Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

NORSK Atkins-side har kommet!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-05, 15:23   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

NORSK Atkins-side har kommet!

http://atkins-no.com/billboard/index.php/no

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 15:26   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Kult!

Her er produktene:
http://atkins-no.com/billboard/index.php/no/7

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 15:32   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg synes sidene var veldig bra jeg

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 15:42   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Wuhuuu!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 15:44   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Endelig!!!!!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 16:02   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Legge til i lenkeregisteret?

Den siden ser flott ut altså!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 17:29   #7
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

var inne på denne siden,og der var det mye fristende,,,noen av dere som har smakt noe av det de har der av de produktene???????????????.er jo ikke alt som er like godt selvom det ser fristende ut..er det virkelig sant at det er sååå lite karbo i de barene/crispen ol som det står,,,er jo utrolig da......

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 17:29   #8
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sukkeralkoholer som nevnt i en annen tråd

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 17:31   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

var inne på denne siden,og der var det mye fristende,,,noen av dere som har smakt noe av det de har der av de produktene???????????????.er jo ikke alt som er like godt selvom det ser fristende ut..er det virkelig sant at det er sååå lite karbo i de barene/crispen ol som det står,,,er jo utrolig da......

SHAKENE er vanvittig gode. Ikke miksene som du blander selv (fysj) men de ferdiglagede. Har kun smakt dem i bokser (ala brusbokser) men det er vel det samme tenker jeg. NAM!!

Breakfast-barene er også gode, men ikke fantastiske.

Bakemixen har jeg ikke prøvd men jeg gleder meg voldsomt til å prøve den!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 20:52   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

JA, den har vi venta på lenge. Den er helt grei m.h.t. info etc. Og etterhvert er jeg sikker på den blir helt topp.

Men vær forsiktig med å be om råd nå i begynnelsen. Både den tyske og den svenske siden har hatt store problemer med direkte feilsvar fra "Atkins Support". Kjenner noen som driver en svensk lavkarbo side hvor de har prøvet ut supportsiden med svært varierende resultat. Samme spørsmål ble ved et tilfelle bevart av 3 forskjellige personer med 3 vidt forskjellige svar (og motstridende svar). Dette har det blir sendt inn flere klager på. Atkins USA forklarer på forespørsel at de er klar over problemet og jobber med saken og skikkelig opplæring av skandivanvisktalende personale. Det som skjer er at spørsmålet blir sendt til USA - en oversetter, en svarer og en oversetter svaret. Inntil de skandinaviske blir skikkelig lært opp vil det være varierende kvalitet. Men det får vi tåle en stund i oppstarten !

Gleder meg til alt er skikkelig i boks !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 20:58   #11
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Dette er heeeeeelt topp!

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 23:04   #12
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Flotte greier! Jeg er nemlig ikke så hypp på å lese engelsk stadighet..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 23:16   #13
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:


Men vær forsiktig med å be om råd nå i begynnelsen. Både den tyske og den svenske siden har hatt store problemer med direkte feilsvar fra "Atkins Support". Kjenner noen som driver en svensk lavkarbo side hvor de har prøvet ut supportsiden med svært varierende resultat. Samme spørsmål ble ved et tilfelle bevart av 3 forskjellige personer med 3 vidt forskjellige svar (og motstridende svar). Dette har det blir sendt inn flere klager på. Atkins USA forklarer på forespørsel at de er klar over problemet og jobber med saken og skikkelig opplæring av skandivanvisktalende personale. Det som skjer er at spørsmålet blir sendt til USA - en oversetter, en svarer og en oversetter svaret. Inntil de skandinaviske blir skikkelig lært opp vil det være varierende kvalitet. Men det får vi tåle en stund i oppstarten !

Hmm, og jeg som har brukt den svenske supporten 2 ganger ....
Jammen godt du har kontakter utenlands og kan opplyse oss Nille!

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 07:58   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg mener altså ikke å rakke ned på de svenske sidene eller supporten. Mange har blitt godt hjulpet også. Det er bare det at spørsmålet du sender blir oversatt til engelsk, så besvart på engelsk og så oversatt til svensk igjen. Der skjer det nok en del feil fordi oversetteren ikke har kunnskap nok - enten til språket og/eller Atkins filosofien. Det at man får tre forskjellige og motstridende svar på samme spørsmål taler jo sitt klare språk - for å si det sånn. (..og når de svarer motsatt av hva det står i orginalutgaven av boka begynner man jo å lure hva slag opplæring de har fått).

Ang. mine kontakter så vil jeg påstå at de er ganske så gode ja. Flere av medlemmene har levd etter Atkins filosofien siden tidlig på 80 tallet. Noen er/har vært ansatt hos Atkins som kursledere i USA og Canada (bl.a. min "mentor" - er jeg usikker spør jeg alltid henne og stoler 100% på at svarene jeg får er korrekte). Jeg er medlem av et canadisk/amerikansk forum (verdens største lavkarbo support forum med 63971 medlemmer - hvor det er 1000 medlemmer i snitt logget på døgnet rundt) og to andre amerikanske forum. Et av disse forumene har en Atkins Nutritionist som svarer på spørsmål fra forumets medlemmer. Flott tiltak. I tillegg er jeg medlem av en svensk mailingruppe/forum og har mange "venner" der. Vi som er skandinaver i disse forumene (de fleste er medlem av flere enn et) har hadde bl.a. treff i København i sommer. Både skandinavene og de andre utveksler erfaringer hele tiden. Slik som her inne, men i noe større målestokk.

Atkins hjemmesidene i de enkelte land blir testet av brukerne hele tiden. Den amerikanske er den klart beste. Det er viktig for dem (atkins) at vi som brukere gir beskjed om vi oppdager feil eller mangler. Atkins USA er som sagt veldig lydhøre før dette og har svart saklig på alle henvendelser svenskene har sendt over ang feilinfo etc. De innrømmer feilinfo, beklager det - og de jobber med saken. Mer enn det kan man vel ikke forlange egentlig.

Det er kjempebra at det har kommet en norsk side - selv om den ikke inneholder så mye nå, så kommer det mer og mer etterhvert - følg med - følg med

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 08:27   #15
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:


Jeg mener altså ikke å rakke ned på de svenske sidene eller supporten.

Jeg forstod deg ikke sånn at du var negativ eller rakka ned på de skandinaviske Atkins supportene Nille. Forklarte meg nok litt dårlig. Det jeg kansje skulle ha skrevet var vel at en kansje sånn i førsten også bør bruke hodet og fornuften ved siden av om en tar kontakt med dem og ikke sluke alt rått. For det gjorde jeg nemmelig
Tror jeg skal gå igjennom svarene fra den svenske supporten igjen


Sitat:

Ang. mine kontakter så vil jeg påstå at de er ganske så gode ja

Erfaring fra andre er flott å kunne ta med seg!

OJJJ skulle skrevet mye mer ... men må løpe ellers kommer jeg for sent på jobben

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 10:04   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Musti


Jeg forstod deg ikke sånn at du var negativ eller rakka ned på de skandinaviske Atkins supportene Nille. Forklarte meg nok litt dårlig. Det jeg kansje skulle ha skrevet var vel at en kansje sånn i førsten også bør bruke hodet og fornuften ved siden av om en tar kontakt med dem og ikke sluke alt rått.

Trodde ikke du mente det heller, men leste hva jeg hadde skrevet og fant ut at det kunne misforstås.

Du har helt rett i det du skriver, - at om man bare bruker hodet og fornuften ved siden av så går det bra. Jeg regner med at de fleste av brukerne her inne iallefall, har lest boka, har logisk sans og VET at det er feil om der får et spinngalt svar. Det som står i boka er jo stort sett udiskutabelt. Det kan bare tolkes på feil måte. Andre ting som det ikke står noe i boka om, - kan man jo "synse" om. Og da er det vel like mange meninger som det er mennesker.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 10:07   #17
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Kanskje litt feil tråd å spørre om.. Men jeg har boken "Atkins for Livet" -- kan jeg bare kaste den?

Kjæresten har en amerikansk atkins-bok, husker ikke tittelen.. men kanskje bedre å bare lese den? Eller ok å lese min, også "fylle på med rett info" med den amerikanske?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 10:39   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Kanskje litt feil tråd å spørre om.. Men jeg har boken "Atkins for Livet" -- kan jeg bare kaste den?

Kjæresten har en amerikansk atkins-bok, husker ikke tittelen.. men kanskje bedre å bare lese den? Eller ok å lese min, også "fylle på med rett info" med den amerikanske?

Syns IKKE at du skal hive den norske boka. "Atkins for livet" er oversettelsen av "Atkins for Life" - og er det den kjæresen har - så bare "fyll på" med info fra den amerikanske du. Den forteller bare kort om filosofien og store deler av den amerikanske er iallefall oppskrifter. Dobbelsjekk oppskriftene, for der er det en del oversettelsesfeil.

Boka du finner detaljert info i (skikkelig innføring om hvordan og hvorfor) heter "Dr. Atkins New Diet Revolution" (dette er "bibelen" da vet du ! Må snart kjøpe ny - den er nesten utslitt allered)og alle utgaver fra tidligere enn 2002 er "utgått på dato". Ny versjon kom i 2002/2003. Den første norske utgaven var basert på 1999-utgaven av den amerikanske og ble følgelig helt feil, - siden nyere forskning/erfaring gjorde at flere ting var blir endret fra 1999 utgaven til 2002 utgaven. I tillegg hadde oversetteren en særdeles dårlig dag ! Den nye norske som Celina har stått for - tja, vet ikke hvilken den er basert på, - men karbotelleren i den bokpakka var det mye feil i.

Jeg klarer ikke å hive bøker uansett jeg. Har noen i hylla jeg aldri har lest eller kommer til å lese, - men hive ?? Neeeeeeei !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 10:43   #19
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

"Dr. Atkins New Diet Revolution"



Den er det han har Kom på det nå Får snike med den hit når jeg er der neste gang

Nei, oppskriftene kommer jeg uansett ikke til å følge i min bok - tenkte bare å oppdatere meg på infoen - en stund siden jeg leste den nå

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 12:22   #20
Elisabeth
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Stavanger
Alder: 39
Innlegg: 39
Elisabeth er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Iset

http://atkins-no.com/billboard/index.php/no

Var det den linken jeg sendte til deg tro? Ja det kan ikke være så lenge siden den har kommet.

Elisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins! Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 12:28   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Elisabeth

Var det den linken jeg sendte til deg tro? Ja det kan ikke være så lenge siden den har kommet.

Jepp det var den. TUUUSEN TAKK!! Ble kjempeglad og overrasket da jeg så den!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 12:30   #22
Elisabeth
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Stavanger
Alder: 39
Innlegg: 39
Elisabeth er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jepp det var den. TUUUSEN TAKK!! Ble kjempeglad og overrasket da jeg så den!!

Ja det stod sånn boks der jeg kunne velge land, og der stod jo Norge!

Elisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins! Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 15:53   #23
Jeannie
Juniormedlem
 
Jeannie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 46
Innlegg: 45
Jeannie er på en erverdig vei

Atkins produkter i butikken

Opprinnelig lagt inn av Iset

http://atkins-no.com/billboard/index.php/no


Ja dette er stort!!!! Har i dag skrevet en mail til firma Midelfart og spurt om når vi kan forvente produktene på markedet, fikk følgende svar:
Tusen takk for din henvendelse. Vi har enorm etterspørsel etter produktene både fra personer som deg som har vært i USA, men også andre. Vi kommer i disse dager ut med produktene i helsekost butikkene. De er først ute. I tillegg vil det komme i Apotek, dagligvare, kiosk og bensin. I første rekke er det et sortiment vi har fått godkjent i Norge, men stadig flere produkter vil komme etter hvert som norske myndigheter gir rom for dette.


Så da har vi noe å glede oss til

__________________







20.12 er delmålet 85 kg...... Skal klare.......
Jeannie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Eat - Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no