må bytte bukser både to og fire ganger i løpet av arbeidsdagen da tøybleieungene tisser rett igjennom og i fanget på de...
Forøvrig er jeg glad for søppel jer jeg bor nå, for jo mer søppel jo billigere oppvarming. . Vi har fjernvarme fra søppelforbrenninga.

Nicket mitt har jeg hatt siden nittifem. Det henger sammen med navnet mitt.
det finnes forresten endel identiske tråder her inne om nick, bla nederst på denne sida så kommer noen av de opp.


Jada greit det Carisma. Det finnes sikkert tusen tråder om samme tema. Men nederst så får jeg opp tråder som er 7-8-9 år gamle. Litt artig å høre med de som er her nå. Å ikke for mange år siden. Hvis vi skal tenke at det finnes en tråd for hvert tema som vi ønsker å ta opp så kan dette forumet bare legge ned da. For da må vi tilslutt la være å starte en ny tråd.

Men kanskje det er det som er poenget? At vi bare skal bygge videre på gamle tråder?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:42   #24
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Nicket mitt gjenspeiler vel en del av livet - ustanselig på diett
Men - når vektmålet er nådd, burde det kanskje forandres til: No more Dietta ?

Hehe ja da burde du forandre det ja....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 15:56   #25
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Jada greit det Carisma. Det finnes sikkert tusen tråder om samme tema. Men nederst så får jeg opp tråder som er 7-8-9 år gamle. Litt artig å høre med de som er her nå. Å ikke for mange år siden. Hvis vi skal tenke at det finnes en tråd for hvert tema som vi ønsker å ta opp så kan dette forumet bare legge ned da. For da må vi tilslutt la være å starte en ny tråd.

Men kanskje det er det som er poenget? At vi bare skal bygge videre på gamle tråder?

ja det skulle jeg likt å visst også, for når jeg har bygget videre på en gammel en har jeg fått høre: du denne er gammel, og ikke noe mer enn det.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er ditt mål? Tidl. medlem Mer enn 30 kg overvekt 23 07-04-11 11:21
Pluss ved nicket? mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 8 30-12-04 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no