Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-08, 13:48   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Ettersom ketolyserne sin tråd hadde såpass suksess (og som jeg snek meg inn i ettersom jeg startet karrieren min med ketogen kost), så er jeg litt nysgjerrig på det gjennomsnittlige vekttapet dere som nå er aktivt på Lindberg har!
Jeg la selv om til Lindberg-kosthold den første september, og begynte endelig å gå ned i vekt igjen etter et laaangt års stillstand.
Jeg spiser dog ikke meieriprodukter, frukt eller noe korn. Men alt av grønt, belgefrukt, og alt det andre Lindberg har å by på.

Mitt gjennomsnitt er på 800 gram i uka så langt! Hva mer dere andre?
(Bare for ordens skyld, så kan vi regne gjennomsnittet på de som bare spiser mat, ikke ED, men gjerne dere som er i en fase der dere ikke bruker pulver lenger )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 15:30   #2
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Gjennomsnittlig vekttapt på Lindberg

Her står det fortsatt bom stilt på 90,5 kg uansett diett (ketolyse/lindberg) jeg velger

Men nå for tiden er jeg litt forvirra da. Sliter litt med å omstille meg fra ketolyse til lindberg. Føler det stritter litt imot min natur å gå fra vanlige produkter over til lett produkter (jeg som nettopp hadde klart å omvende meg fra GR sine lettprodukter over til ketolyse.. Nå er det over igjen )

Men så fort jeg har rydda litt i kostholdet mitt og bestemt meg hva som er best for meg og min kropp, er jeg sikker på at resultatene kommer! Skal rapportere tilbake da ;p

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 19:42   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Jeg bruker ingen lettprodukter, men så spiser jeg heller ikke meieriprodukter da. Men holder på smøret!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 20:33   #4
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg bruker ingen lettprodukter, men så spiser jeg heller ikke meieriprodukter da. Men holder på smøret!

Hvorfor spiser du ikke meieriprodukter? Blir det ikke kjedelig? Er så glad i rømme, fløte.. Og syrnet melk i smoothe ost klarer jeg meg uten

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 21:04   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Fordi jeg har kaseinintoleranse. Blir ikke kjedelig nei. Er hva man gjør det til selv, det

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 22:23   #6
deniz
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: kristiansand
Innlegg: 82
deniz er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

har til nå et gjennomsnittlig vekttap på 2,8 kg i uka...
jeg spiser da bare grønnsaker (minus rotgrønnsaker) kjøtt, fisk, wasa fiberpluss, egg, litt ost , og meierismør og oljer........ingen frukt, lite tomat og løk...

deniz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogenkost Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 23:18   #7
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Tja Photo - det spørs når man regner det. Da jeg begynte med litt strengt Lindbergkosthold gikk jeg mye ned, har ikke noe eksakt tall egentlig. Men jeg gikk ned en 5 kg på vanlig Lindberg, før jeg skjerpet inn karbohydratene og i mars. Da gikk jeg ned faktisk en kg i uka til i sommer, men stoppet jo opp i mai på ca 80 kg. Nå kan vi si at jeg går ned 500 g i måneden.... Så det er vanskelig å si noe om gjennomsnittlig vektnedgang. Da det var på det mest effektive var det en kg i uka, så stillstand i 4-5 måneder, mens nå så har det bgynt å bevege seg igjen.
Men samtidig har jeg jo trent endel, og bygget opp muskelmasse og gått ned i fett. kroppen har krympet endel, selv om vekta har stått stille.
Jeg tror trening er viktig i et Linberg-kosthold.
Har forøvrig gått ned 16-17 kg til sammen. Skal ned 4-5 kg til.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 09:22   #8
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Sr at enkelte omtaler kuren sin som "Lindberg ketogenkost" , men kommer en i ketose med Lindberg
Eller er det en variant av Lindberg med ekstra lite karber?

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 09:56   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Sr at enkelte omtaler kuren sin som "Lindberg ketogenkost" , men kommer en i ketose med Lindberg
Eller er det en variant av Lindberg med ekstra lite karber?

Det er vel mulig, men det er ikke noe mål i seg selv å være i ketose på lindberg. Jeg kan heller ikke se at dette er bra for kroppen, fordi på ketogene dietter så spiser man fett for å holde forbrenninga oppe, mens på lindberg kutter man fett pga at det er høyere i karbohydrater. Man teller jo heller ikke karber på den måten, men ser på GI. man kan selvfølgelig velge å holde både karbo/GI og fettnivået på et minimum, men jeg tror ikke man får full utnyttelse av noen av diettene på den måten, i tillegg til at kroppen ikke fåt alt den trenger.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:09   #10
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Ca minus 500 g pr uke her...

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:47   #11
going down
Medlem
 
going down sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 81
going down er ny på veien

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Sr at enkelte omtaler kuren sin som "Lindberg ketogenkost" , men kommer en i ketose med Lindberg
Eller er det en variant av Lindberg med ekstra lite karber?

Jeg går på diett som jeg har fått på Lindberg klinikken. Det heter ketogent kosthold og er ganske likt ketolysedietten. Sier ikke noe om antall karbohydrater, men har matgrupper som man kan spise mer eller mindre av. Jeg har i tillegg kjøpt ketolyseboka får å få videre tips. Sikkert dette som omtales som "Lindberg ketogenkost".

__________________

-14kg aug08-feb09 Gravid 2009 -10kg juli10-okt10
Etter innslag av høykarbo i desember går jeg nå inn i det nye året med ny giv Ketogen kost er det beste for kroppen min!!!
going down er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 00:01   #12
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

jeg gikk end 0,5 til 1 kg i uken da jeg var på slankern etter svangerskap. 13 kg. Skjerpa meg igjen i mars i år og gikk ned 7 kg på 3-4 mnd. Ligger stabilt nå..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 10:12   #13
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Gode nyheter for meg, som tenker å bevege meg i retning Lindberg nå (etter flere måneder med høykarbo..). Jeg har tenkt som så at kanksje jeg kan regne med 1 kilo i måneden (skal ned 7-8) - men kanskje jeg kan håpe på mere? Særlig siden jeg tenker å trene på treningssenter 2 ganger i uka, både styrke og kondis..

*drømmer om å være stolt i bikini til sommeren*

Har du mange kilo til du skal ned, photo?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 10:14   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Gode nyheter for meg, som tenker å bevege meg i retning Lindberg nå (etter flere måneder med høykarbo..). Jeg har tenkt som så at kanksje jeg kan regne med 1 kilo i måneden (skal ned 7-8) - men kanskje jeg kan håpe på mere? Særlig siden jeg tenker å trene på treningssenter 2 ganger i uka, både styrke og kondis..

*drømmer om å være stolt i bikini til sommeren*

Har du mange kilo til du skal ned, photo?

Hehe, det er en hemmelighet inntil den dagen kommer når de ikke er der lenger.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 10:20   #15
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Ah, mystisk dame altså!

Men sånn fra det ene til det andre - er det realistisk å tenke at jeg klarer et par kilo i måneden de neste fire? Jeg mener.. jo mindre man har å ta av, jo saktere går det jo? Jeg skal ned fra 71 til 63..


Sist redigert av Photobscura : 25-01-09 kl 10:24. Årsak: Trykte feil ...
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 10:25   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Ah, mystisk dame altså!

Men sånn fra det ene til det andre - er det realistisk å tenke at jeg klarer et par kilo i måneden de neste fire? Jeg mener.. jo mindre man har å ta av, jo saktere går det jo? Jeg skal ned fra 71 til 63..

Det er jo veldig vanskelig å si, egentlig.
Jeg spiser ikke noe frukt, ris, pasta, knekkebrød eller brød, eller noe som går innunder c-måltider, heller ikke meieriprodukter (bortsett fra smør), og da er jeg litt mer rause på fet mat. Men kroppen responderer utrolig bra på det i alle fall. Jeg har ikke gått ned så mye de siste ukene for jeg har vært syk, og selv om jeg spiser omtrent som vanlig så er det ikke like lett å opprettholde metthet og bevegelse, men jeg gikk ned ti kg på litt over to måneder i alle fall

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 10:25   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Og sorry, trykte 'endre' i stedet for 'sitér' på det siste innlegget ditt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 11:03   #18
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Hei
Gikk ned ca 7 kg på 1,5 mnd. på euridiet( gjennom Fedon klinikken).
Etter å ha startet opp med trening etter nesten ett års pause, står vekta stille-faktisk opp en halv kg. Vel , dette var denne uka, det kan jo endre seg uken som kommer, men man er jo litt utålmodig når 22 kg gjennstår!
Ellers så har jeg trent ganske mye fra jeg startet opp igjen for ca 2 uker siden, Elixia: skifter mellom aparater og sykkel/tredemølle annen hver gang, går turer, snømåking, skiturer.
Har andre her merket at vektnedgang stopper opp når de starter å trene? (Er fortsatt i fase 1 på dietten, hadde et opphold i jula hvor jeg unnet meg ordentlig julemat)

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 11:07   #19
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Sorry, så ikke første spørsmålet/tema her. Ser at man spør etter gj.snittlig vektnedgang, men regner ikke med de på ED.

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 13:13   #20
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Jeg begynte på Fedon i jula. Begynte ikke å gå ned før jeg begynte å gå frem og tilbake på jobb for ca 3 uker siden.Nå har jeg gått ned alt fra 0,5-1 kg i uka. Jeg har blitt veldig glad i maten (særlig bønner) og har mye mere overskudd enn på ketolyse. Jeg trener en del og merket at jeg ble slapp og kvalm da jeg gikk på ketolyse (etter trening).

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 10:50   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Jeg fant, til min store overaskelse, ut at jeg de siste ukene faktisk har gått ned 0,75 kg pr uke i snitt. Jeg anset da meg selv for perfekt innenfor et beregnet lindberg-vekttap

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:00   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Flott!

Jeg har en slags pause. Mulig jeg går ned i vekt, men har vært så mye syk siden etter jul at jeg ikke veier meg og sånn før jeg er ferdig med å være syk.
Så jeg må innrømme at det har blitt litt fløte og rømme i disse ukene, igjen er det litt deilig å kjenne på kroppen at jeg ikke skal ha så mye av denslags.
Så jeg kommer sterkere tilbake, om en uke eller noe sånt håper jeg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 22:03   #23
snutanuta
Medlem
 
snutanuta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 53
snutanuta er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Dytter litt på denne jeg, kanskje flere har vil dele erfaringer?

__________________


Start 18 Februar 09
snutanuta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 12:26   #24
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 58
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Gode nyheter for meg, som tenker å bevege meg i retning Lindberg nå (etter flere måneder med høykarbo..). Jeg har tenkt som så at kanksje jeg kan regne med 1 kilo i måneden (skal ned 7-8) - men kanskje jeg kan håpe på mere? Særlig siden jeg tenker å trene på treningssenter 2 ganger i uka, både styrke og kondis..

*drømmer om å være stolt i bikini til sommeren*

Har du mange kilo til du skal ned, photo?

Jeg skal ned ca 8 kg, og inn ca 10 cm (rundt livet)

Begynte for 7 uker siden på ketogen kost, men gikk over på streng Lindberg etter 3 uker. Jeg spiser ikke ris, poteter, pasta eller vanlig brød, og ikke sukker. Raste ned 3 kg. første uka. Så stagnerte det de neste 5, men har fortsatt å gå ned den siste uka. Nå har jeg gått ned 5 kg.

Jeg trener 3 ganger i uka, så fettprosenten har naturligvis gått ned til fordel for muskelmassen som har økt. Dessuten har jeg minket i omfang. (Det viktige for meg er å gå inn i livet)

Lykke til med din nedgang!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 14:53   #25
Telefon
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg

Jeg har gått ned 5 kg på 9 uker. Jeg hadde en BMI på 27,4 da jeg startet. Tempoet man går ned vil vel gjerne påvirkes av hvilket utgangspunkt man har vil det ikke?

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren? Løvetann Ketolysekuren 121 02-04-16 10:35
Vekttap Liiiz Ketolysekuren 6 31-12-07 18:46
Stopp i vekttap solungen Generell diskusjon 14 30-04-07 19:20
Vekttap på SB Arildo South Beach 5 08-04-07 16:41
Vekttap! LilNoor Ketolysekuren 1 19-02-05 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no