Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lei av vinter?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-11, 18:49   #26
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Lei av vinter?

Vinter er ok.. regn og drittvær er ikke ok.. jeg reiser derfor minst 2 ganger i året til sydligere strøk Skal til lisboa om en mnd <3

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:52   #27
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lei av vinter?

Og jeg reiser til Irland om halvannen uke Der er det omtrent vår! Jeg har i allefall bare tenkt å ha med meg småsko og lette klær.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:55   #28
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og jeg reiser til Irland om halvannen uke Der er det omtrent vår! Jeg har i allefall bare tenkt å ha med meg småsko og lette klær.

Åhh det er ett fantastisk land <3333

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:58   #29
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Åhh det er ett fantastisk land <3333

Vet! Jeg har vært der 19 eller 20 ganger de siste 6 årene. Det er bare fantastisk der!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:35   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lei av vinter?

Jeg skal ikke si noe om bomring, men så har jeg ikke lappen heller. Men det er da noe med at vi alle er med på å betale for vår egen velstand, forsåvidt. Ikke så dumt, egentlig.

Jeg er ikke noen fan av vinteren fordi jeg hater å fryse, og jeg kan synes det blir litt kleint når det blir for varmt (prøv å bo i en 130 år gammel murbygård midt i asfaltjungelen, Jorkla, så skal du se ), MEN jeg liker at vi har årstider! Det er faktisk når jeg tenker meg om en av mine favoritting med dette landet jeg er så heldig å være født i, at verden skifter drakt hele fire ganger i året! Jeg tror "the novelty wears off" om vi skulle hatt høysommer fra januar til desember.
Og sånn ellers er det ikke verre enn å slenge seg på en Syden-tur om vinteren skulle bli for barsk.
*Positiv*

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:48   #31
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Lei av vinter?

Årstider FTW!

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:39   #32
Tinkiwinki
Medlem
 
Tinkiwinki sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 83
Tinkiwinki er på en erverdig vei

Sv: Lei av vinter?

Vinteren er både fin og gøy når det IKKE er for kaldt, og når man IKKE snør ned.
Den er best i desember. rett etter årsskifte er jeg dritt lei alt som heter snø :P
Brrr.. VIL ha vår og sommer nå

__________________


Tinkiwinki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 17:41   #33
olsoraune
Juniormedlem
 
olsoraune sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Filippinene
Innlegg: 14
olsoraune er på en erverdig vei

Sv: Lei av vinter?

Varet blir vel stort satt galt uansett hvor man bor. Bor for tiden pa Filippinene hvor temparaturen stort sett ligger rundt 30 +. Orker ikke a forlate airconen i huset mer enn nodvendig. Savner de 2 siste nordnorske somrene med temparaturer pa 15-25 grader. Det er perfekt for meg. Men rakalde vintre og masse sno frister meg ikke. Galt blir det uansett ! Men, hvis noen lurer: tropetemperatur hver dag aret rundt er ikke sarlig coolt ! En av de mange privilegiene i Norge er faktisk at vi har forskjellige arstider. Men vi kunne nok onsket oss en mer moderering av ekstremvaret.

olsoraune er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 19:58   #34
binyheim
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 10
binyheim er på en erverdig vei

Sv: Lei av vinter?

Kopierer denne.Den var fin.

__________________


binyheim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldemann Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 12:24   #35
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter?

Liker vinteren, og våren og sommeren når den ikke er for varm (nok med 22 grader). Høsten også, bortsett fra november. Herlig land, der man alltid har et samtaleemne om det skulle gå litt trådt ellers.

Spesielt liker jeg vinteren etter at jeg kjøpte meg vintersykkel, dvs sykkel med permanente piggdekk så jeg slipper å skifte. Det kan være så glatt og isete det vil, jeg kommer fram uten problemer mens de som går stikler avgårde med fare for liv og helse.

Akkurat nå er det minus 13 og strålende sol. Hærlig! Ut på skitur, bare jeg nå får slitt meg vekk fra dette forumet og klaska igjen PC-lokket.

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 12:34   #36
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Lei av vinter?

Jeg er lei.

Må tilstå at her i forrige uke tillot jeg meg en tanke om at kanskje det var den vinteren?

Karma is a bitch.

Men nå er det lyst ute akkurat når jeg går fra jobben, det er litt fint...

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 14:58   #37
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Lei av vinter??

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Jeg ELSKER vintern! Når juni kommer så begynner jeg å glede meg til september igjen..

Enig - dette er det flotteste tiden på året. Det begynner å lysne, det knirker under skoene og hver morgen ligger det en treningsøkt og venter på deg i innkjøringen til garasjen.

Jeg liker egentlig alle årstidene, hver har sin sjarm. Det jeg hater er når det ikke er vinter når det skal være vinter, ikke sommer når det skal være sommer - etc.

Kjenner når høsten kommer med sin klare luft, og fargesprak da er det best. Da finner man bær og annet godt i skogen.

Kaldt og vått slafseføre derimot, det er bare for at man skal sette større pris på skikkelig sommer og vinter.

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 15:51   #38
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Karma is a bitch..

Ehh...øhh...karma eller KarMa? (ikke frekk, men kunne ikke dy meg)

JEG bitcher vaffal over den hersens vinteren. Bor laaangt oppi et fjell, og firhjulstrekker'n er på verksted. Lei nå.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 15:57   #39
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Jeg er lei.

Må tilstå at her i forrige uke tillot jeg meg en tanke om at kanskje det var den vinteren?

Karma is a bitch.

...

Word!! Hør på denne.. :-D
http://www.youtube.com/watch?v=G4XtV...layer_embedded

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 16:03   #40
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Word!! Hør på denne.. :-D
http://www.youtube.com/watch?v=G4XtV...layer_embedded

Jah! Fine!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 16:34   #41
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lei av vinter?

4-hjulstrekk og gode piggdekk sparer deg for mye trøbbel. Hvis du også lærer å kle kulden ute, og finne på noe fornuftig å bruke vinteren til kan du leve lenge og lykkelig i landet. Om sommeren ser jeg frem til skikjøring om vinteren, og om vinteren ser jeg frem til seiling om sommeren. Jeg trives godt med å se frem til ting da...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 16:50   #42
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

4-hjulstrekk og gode piggdekk sparer deg for mye trøbbel.
-

Ja, jøss... *drømmer om penger utover 6300kr som jeg får fra lånekassa*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 16:51   #43
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Ja, jøss... *drømmer om penger utover 6300kr som jeg får fra lånekassa*


Løft blikket litt da, du skal vel ikke leve på 6300 kr i lån resten av livet?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 16:53   #44
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Løft blikket litt da, du skal vel ikke leve på 6300 kr i lån resten av livet?


-

Jeg har blikket der det passer meg.. - så har vi slått fast det!
Se fremover er en ting, men å leve i nuet er kanskje like viktig???

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:21   #45
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Lei av vinter?

Og i nuet lever du i et vinterland.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:36   #46
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Og i nuet lever du i et vinterland.

Touchè!

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:41   #47
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Lei av vinter?

Ikke meningen å være frekk eller noe, Jorkla, men jeg synes det er ustyrtelig morsomt at du blir provosert over at noen av oss synes sommeren kan bli for varm, samtidig som du blir provosert over at noen ikke er enige med deg i at vinteren er bæsj. Er det uenighet du ikke takler, eller hur?

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:44   #48
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Ikke meningen å være frekk eller noe, Jorkla, men jeg synes det er ustyrtelig morsomt at du blir provosert over at noen av oss synes sommeren kan bli for varm, samtidig som du blir provosert over at noen ikke er enige med deg i at vinteren er bæsj. Er det uenighet du ikke takler, eller hur?

Tar det ikke som frekkhet.. :-P men provosert? -over en som ikke var enig med meg?? Altså, jeg skrev kanskje noe som kunne tolkes til å være et provosert innlegg, men var på ingen måte ment som det. Jeg lever og ånder for uenighet girl`y

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:58   #49
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Lei av vinter?

Er ikke den som klager på årstidene enten det er -25 eller styrtregner. Alle årstider har sin sjarm.
Men når det endelig har blitt bart, isfritt og sola har begynt å varme, føler jeg at naturen holder meg litt for narr når det begynner å snø og det fryser på igjen.

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 18:09   #50
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Ehh...øhh...karma eller KarMa?

Yeah!? but you say I'm a bitch like it's a bad thing!!

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no