Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins produkter - igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-05, 19:45   #26
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Her i Hallingdal har Narvesen tatt inn Advantage baren (den vanlige med sjokosmak) og sjokoladen. Ikke noe mer, så det var dårlig utvalg.
På Rema 1000 fikk jeg følgende svar i går, da jeg spurte om/når produktene kom:

"Nei, nå som det er brudd mellom Reitan og Middelfart er det nok litt usikkert om det skal være noe sammarbeid mellom dem..."

Er de virkelig seriøse???? Er de ikke voksne mennesker da?? Celina og Ole Robert trenger ikke akkurat å jobbe sammen selv om Rema selger varene hennes??

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 14:56   #27
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

hvis man bestiller produkter fra atkins usa til noen man kjenner i sverige, vil det blir toll på de varene da?

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 15:03   #28
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Roy82

hvis man bestiller produkter fra atkins usa til noen man kjenner i sverige, vil det blir toll på de varene da?

Det vet jeg ikke, men jeg regner med at man må fortolle vare inn i Sverige også... men tollen blir sikkert mindre....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 16:33   #29
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Roy82

hvis man bestiller produkter fra atkins usa til noen man kjenner i sverige, vil det blir toll på de varene da?

Ja !! Jeg har bestilt fra Atkins sammen med en svensk venninde. Like mye toll der virker det som ! Og strengt tatt, - gjør du det lovlig, sakla du betale toll fra Sverige til Norge fordi varene er produsert i USA (land utenfor EU!)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 17:28   #30
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Nå sitter jeg med Atkins på tråden her, bestiller som en gal. Vet ikke om jeg får med meg alt jeg vil ha da, men det årnær sæ sikkert. Litt skuffet over at Splenda Granular er utgått da, men pyttpytt.

  Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 17:29   #31
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

lykke til

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 17:45   #32
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

*gjemmer innkjøpslista langt unna Mannen og håper han aldri får se hvor mye penger shoppingen kosta*

OIOIOIOI!!!

Men nå får jeg bra mye rart å boltre meg i....*slurp*

  Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 20:01   #33
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sitat:

*gjemmer innkjøpslista langt unna Mannen og håper han aldri får se hvor mye penger shoppingen kosta*

Du er'ke aleine - heldigvis kommer alltid bilen fra FedEx på et tidspunkt da ingen andre enn meg og Marte er hjemme. Og Marte er tett ei potte, etter å ha blitt bestukket med tunfisk

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 20:32   #34
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Hvor lang tid tar det som regel før dere før varene fra usa? jeg har venta nå i 11 dager...
Forrige gange jeg bestilte sto han på døra her etter 4 dager bare.

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 20:34   #35
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Roy82

Hvor lang tid tar det som regel før dere før varene fra usa? jeg har venta nå i 11 dager...
Forrige gange jeg bestilte sto han på døra her etter 4 dager bare.

Aner ikke jeg, er helt ny i bestillpåinternettgamet...

  Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 20:34   #36
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Ei snau uke tok det sist.. Overraskende kjapt, for å si det sånn. Men så betaler vi for ekspresstransport og, så sånn sett skulle det vel bare mangle...

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 09:12   #37
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Jeg har ikke kjøpt noen av Atkins produkuktene, bortsett fra Atkins barene, Morning Shine barer og sjokolade-shaken.


Men har veldig lyst til å prøve disse bake-og pannekakemixene.

Men si meg, når bruker dere Spendia ??? Jeg bruker aldri søtningsstoff til noe jeg....

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 18:11   #38
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg bruker av og til Splenda i smoothien min...... men max 1 ts - og det er skjelden. Ellers bruker jeg det til nåe jeg en skjelden gang lager ostekake eller andre "lovlige" bakerting. Har nesten vennet meg av med søtt, så ofte blir der ikke nei......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Nytten av ketose + Atkins vs Lindberg - igjen.... Zoë Lavkarbo generelt 3 21-06-04 09:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no