Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Flere NM'ere her inne mon tro? Hilsen nysgjerrigper Carbokiller

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Se resultatene: Er du på NM?
Ja, det er jeg 20 57,14%
Nei, der er jeg ikke 11 31,43%
Bare innom å leser der 4 11,43%
Deltakere: 35. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-04, 19:35   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Flere NM'ere her inne mon tro? Hilsen nysgjerrigper Carbokiller

Så klart har alle muligheter for å være anonyme og skal ikke presse noen til noe annet.....men.... lurer på egentlig: Hvor mange Nm'ere er vi her inne? Mener å kjenne igjen noen. Noen som kjenner igjen meg???

(NM=Nybakt mamma-sidene)

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 19:52   #2
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 57
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Bruker samme nick jeg og har link hit i NM signaturen min så at jeg er NMer er vel ingen hemlighet. Håper jeg har dratt med meg noen.

Om jeg kjenner deg igjen? Har ikke tenkt over det før nå men nå må jeg vel begynne å jakte...

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 20:15   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

La til en undersøkele jeg, siden du sa vi kunne være anonyme...

Jeg er innom der å leser, madammen er flittig der...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 21:51   #4
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Nei jeg er nok GM jeg

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 11-03-04, 11:02   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

jepp jeg er der inne var imidlertid mer aktiv på snartmamma, og er mer på dinbaby.com enn åå NM. men jeg er jo litt aktiv da, for jeg har jo over 500 poster. la nettopp ut en fæl link på "utenfor tema", sjekk den .

og ja, kjenner deg igjen derfra og Maz selvsagt

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-03-04, 02:23   #6
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

JA..jeg er en NM'er Har t.o.m vært moderator der inne i over ett år. (Men ikke nå lengre) Har fulgt sidene siden starten i november 2001 Og Maz kjenner jeg igjen

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-04, 22:53   #7
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Joda jeg er fra NM men her har jeg et annet nick er forresten fra samme by som Maz


Sist redigert av Miriam : 25-04-04 kl 15:00.
Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 25-04-04, 00:08   #8
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 52
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Ja- jeg har det samme nicket begge steder.

Carbokiller; det var en her inne som skrev at hun hadde lest så mange fine innlegg av deg på NM, og da ble jeg litt nysgjerrig, vet du! Hva er nicket ditt på NM?

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-04, 00:20   #9
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Jepp, jeg også.

Har vært med siden tidlig fra snart gravid. I 1998 eller noe sånt...

turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 25-04-04, 11:42   #10
Vippa
Medlem
 
Vippa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 51
Innlegg: 73
Vippa har en fantastisk aura rundt segVippa har en fantastisk aura rundt seg

Jeg også!

__________________
Blondes have more fun
Vippa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-04-04, 15:59   #11
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg er ikke akkurat anonym da, med samme nick begge steder. Og nå lurer jeg på hvem Miriam er, som er fra samme by som meg.

  Svar med sitat
Gammel 26-04-04, 01:17   #12
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Ja jeg er også inne på NM. Har samme nick også . Maz det var signaturen din som førte meg hit. Takk for det!!

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-04-04, 09:55   #13
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Ja jeg er også inne på NM. Har samme nick også . Maz det var signaturen din som førte meg hit. Takk for det!!

Ja jeg må også gi Maz æren av at jeg fant veien hit inn.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 26-04-04, 15:15   #14
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Jeg er ikke akkurat anonym da, med samme nick begge steder. Og nå lurer jeg på hvem Miriam er, som er fra samme by som meg.

Nå kan du gjette nå Et stikkord "sang" mere sier jeg ikke.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 26-04-04, 16:34   #15
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Miriam

Nå kan du gjette nå Et stikkord "sang" mere sier jeg ikke.

Da tror jeg at jeg vet det.

  Svar med sitat
Gammel 26-04-04, 16:52   #16
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 26-04-04, 22:43   #17
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Yes.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 10:21   #18
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Jøss... vi begynner å bli mange her inne fra NM jo!! Skikkelig hyggelig! Kanskje begynne en underavdeling av NM her inne? HVor vi kan diskutere.. hvordan lage Atkins/Fedon mat med sulten unge hengende i skjørtene, svare undvikende på spørsmål hvorfor man ikke kan spise poteter lenger, ovenfor nysgjerrig lite barn.

Koselig å se dere damer!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 12:07   #19
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Jøss... vi begynner å bli mange her inne fra NM jo!! Skikkelig hyggelig! Kanskje begynne en underavdeling av NM her inne? HVor vi kan diskutere.. hvordan lage Atkins/Fedon mat med sulten unge hengende i skjørtene, svare undvikende på spørsmål hvorfor man ikke kan spise poteter lenger, ovenfor nysgjerrig lite barn.

Koselig å se dere damer!!

"Barns kosthold" heter den undergruppen...
Den ligger rett under "karbohydratkontroll generellt...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 18:09   #20
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Til HP
Nei, tenkte ikke på barns kosthold. Tenkte mer i humoristiske former, som en liten spøk, det med å leve på Atkins og samtidig være mamma! Du vet.... stå der med diare og bæsjebleier til anklene og samtidig skal være fantasifull å klare å lage noe spennende Atkins-mat. Eller huske å drikke når ammetåken ligger som tjukk graut rundt hodet, selv to år etter fødselen....

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 18:11   #21
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Til HP
Nei, tenkte ikke på barns kosthold. Tenkte mer i humoristiske former, som en liten spøk, det med å leve på Atkins og samtidig være mamma! Du vet.... stå der med diare og bæsjebleier til anklene og samtidig skal være fantasifull å klare å lage noe spennende Atkins-mat. Eller huske å drikke når ammetåken ligger som tjukk graut rundt hodet, selv to år etter fødselen....

Der er absolutt rom for det også da...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-05-04, 12:32   #22
cemi
Nytt Medlem
 
cemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Toten.
Alder: 47
Innlegg: 3
cemi er på en erverdig vei

Jeg kommer fra nm.

cemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Rodes oppskriftsbok. Svar med sitat
Gammel 22-10-04, 11:02   #23
Donkea
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 46
Innlegg: 74
Donkea er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Så klart har alle muligheter for å være anonyme og skal ikke presse noen til noe annet.....men.... lurer på egentlig: Hvor mange Nm'ere er vi her inne? Mener å kjenne igjen noen. Noen som kjenner igjen meg???

(NM=Nybakt mamma-sidene)

Jeg er NM'er. Det var på signaturen din jeg fant dette forumet. Jeg har ikke samme nick, siden det var opptatt her.

Donkea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LavKarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-04, 11:11   #24
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Maz sin signatur mener du vel?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-10-04, 22:15   #25
Solferino
Medlem
 
Solferino sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: I et blått flott hus
Alder: 48
Innlegg: 61
Solferino er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Så klart har alle muligheter for å være anonyme og skal ikke presse noen til noe annet.....men.... lurer på egentlig: Hvor mange Nm'ere er vi her inne? Mener å kjenne igjen noen. Noen som kjenner igjen meg???

(NM=Nybakt mamma-sidene)

Jeg slenger innom av og til men skriver sjelden noe der er vel for det meste på barnimagen og snartmamma av og til innom på DB. Jeg er mest innom på barnimagen og det er fordi jeg har så utrolig lyst på en til , men nå er jo det litt dumt når jeg holder på med introduksjonsdelen. Huff det ble et langt teit svar var jo ikke det du lurte på, men jeg kjeder meg litt i kveld .

Solferino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no