Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins produkter - igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-04, 19:52   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Atkins produkter - igjen

Nå vurderer jeg å importere noen produkter fra Atkins for å få litt variasjon og gjøre livet litt lettere, men hva i huleste skal jeg kjøpe? Splenda må jeg vel ha, selv om jeg ikke aner hvordan det smaker. Kan noen fortelle meg det? Bars, shakes, mixes, jeg blir litt forvirra jeg.

Hvilke produkter har dere prøvd,og hvordan likte dere dem?

  Svar med sitat
Gammel 03-11-04, 19:57   #2
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg har kjøpt:


Atkins Advantage bar (Variety pack.) 5 x 5 smaker. jeg likte kun cocos og den med peanøtter. Har spist de andre og, men det var bare i steden for å kaste de....

Atkins Morning shine bar apple&crisp! DISSE ER KNALLGODE!!!!!!!!!

Coockie mix, har ikke prøvd ennå

Pan-cake mix, har ikke prøvd ennå

Skal snart sende inn ny bestilling jeg også.... Glemte jo å bestille splenda da jeg handlet sist da!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 03-11-04, 19:57   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Smile

Meg og!

Håh, ja, dette vil jeg også vite!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-11-04, 21:54   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Nå vurderer jeg å importere noen produkter fra Atkins for å få litt variasjon og gjøre livet litt lettere, men hva i huleste skal jeg kjøpe? Splenda må jeg vel ha, selv om jeg ikke aner hvordan det smaker. Kan noen fortelle meg det? Bars, shakes, mixes, jeg blir litt forvirra jeg.

Hvilke produkter har dere prøvd,og hvordan likte dere dem?

Bars! Choclate Lovers og Favorits Pack, 3x5 i hver!

Også splenda da. Begge typer, packets og granular så ser du hva du liker.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 03-11-04, 22:13   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Når det gjelder splenda er porsjonspakkene søtere enn den store pakken.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 19:02   #6
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Hvor får man kjøpt produktene???

NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 19:18   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

Hvor får man kjøpt produktene???

www.atkins.com (gå på "shop" øverst til høyre på siden).

Jeg er avhengig av ketchupen.
Ellers har jeg bestilt:

grillsaus
advantagebars (alle). Gode alle sammen
de fleste sjokoladene, nam nam
marengs, fysj
pannekakemiks (buttermilk og vanlig). ganske gode
quiche-miks (ikke prøvd enda)
vannbakkelsmix (kjempegode)
splenda
advantage jordbærshake (de drikke-ferdige boksene, utrooolig gode)
cola, sjokolade og karamellsirup.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 20:25   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hvor mye betalte du Iset, med frakt og alt?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 21:00   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Hvor mye betalte du Iset, med frakt og alt?

Hmm :tenke:
Det er jo ganske dyrt med toll og slikt, og frakten er temmelig dyr, siden det er så langt.

Jeg bestilte for rundt 1000 kr, og jeg tror det ble 3-400 kr i toll. Iallefall 300 kr. Frakten fikk jeg på en måte gratis, da man får endel avslag om man bestiller over 900 kr eller noe sånt.

Tja si 1400 kr totalt ca. Da bestilte jeg jo ganske mye.

Nå kommer jo produktene til Norge i januar, så da slipper vi å bestille. Iallefall ganske mye.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 21:21   #10
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nå kommer jo produktene til Norge i januar, så da slipper vi å bestille. Iallefall ganske mye.

Noen som VET hvilke produkter som kommer? Er det fra nyttår - eller februar eller no' sånt?

.....snope-sjuk Fedonist.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 21:24   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Noen som VET hvilke produkter som kommer? Er det fra nyttår - eller februar eller no' sånt?

.....snope-sjuk Fedonist.....

Advantage-barene kommer iallefall - garantert.
Ellers leste jeg at det kommer iskrem, kakemikser, bakemikser, sjokolader og slike ting. Har ikke helt oversikten men det er iallefall endel.

De skal lanseres 1. januar, håper ikke det blir forsinket. De skal selges i helsekost (tror og HÅÅÅÅÅÅPER jeg), Seven-Eleven og Narvesen, samt Rema.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 09:43   #12
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Iset

Advantage-barene kommer iallefall - garantert.
Ellers leste jeg at det kommer iskrem, kakemikser, bakemikser, sjokolader og slike ting. Har ikke helt oversikten men det er iallefall endel.

De skal lanseres 1. januar, håper ikke det blir forsinket. De skal selges i helsekost (tror og HÅÅÅÅÅÅPER jeg), Seven-Eleven og Narvesen, samt Rema.

ÅH, så bra, da blir det lettere å holde seg unna snop og greier

NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 10:15   #13
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

ÅH, så bra, da blir det lettere å holde seg unna snop og greier

....blir vel ikke å holde seg unna snop hvis man spiser godteriet til Atkins vel.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 11:25   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Dere som gleder dere får håpe at dere også tåler maltitol da !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 12:34   #15
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Nille

Dere som gleder dere får håpe at dere også tåler maltitol da !!

Oiii. hva er det fo noe??

__________________
NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 13:16   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

Oiii. hva er det fo noe??

Det er det søtstoffet de bruker i endel sukkerfrie produkter, som Cavalier sjokolader og noen Atkinsprodukter. Mange får magesjau av de, jeg kan bare spise ca 50 gram av malitiolsøtet sjokolade, før jeg sitter på do hele kvelden med fødselssmerter.


Men er ikke de fleste Atkinsproduktene søtet med splenda da?? Trodde det var derfor de kom nå til neste år, siden splenda nettopp er blitt godkjent i Norge.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 19:25   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det er det søtstoffet de bruker i endel sukkerfrie produkter, som Cavalier sjokolader og noen Atkinsprodukter. Mange får magesjau av de, jeg kan bare spise ca 50 gram av malitiolsøtet sjokolade, før jeg sitter på do hele kvelden med fødselssmerter.


Men er ikke de fleste Atkinsproduktene søtet med splenda da?? Trodde det var derfor de kom nå til neste år, siden splenda nettopp er blitt godkjent i Norge.

Det var en eller annen i det amerikanske forumet som fortalte årsaken til at Splenda ikke kan brukes som søtstoff alene i varer som sjokolade & sånn. Det ar en kjemisk årsak. Skal prøve å finne tilbake til det og kopiere det inn her. Svaret kom etter at jeg gledestrålende hadde funnet Atkins produkter "with Splenda" - og gledet med til å få dem. Så kom denne "iddioten" og fortalte at de måtte inneholde maltitol el. lign også. Jeg trodde IKKE på det, når jeg fikk produktet sto det "with Splenda" foran på pakka og på baksiden sto det også maltitol ....... sjiiiipt !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 19:29   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

juhuuu!!!

enda flere lakserende godterier...

aldri mere forstoppelse...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-04, 12:52   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fant det !! Har lett igjennom hele journalen min i det andre forumet ! Jeg var med niesene og bestilte varer - de bor i London og tok det med hjem til påske:

Opprinnelig lagt inn av otimisten Nille

They have ordered from www.lowcarbshopping.co.uk - free delivery within the UK if you buy for a certain amount..... and the page say:

Toffees (with Splenda)Chocolate & Creme Doublers (85gm)
Toffees (with Splenda)Fudgie Rolls (99gm)
Toffees (with Splenda)Peach & Creme Doublers (85gm)"

Gjett om jeg gledet meg til disse !

Helt til jeg fikk dem og oppdaget at de inneholt Maltitol - og min kjære venninde Gilibel skrev:

Opprinnelig lagt inn av Gilibel

I guessed so, since Splenda itself doesn't give the right "texture" to sweets, they normally put some sugar alcohols/polyols in them too. So be careful when you eat them, yes?

Siden ble dette bekreftet fra flere plasser, men jeg finner ikke postene !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-12-04, 13:06   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Fant det !! Har lett igjennom hele journalen min i det andre forumet ! Jeg var med niesene og bestilte varer - de bor i London og tok det med hjem til påske:


Gjett om jeg gledet meg til disse !

Helt til jeg fikk dem og oppdaget at de inneholt Maltitol - og min kjære venninde Gilibel skrev:


Siden ble dette bekreftet fra flere plasser, men jeg finner ikke postene !!

AAAARGH!!! Jeg tåler jo nesten ikke maltitol, etter en halv plate Cavalier sitter jeg på do hele kvelden med DE smertene.... Det er et rent helvete. Hadde det bare vært "utrensning" hadde jeg ikke brydd meg så mye, om jeg var hjemme vel og merke hehehe. Men pga smertene orker jeg det ikke!

HELSIKE!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-12-04, 13:23   #21
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 43
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg

Jeg heller tåler ikke maltitol..Det er helt forferdelig smerter jeg får! Forrige gang når jeg hadde godte kick så hadde jeg de smertene i et helt døgn, før de slapp taket.Da spiste jeg kanskje ti geledrops, i bar og en halv dropseske..oioioi...det er det værste jeg har vært med på!!

Ellers så kan jeg anbefale Toffee bits..disse er dritgode og inneholder kun 1 g net carbs

og jeg fikk varene etter 8 dager, så det gikk fort

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-04, 13:50   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Vi kan jo håpe at de har funnet et sukkeralkohol enn maltitol da !
Toffee bits har 1 gram karbo pr stk. Og spiser du for mange av de kommer nok magen til å reagere også. På pakka står det:

Opprinnelig lagt inn av Atkins



For those sensitive to sugar alcohol and their laxative effects, please limit to 1 to 2 servings daily.


Ingredients:

Ingredients: Sugar Free Chocolate Coating (Maltitol, Chocolate Liquor, Cocoa Butter, Sodium Caseinate (a dairy derivative), Milk Fat, Soya Lecithin, Sucralose, Vanillin (an artificial flavor), Vanilla, Salt), Maltitol Syrup, Lactitol, Butter, Coconut Oil, Whey Protein Isolate, Salt, Natural and Artificial Flavors.


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 04:38   #23
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Noen som aner noe om akkurat hvilke produkter som kommer?

Så det sto noen varer lenger opp i tråden her..

Eller kanskje vi bare må vente til 1. januar og se? Hohoo.. gleder meg!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 12:51   #24
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Når man har bestilt produkter fra usa, kommer tollavgiften i egen regning etter man har motatt produktene?

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 13:02   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Roy82

Når man har bestilt produkter fra usa, kommer tollavgiften i egen regning etter man har motatt produktene?

Jepp. Gjerne 1-2 måneder etterpå.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 09:08
Nytten av ketose + Atkins vs Lindberg - igjen.... Zoë Lavkarbo generelt 3 21-06-04 10:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no