Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-10, 14:55   #1
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Hei!

Jeg lurer på hvor fort man går ned i vekt på ketolysekuren? Jeg forstår det slik at man går først inn i en fase hvor man skal spise seg inn i ketose gjennom diettprogrammet, og etter dette begynner man å gå ned?
Hva om man reiser bort en helg, kan manda ta en pause fra dietten, eller at det blir litt modifisert spising ut fra hva man har mulighet til å få tak i av rette kosten ?

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 16:27   #2
loone
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 34
Innlegg: 561
loone har en fantastisk aura rundt segloone har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Hei
Her kan du lese om hvordan ketolysekuren fungerer. Hvis du vurderer å begynne på den så lønner det seg virkelig å kjøpe boken
Hvor fort man går ned i vekt avhenger av hvor mye man veier i utgangspunktet.
Jeg hadde ca. 10 kg overvekt iforhold til BMI da jeg startet for tre måneder siden og har gått ned 6,4 kg. Moren min, som veier ca 30 kg for mye, har gått ned 14 kg på 2,5 mnd.

Med ketolysekuren nytter det ikke å ta helgpauser med karbohydratmat, men det er veldig enkelt å tilpasse maten slik at man holder seg innenfor grensen

Lykke til med nedgangen din

__________________
Gamlebloggen

Start dato: 12.05.16


loone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 16:30   #3
andreasoe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 163
andreasoe er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Les boken, kjøp den på www.ketolyse.no

Ofte går man ned 2-4kg første uka, da det meste av vann..

etter 1-8 uker er kroppen i full fettforbrenningsmodus og klarer å yte bedre med fett som energikilde.

Greit å prøve å holde seg til kostholdet så mye som mulig, uten store utskeielser. (da utskeielser gjør at fettforbrenningen stopper opp)

__________________


andreasoe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 20:57   #4
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Jeg har gått ned 13,5 kg på 16,5 uke. Jeg startet med 15 kg overvekt etter bmien, men jeg vil ned mer.

Jeg ville frarådet deg utskjeielser. Jeg vet mange plages lenge med det de går opp i vekt etter en sprekk/utskjeielse og har også hørt at det blir vanskeligere å komme inn i ketose etter hvert. Jeg har selv ingen erfaringer med det, for jeg har holdt meg helt til kuren.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 11:52   #5
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Jeg er på min første uke og har gått ned 5 kg

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 14:59   #6
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Wow!! Det var utrolig, skal være glad hvis jeg går ned et par kilo. Jeg har faktisk gått på denne dietten for mange år siden, men husker ikke helt hvor fort det gikk, jeg har mistet det hele av hukommelsen, så nå leser jeg både her og der, og i boka mi, og spørdere for å få oppdatert meg igjen

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 17:51   #7
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

"Det er mange metoder for å gå ned i vekt, men ikke like lett å holde seg der..."

Du må finne en meny som passer deg som du kan leve på lenge istedetfor å hoppe fra den ene dietten til den andre. Sett deg inn i faktakunnskap og velg matvarer du liker utfra den kunnskapen.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 19:54   #8
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Oj!! Hva er det slags svar.... jeg bestemmer da selv om jeg vil prøve noe annet.... man kan da bi lei av en diett, og vil prøve en ny..... eller en gammel..... det tror jeg må være et personlig valg..........

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 19:57   #9
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av Vigdinil, her.

Oj!! Hva er det slags svar.... jeg bestemmer da selv om jeg vil prøve noe annet.... man kan da bi lei av en diett, og vil prøve en ny..... eller en gammel..... det tror jeg må være et personlig valg..........

det var sikkert bare et godt tips ,,,men du velger fritt

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 20:05   #10
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Sikkert, men nå har ikke jeg så veldig mye å gå ned i vekt, så da velger jeg å bruke den dietten jeg har lyst å¨bruke, når jeg f.eks. etter mange år med fin vekt legger på meg noen kilo.....og jeg er bare her og spør hvordan de forskjellige dietter virker, ikke hva andre mener jeg skal gjøre.... og så tar jeg selv avgjørelsen på hva jeg vil gjøre.... morsomt å prøve forskjellig...

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 20:57   #11
søtmumsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 26
søtmumsen er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Det var nok ment som et veldig godt tips! Her er det mange som har god kunnskap om dette, og for mange av oss som har slitet med overvekt i mange mange år, er dette en livsstil endring, ikke nok en slankekur. Hvis du bare skal ned noen kilo du har gått opp, er det nok lettere å bare telle kalorier og spise sunt (f.eks Grete Roede kurs), der man kan gå ned opptil 1 kg uka med vanlig mat.
For disse kurene her må man virkelig sette seg inn i og lese maaasse om.

Igjen, forteller deg ikke hva du skal gjøre, men bare gir tips

søtmumsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 21:18   #12
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av søtmumsen, her.

Det var nok ment som et veldig godt tips! Her er det mange som har god kunnskap om dette, og for mange av oss som har slitet med overvekt i mange mange år, er dette en livsstil endring, ikke nok en slankekur. Hvis du bare skal ned noen kilo du har gått opp, er det nok lettere å bare telle kalorier og spise sunt (f.eks Grete Roede kurs), der man kan gå ned opptil 1 kg uka med vanlig mat.
For disse kurene her må man virkelig sette seg inn i og lese maaasse om.

Igjen, forteller deg ikke hva du skal gjøre, men bare gir tips


Det er jo akkurat det du gjør, kjære deg Du forteller meg hva jeg skal gjøre.... jeg er ikke ny her skjønner du, har vært her før, og lest maaaassssse.... og når jeg setter meg inn i noe så fordyper jeg meg i det ..... og nå repeterer jeg...... og hvis jeg vil legge om kostholdet mitt til mere fett og mindre karbo, så gjør jeg det...... må bare repetere det jeg har glemt... er ikke noen ungpike lenger.... pass på at dere her ikke blir noen bedrevitere.........det lureste er å svare på spørsmålene...... og jeg har ikke spurt om denne dietten er lur for meg og ikke bedt om tips til hva jeg ikke skal gjøre.... det finner jeg selv ut av skjønner du..... og jeg har fått flere gode svar på mitt spørsmål..... men også et par som svarer på noe jeg ikke har spurt om ...... men jeg tar det med godt humør... må bare si ifra

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 21:28   #13
søtmumsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 26
søtmumsen er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Jeg synes du rett og slett fremstår som frekk!!!
Når noen prøver å gi deg gode råd og hjelpe deg, bør du da ikke henge oss ut som bedrevitere. Da får du heller bare lese deg frem og ikke be om hjelp i forumet, for da får du svar på det du lurer på pluss noen tips på hvordan du best kan gjennomføre det. Og du som har noen år på baken burde nå skjønne dette....!!

søtmumsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 21:34   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av søtmumsen, her.

Hvis du bare skal ned noen kilo du har gått opp, er det nok lettere å bare telle kalorier og spise sunt (f.eks Grete Roede kurs), der man kan gå ned opptil 1 kg uka med vanlig mat.
For disse kurene her må man virkelig sette seg inn i og lese maaasse om.

Mener du virkelig dette? Jeg tror vel majoriteten av de her inne som slanker seg nettopp er her fordi de IKKE får til å leve på lavkalori, det gjelder som med alt annet, skal man holde vekta må man holde seg til livstilen. Og mange med meg mener nok at det heller er motsatt, altså enklere å leve på lavkarbo enn lavkalori .

Og dere, ikke la denne tråden skli ut helt, da. .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 21:40   #15
søtmumsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 26
søtmumsen er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Mener at for en som bare skal ned noen få kilo, så er det lettere på lavkalori. Jeg har gått ned 8 kilo selv ved å kontrollere matinntaket, men pga røykeslutt, trengte jeg å få i gang forbrenninga igjen og prøver da dette Jeg skal jo ned mer enn bare noen få kilo, så ser på dette som en livsstilendring, ikke en lettvint løsning for å miste 5 kilo på en uke

søtmumsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 21:41   #16
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mener du virkelig dette? Jeg tror vel majoriteten av de her inne som slanker seg nettopp er her fordi de IKKE får til å leve på lavkalori, det gjelder som med alt annet, skal man holde vekta må man holde seg til livstilen. Og mange med meg mener nok at det heller er motsatt, altså enklere å leve på lavkarbo enn lavkalori .

Og dere, ikke la denne tråden skli ut helt, da. .

For min del fungerer både lavkarbo og lavkalori, jeg spiser omtrent det samme i matmengde kalorimessig, men trives bedre med lavkarbo

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 22:46   #17
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av Vigdinil, her.

Heia!
Jeg har gått på 3stepdietten, og for første gang har jeg endelig klart å bevare vekttapet og lært meg en flott metode for å passe på at jeg ikke går opp igjen, så denne anbefaler jeg virkelig Jeg har truffet deg på kurs drizella?

Hvorfor vil du prøve andre om det du skrev her stemmer?

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 22:59   #18
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Beklager at du oppleve meg som frekk når jeg prøver å gi svar tilbake på at jeg ikke opplevde det så hyggelig atnoen skal fortelle meg hva jeg bør gjøre, uten at jeg har spurt og uten at noen vet hva jeg vet... det er helt greit, skal ikke spørre noen om noe mer. Lykke til videre !

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 23:05   #19
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

den var god.... jo, fordi jeg har lyst å prøve noe annet da vet du, er det forbudt her??? Jeg har jo gått ned masse kilo, og har vært stabil lenge, men har jo nå lyst å prøve et annet kosthold igjen, da jeg er et helt normalt menneske som blir lei av ting selv om jeg har gått på det i mange år.... er det forbudt her? Hva er det dere driver med her? Et slags slankepoliti? Nei uffameg, slik var det ikke her i 2005 da jeg var på forumet.

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 23:15   #20
kveita
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
Innlegg: 99
kveita er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

hallo vignidil!
huff så hårsår du er da??!!
må da tåle råd fra folk som har masse erfaring!! Er d ikke derfor du er her da??
grinkjerring/gubbe!!!
kjenner du irriterte meg skikkelige med å være så sur, på folk som i det hele tatt gidder svare deg...

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 23:25   #21
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av kveita, her.

hallo vignidil!
huff så hårsår du er da??!!
må da tåle råd fra folk som har masse erfaring!! Er d ikke derfor du er her da??
grinkjerring/gubbe!!!
kjenner du irriterte meg skikkelige med å være så sur, på folk som i det hele tatt gidder svare deg...

Jeg må jo få lov å spørre om råd før jeg får svar.... jeg kom hit for å få oppmuntring, og svar på mine spørsmål , ikke slike tilbakemeldinger som jeg har fått nå da....jeg har fått mine gode svar, de står øverst..... hva kaller du det du har skrevet nå for ?? Hva skal jeg si??? Hvem er hårsår?

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 23:31   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av kveita, her.

hallo vignidil!
huff så hårsår du er da??!!
må da tåle råd fra folk som har masse erfaring!! Er d ikke derfor du er her da??
grinkjerring/gubbe!!!
kjenner du irriterte meg skikkelige med å være så sur, på folk som i det hele tatt gidder svare deg...

Unnskyld meg, men sånn snakker vi faktisk ikke til hverandre her inne, uansett! Om du blir sur/provosert, så hev deg over det og/eller si fra på en pen måte, ikke begynne å kalle folk lite pene ting!

-Moderator, Photobscura

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 08:00   #23
mamman til luca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
mamman til luca er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Jeg tror ingen som har svart deg her inne har ment å være belærende ovenfor deg! Man kan jo ikke vite at du vet ditt og datt fra før, og unnlate og gi deg råd om nettop det

Jeg har ihvertfall KUN fått hyggelige tilbakemeldinger på mine spm, så jeg tror nesten du misforstår litt her...

Men anyway, LYKKE TIL

__________________



Feit og FABULOUS!!!
mamman til luca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 09:56   #24
Alouis
Juniormedlem
 
Alouis sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 33
Alouis er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Dette var jo en tråd som utviklet seg litt kjedelig.
Tror vi alle sammen må huske på at ord skrevet på nett har en helt annen virkning enn ord som er sagt ansikt til ansikt. På nett har vi ikke muligheten til å lese stemmer, se øyner, lese ansikt osv - derfor kan det skrevne ord ofte bli hardt. Så vær varsom - både med det vi skriver - og med hvordan vi tolker det som er skrevet.

Så til spørsmålet
Jeg har opplevd at det var bedre for meg - å leve på generell lavkarbo uten å gå i ketose de periodene jeg visste at det ville bli utskeielser. Har jeg forsøkt meg på ketolyse så har jeg gått opp og ned i vekt som en jojo.

Alouis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 11:09   #25
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av Alouis, her.

Dette var jo en tråd som utviklet seg litt kjedelig.
Tror vi alle sammen må huske på at ord skrevet på nett har en helt annen virkning enn ord som er sagt ansikt til ansikt. På nett har vi ikke muligheten til å lese stemmer, se øyner, lese ansikt osv - derfor kan det skrevne ord ofte bli hardt. Så vær varsom - både med det vi skriver - og med hvordan vi tolker det som er skrevet.

Så til spørsmålet
Jeg har opplevd at det var bedre for meg - å leve på generell lavkarbo uten å gå i ketose de periodene jeg visste at det ville bli utskeielser. Har jeg forsøkt meg på ketolyse så har jeg gått opp og ned i vekt som en jojo.

Takk for fint svar, du har helt rett.. jeg har aldri ment å såre noen, ville bare si at jeg ikke ønsker råd jeg ikke spør om . Det var interessant å høre om det du sa å gå på generell lavkarbo og ikke i ketolyse, det skal jeg huske. Interessant å vite hvordan det har fungert for andre. Tusen takk

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan man spise for mye på denne kuren? klompenmio Ketolysekuren 7 02-09-09 20:56
Er kjempefornøyd med denne kuren mavroangelo Ketolysekuren 4 22-02-09 21:11
Heisann ... Ny på denne kuren (SB) uhan South Beach 0 06-05-08 09:31
Digger denne Kuren! kilo Ketolysekuren 13 17-11-07 20:28
Denne kuren er genial!!! konepone Ketolysekuren 7 22-04-05 17:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no