Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva skal du ha på deg på 17. mai

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-11, 08:27   #1
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg har alltid hatt bunad, men nå er jeg ca 8 kg mer enn jeg var i fjor og om jeg når målet mitt er jeg fremdeles 3 kg mer.. og da fikk jeg den knapt på meg

Jeg vet ikke hva annet enn bunad som kan passe på 17. mai...

Hvis det er varmt kan man jo ha sommerkjole....

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:05   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Bunaden min er ca 30kg unna, så den er uaktuell.
Akkurat nå er jeg der at jeg nok bare må finne meg i å ha på meg noe jeg får på meg som ikke ser alt for ille ut!

Men 17. mai blir det lell!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:14   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg låner bunad av min mor.

Min egen passer nok om jeg ikke puster eller beveger meg, men det er så upraktisk på en hel dag. Bunaden min er arvet og ble for 40 år siden sydd til en 18-åring og at den ikke helt passer nå tar jeg ikke så tungt.

Er det meldt 25 grader velger jeg en sommerkjole i steden for tror jeg.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:21   #4
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Bunaden ble sydd da jeg var fjorten og tydeligvis innbildte meg at jeg var feit.
Nå er jeg "gravvid" og slipper 7-8 kilo ull og lin og sølv og svart lue... skal ha myk gravid kjole fra asos og stråle hele dagen.

Wuhuu! Solbriller og lebestift!!! og neglelakk!!

Kanskje jeg aldri skal inn bunad igjen...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:31   #5
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Kan ikke dere komme med bilder også da? Jeg er så usikker på hva jeg skal velge i år.. endten må jeg kjøpe noe nytt, men det vil jeg unngå for å slippe å se hvilken størrelse jeg egentlig bruker, eller så kan jeg bruke en kjole jeg kjøpte på salg etter jul (aldri brukt og trenger en unnskyldning for å bruke den) som jeg vet er ca str 42 () og garantert passer og forhåpentligvis er for stor, meeen den er lang og en typisk 'julekjole' så jeg vet ikke om det blir så fint i vårstemningen og gå rundt i byen i mange timer med den.. dessuten så matcher den barnevogna i farge og jeg tror det vil se passe rart ut hehe

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:32   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Off.. Må få kjøpt en kjole. Blåser vel som vanlig, på 17. mai

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:39   #7
cola
Juniormedlem
 
cola sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 34
cola er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

har ikke bunad...og hadde sikkert sett ut som en kjøtttrull i en uansett skal ha en eller annen kjole/tunika sommerslig og lett hvis det er varmt og greit med småbarn

__________________


cola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:41   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg pynter meg ikke på 17. mai. Men jeg går ikke i tog eller deltar i noen sammenkomster eller begivenheter, heller. Haater pyntestæsj.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:48   #9
CilleMille
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
CilleMille er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg skal ha på meg bunaden min. Jeg elsker bunaden min, det er en blå nordlandsbunad.
For noen år siden sydde moren min den så mye ut som den kan, men nå når jeg har gått ned litt siden i fjor regner jeg med at den kanskje er litt for stor... Og det er mye bedre enn å gå i en for trang bunad (det har jeg nemlig gjort før og det er ikke noe artig...)

Hadde jeg ikke hatt bunad hadde jeg prøvd å finne noe i de fine norgesfargene (rød, hvit og marineblått).

CilleMille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:07   #10
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Har fått sydd meg Oslos Jubileumsdrakt i år og gleder meg veldig. Har ønsket meg bunad i mange år og nå er det en realitet etter mye sparing, gavekort og samlegaver fra barn og mann

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:45   #11
IsBjorn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 30
IsBjorn er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg skal ha på meg Nordlandsbunaden min som vanlig, varierer litt her, 2 år siden var den litt liten, i fjor var den litt stor, å nå tror jeg den er passelig (?)

Får håpe den en for stor igjenn til neste år

Altså Herre Nordlandsbunad om noen var i tvil om det :P

__________________


IsBjorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:48   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Blir nok bunad her også, med mindre det blir +20 da. Rød trønderbunad her, hadde nok ikke valgt den i dag om jeg skulle kjøpt bunad, men er veldig glad i den.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:08   #13
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Er ikke fan av 17. mai, og skal "feire" med en laaaang fjelltur fra morgen til kveld. Gode sko og fjelltur-klær med andre ord på meg Lavkarbo-godter skal være med i sekken, samt myyye vann!

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:18   #14
Cheyla
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 96
Cheyla er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Bunad på meg og. Veldig spent på om den passer fortsatt men....

Om det er litt varmt i været synes jeg sommerkjole er fint på 17. mai. Likte ideen som noen skrev lenger opp med å bruke noen av de "norske" fargene rødt, hvitt og blått. Hvit sommerkjole er jo bare kjempefint da Får krysse fingrene for at det blir finvær Bunaden min er ikke spesielt varm, så skal klare minst 20 grader. Men skal vel være fornøyd så lenge gradestokken viser tosifret...

Cheyla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:20   #15
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg har bunad, men den er for stor gitt
Tåpelig at jeg sydde den ut i fjor, men okkesom var det jo fordi yngstemann ble konfirmert, så ikke noe å sutre for i år.

Iom minsten er autist og ikke klarer å være sammen med folk, så blir det nok en ok sommerlig kjole som jeg skal ha på meg mens vi koser oss på verandaen, vi 2 voksne
Vi skal grille og kose oss selv om vi ikke deltar på noe, så det blir nok en fin 17. lell.
17. mai synes jeg det er veldig pent med bunad eller en sommerlig kjole. Det frisker opp i både sinn og syn

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:16   #16
rava
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 89
rava er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Odd Molly kjolen min

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:20   #17
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Har fått sydd meg Oslos Jubileumsdrakt i år og gleder meg veldig. Har ønsket meg bunad i mange år og nå er det en realitet etter mye sparing, gavekort og samlegaver fra barn og mann

GLED DEG, de er sååå lækker.
Man føler seg så fin i den drakten, og man bærer den stolt!

Selv fikk jeg sydd Oslo Jubileumsdrakt for to år siden, og veide ca det samme da som nå, men når jeg når målet mitt blir nok denne noen hakk for stor, men den kan vel sys inn?

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:32   #18
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av marionilona, her.

Selv fikk jeg sydd Oslo Jubileumsdrakt for to år siden, og veide ca det samme da som nå, men når jeg når målet mitt blir nok denne noen hakk for stor, men den kan vel sys inn?

Klart den kan syes inn Eldstejenta mi kjøpte for to år siden også...så i år blir vi to, neste år antagelig tre i familien som har den drakta. Morsomt.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:36   #19
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Pleier å bruke bunad, jeg har damaskkjol fra Gudbrandsdalen.
Med sort skjørt og gul/grønt blomstrete silke liv.

Men i år blir det ikke selskaps klær, skal selge pølser og brus fra bod i Oslo, og da passer det ikke helt med bunad.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:37   #20
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Klart den kan syes inn Eldstejenta mi kjøpte for to år siden også...så i år blir vi to, neste år antagelig tre i familien som har den drakta. Morsomt.

Det er den fineste drakta/bunaden som finnes... Nå gleeeder jeg meg til å bruke den

Tjohooo...

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:37   #21
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Kjenner jeg blir småstressa av å lese dette. Håper jo virkelig at bunaden min passer, får vel prøve belte et par dager før hvertfall, men kommer til å bli SÅ hysterisk deppa hvis den ikke passer. Og tenk alle spørsmålene om "hvor er bunaden?"

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:50   #22
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av marionilona, her.

Det er den fineste drakta/bunaden som finnes...

Ikke sant....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 21:08   #23
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg skal ha på meg det samme som jeg har hvert år: Sidræva kosebukse og t-skjorte. Og alle luker skal selvsagt lukkes og verden skal stenges ute. Blir vel siste året vi kan nyte 17. mai tenker jeg, for til neste år er poden snart 2 år og da er det vel bare å få på seg finstasen og delta i feiringen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 21:10   #24
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Men apropo påkledning, den oslodrakta er skikkelig fin (den gråsorte versjonen) og jeg har faktisk vurdert å investere i en slik selv om jeg overhodet ikke er noe bunads- og draktmenneske.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 21:18   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg fikk bunad i 30 årsgave, mamma broderte den (Landingsdrakt). Da veide jeg 17 kilo mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid, så den skulle egentlig sys inn. Men så passet det jo fint nå da, at jeg ikke fikk sydd den inn. MEN, det blir ikke bunad likevel, for vi reiser til Palma midt på dagen 17. mai. Og jeg gidder hvertfalll ikke fly i fire timer i bunad!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal kutte ut Pepsi max og trenger bare at noen skal si "LYKKE TIL!" MinMort Ketolysekuren 64 05-06-10 19:27
Når vi skal på påskeferie, hva skal jeg gjøre da? Seba-stina Lavkarbo generelt 15 26-02-10 19:17
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no