Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Ryktesystemet

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-12-11, 13:32   #26
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Ryktesystemet

Søteste dere!

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 16:09   #27
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Ryktesystemet

Jeg oppdaget plutselig at flere har gitt meg grønne prikker til ulike kommentarer jeg har gitt! Jeg var ikke klar over dette før jeg scrollet ned i mitt kontrollpanel i dag. Tusen takk, alle sammen.

Nå har jeg lest om systemet og lært meg å gi positive tilbakemeldinger på ny måte. Fortsatt god søndag!!

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 14:04   #28
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Vet denne tråden er gammel, men prøver å spørre her likevel. Jeg var medlem her lengelenge før jeg oppdaget dette ryktesystemet, har siden da vært nysgjerrig på hvem jeg hadde fått prikker fra FØR jeg oppdaget systemet. Men ettersom jeg hadde vært medlem så lenge syntes jeg det var flaut å spørre og har istedet spekulert å lett etter en måte å få sett alle tilbakemeldingene mine, ikke bare "dine siste tilbakemeldinger"meneh...nå gir jeg opp, sånn etter et års tidEr det noe som vet om man kan få sett alle tilbakemeldinger?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 16:43   #29
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Ryktesystemet

jeg blir flau hver gang denne tråden dukker opp... Jeg er rett og slett for sløv med å gi prikker...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 17:05   #30
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Vet denne tråden er gammel, men prøver å spørre her likevel. Jeg var medlem her lengelenge før jeg oppdaget dette ryktesystemet, har siden da vært nysgjerrig på hvem jeg hadde fått prikker fra FØR jeg oppdaget systemet. Men ettersom jeg hadde vært medlem så lenge syntes jeg det var flaut å spørre og har istedet spekulert å lett etter en måte å få sett alle tilbakemeldingene mine, ikke bare "dine siste tilbakemeldinger"meneh...nå gir jeg opp, sånn etter et års tidEr det noe som vet om man kan få sett alle tilbakemeldinger?


Vis du går inn på Kontrollpanel så står det der

Men jeg lurer på hva som gjør hvor mye poeng en har til å gi ut til andre

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 19:14   #31
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Vis du går inn på Kontrollpanel så står det der

Men jeg lurer på hva som gjør hvor mye poeng en har til å gi ut til andre

Elin

På kontrollpanelet står bare de tjue siste grønne prikkene du har fått.
Hvor mange poeng du kan gi går på hvor lenge du har vært medlem, hvor mange innlegg du har skrevet og hvor mange poeng du selv har. Står mer om dette her!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 19:30   #32
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Så da er det altså ikke mulig å få tatt en titt på alle tilbakemeldingene? Jeg oppdaget som sagt ikke dette før jeg hadde vært medlem lenge, har altså bare sett de som har kommet i det siste.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 13:03   #33
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Så da er det altså ikke mulig å få tatt en titt på alle tilbakemeldingene? Jeg oppdaget som sagt ikke dette før jeg hadde vært medlem lenge, har altså bare sett de som har kommet i det siste.

Er nok ikke det, dessverre!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 13:54   #34
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Takk for svar photo

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slik fungerer ryktesystemet HP Informasjon 28 16-01-15 11:19
[Forum] Hvordan fungerer ryktesystemet? Sugarpill Spørsmål og svar 4 14-12-07 12:04
Slik fungerer ryktesystemet HP Ryktesystemet 0 23-05-04 00:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no