Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Må bare anbefales!!

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-12-07, 15:16   #1
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Må bare anbefales!!

Jeg blir mer og mer imponert over nettbokhandelen Capris. Fant den her for et par måneder siden. De er jo mye billigere enn både bokhandleren og andre netthandlere. F.eks. koster "Slank med ketolysekuren" 249 kr hos Bokkilden, og kun 178 kr på Capris. Boken "Tenk deg slank" koster 299 hos Bokkilden, og kun 220 kr på Capris. Kunne sikkert nevne mange flere eksempler, men du kan jo prøve selv. Har før fått varer tilsendt, hurtig og god service. Det er gratis hvis du kjøper for over 200 kr, og det er jo ikke vanskelig med de gode tilbud de har.

Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 15:19   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: MÅ Bare Anbefales!!

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Jeg blir mer og mer imponert over nettbokhandelen Capris. Fant den her for et par måneder siden. De er jo mye billigere enn både bokhandleren og andre netthandlere. F.eks. koster "Slank med ketolysekuren" 249 kr hos Bokkilden, og kun 178 kr på Capris. Boken "Tenk deg slank" koster 299 hos Bokkilden, og kun 220 kr på Capris. Kunne sikkert nevne mange flere eksempler, men du kan jo prøve selv. Har før fått varer tilsendt, hurtig og god service. Det er gratis hvis du kjøper for over 200 kr, og det er jo ikke vanskelig med de gode tilbud de har.

signerer... veldig fornøyd jeg også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 20:56   #3
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Må bare anbefales!!

Skrev feil over. Det er bare 195 kr man skal kjøpe for, for at portoen er gratis, ellers er det 19 kr - uansett!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 10:23   #4
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Må bare anbefales!!

Har også handlet en god del hos Capris - og så har de jo svenske bøker, som ellers er vanskelige å få tak i på nettet. Alle tiders nettbokhandel!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 10:39   #5
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Må bare anbefales!!

-ja og danske!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 08:10   #6
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Må bare anbefales!!

Har de danske bøker også!?! DET må jeg sjekke ut, handler ellers litt hos Saxo men det er jo nokså dyrt da. Takk for tipset Eva !

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bare et lite gledesutbrudd! Cilo Ketolysekuren 20 16-11-07 08:48
Jeg er bare så glad; takk til Torkil og Ketolyse! Villemo Ketolysekuren 22 23-08-07 06:54
Litt klaging og syting, bare! Lindabtn Ketolysekuren 15 22-08-07 18:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no