Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodiettprodukter tilovers?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-06, 13:55   #1
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Eurodiettprodukter tilovers?

Kjøper gjerne restlager av sånne produkter om noen skulle ha.

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-07-06, 22:29   #2
slankern
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 7
slankern er på en erverdig vei

Sv: Eurodiettprodukter tilovers?

Har fortsatt omeletter og supper igjen men det likte du vel ikke.

slankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 10:40   #3
Boxie
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 53
Innlegg: 119
Boxie er ny på veien

Sv: Eurodiettprodukter tilovers?

Apropos Eurodiett. Jeg har akkurat vært inne på Lindbergs hjemmeside og finner ikke Eurodiettproduktene. Han har sluttet å selge de på nettet?

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 15:53   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiettprodukter tilovers?

Opprinnelig lagt inn av Boxie

Apropos Eurodiett. Jeg har akkurat vært inne på Lindbergs hjemmeside og finner ikke Eurodiettproduktene. Han har sluttet å selge de på nettet?

Man skal jo ikke gå på Eurodiett uten å ha det foreskrevet av lege. (I følge Lindberg klinikken). Kanskje det er derfor ? Vet de solgte noe lignende Eurodiett i helsekosten, men det var bare noen få produkter og ikke helt de samme som man får på klinikken.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 17:03   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiettprodukter tilovers?

Eurodiett kan kun skaffes på resept - dvs. gjennom lege. Det er kun barene som kan kjøpes gjennom nettbutikken til Fedon.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-08-06, 21:39   #6
therese1972
Nytt Medlem
 
therese1972 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 51
Innlegg: 8
therese1972 er på en erverdig vei

Sv: Eurodiettprodukter tilovers?

Har en pakke vaniljepudding, en pakke vaniljefromage, en pakke -1 creme brulee og en pakke -1 bringebærfromage (eller var det jordbær)

therese1972 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-08-06, 00:25   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiettprodukter tilovers?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Eurodiett kan kun skaffes på resept - dvs. gjennom lege. Det er kun barene som kan kjøpes gjennom nettbutikken til Fedon.

Life helsekost selger pakker med noen Eurodiet-produkter. Barer, omelettpulver, supper, kakao og cappucino.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-08-06, 14:47   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiettprodukter tilovers?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Life helsekost selger pakker med noen Eurodiet-produkter. Barer, omelettpulver, supper, kakao og cappucino.

Hvis noen butikker fortsatt har disse pakkene - så ville jeg sjekket holdbarhetsdato...... Sikkert et år siden det ble slutt på den ordningen.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-08-06, 14:51   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiettprodukter tilovers?

Er det?? Det var jeg ikke klar over. Jeg husker bare vi solgte den da jeg jobbet hos Life, men det er jo over et år siden jeg sluttet.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no