Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Partygames

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-07, 21:44   #1
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Partygames

Noen som har forslag til partygames. Skal ha utdrikningslag for søstra til mannen min. Vi skal være her, blir ca. 10 stk. Trenger tips til noen leker vi kan ha for å gjøre kvelden uforglemmelig. Har 1 mål med hage å boltre oss på dersom været er ok.

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:44   #2
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Partygames

Ingen som har noen forslag?

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 22:49   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Partygames

Snakk om å være punktlig. Innelgget i går og i dag er postet på akkurat samme tidspunkt.

Jeg er ikke noe flink på dette med leker og sånn. Dere kan jo ha spakveld/pysjamasparty?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 00:12   #4
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Sv: Partygames

Opprinnelig lagt inn av Hege_, her.

Noen som har forslag til partygames. Skal ha utdrikningslag for søstra til mannen min. Vi skal være her, blir ca. 10 stk. Trenger tips til noen leker vi kan ha for å gjøre kvelden uforglemmelig. Har 1 mål med hage å boltre oss på dersom været er ok.


utdrikningslag er artig!!hadde et for venninnda mi for en stund siden..var kjempemorra...vi kledde henne inn i celofan..skjenket henne med alkohol på tåteflaske..dro inn til byen..hadde kokosbolle kasting,imot betaling..så dro vi hjem..fikk vasket henne litt..på med en kjole ifra 50-tallet.ned til byen igjen.spilte vi gitar og lot henne synge..etter litt inntjening så fikk hun en velfortjent øl..så skulle vi ha en utfordring..hun skulle få 10 boxershorts vaskelapper..jeg skal si deg hun tok den på strak arm..hun måtte spørre alle gutta selv..og klippe av lappene selv også..jeg skal si deg at gutta var villige til å gi ifra seg lappen ja...

vi hadde det kjempemorro den dagen ja..det skal jo være en dag man ikke glemmer..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no