Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Alle dere som spiser egendefinert lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-10, 13:42   #1
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien
Question

Alle dere som spiser egendefinert lavkarbo

Hei på dere

Har gått på ketolysekuren og lest om de andre filosofiene her inne. Men..
Jeg lurer litt på det å bare gå på lavkarbo generelt. Teller dere karber?
Kunne dere som ikke er i ketose fortelle meg hvordan en vanlig dagsmeny for dere ser ut og hvor mye dere gjennomsnitt går ned i vekt pr uke

Takker for alle svar

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 20:35   #2
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle dere som spiser egendefinert lavkarbo..

Jeg telte ikke første gangen jeg prøvde. Men dreiv ikke på så lenge. gikk ned litt... har nå begynt på Atkins induksjon og bruker diett.no til å regne ut karboinnholdet i alt jeg spiser iløpet av en dag. den er veldig kjekk! eneste er at man ikke finner kunstig søtning der f.eks.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 21:30   #3
Vannmann
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 48
Innlegg: 52
Vannmann er på en erverdig vei

Sv: Alle dere som spiser egendefinert lavkarbo

Spiste generelt lavkarbo i vår, prøvde å holde meg på 70 karber om dag, strakk det til 150 dager hvor det skjedde spesielle ting. Fin regnet ikke, men etter en ketolyse kur vet du sånn ca hva det er av karber i ting. Gikk ned 5 kilo på 4 mnd, helt greit synes jeg. Er tilbake på ketolyse nå, etter å ha syndet i sommerfeiren...

__________________


Vannmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo mer enn Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere til frokost på lavkarbo? sunnereliv Lavkarbo generelt 16 02-05-10 15:45
Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker? Mercy Spørsmål og svar 30 13-03-10 21:06
Til dere som spiser egenkomponert lavkarbo H.J.E Lavkarbo generelt 15 23-01-10 20:54
Til alle dere som har klart å gjøre lavkarbo til en livsstil! matitt Lavkarbo generelt 24 28-09-09 08:28
Hva spiser dere på generell lavkarbo i løpet av dagen? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 5 11-06-09 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no