Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

The return of romertopf

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-10, 01:33   #101
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Jepp, har laget saus av det jeg også. Men det blir for mye sjy. Jeg liker tykk saus...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 10:26   #102
lijo
Juniormedlem
 
lijo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 52
Innlegg: 34
lijo er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Fikk også masse sjy. Etter å ha brukt endel av det til en god fløtesaus med sopp, fryste jeg resten ned i en boks. Da har jeg smakstilsetning for noen sauser framover. Brukte JBK så sausen ble tykkere, vi liker også litt tykkere sauser her i huset

__________________


lijo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 10:46   #103
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Fikser ikke JBKM i saus, blir en rar, glatt smak for meg.
Bruker egg, Philadelphiaost eller fløte som tykningsmiddel, jeg!
Holder ikke det, kan Fiberhusk til nød brukes!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 17:08   #104
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Her er et kongetips siden jeg først er inne og smyger på lavkarbo.no i dag

Vi pleier å kjøpe lettsaltet sideflesk i Sverige (til flesk og duppe), men for et par uker siden prøvde vi det i romertopfen. Det ble noe av det beste hittil! Rutet opp flesket, lot det få 3-4 timer i gryta sammen med litt grønnsaker, og deretter 5-10 minutter under grillen. Supercrispy svor og sinnsykt godt kjøtt. Et absolutt must med en type hvit saus til (a la flesk og duppe). Vi laget kålstuing, men en tykk hvit saus med gressløk vil funke like bra. Try it! Bedre enn ribba til jul, og masse sukk og stønn rundt middagsbordet fra tenåringene - og tro meg, DE er bortskjemte i matveien

  Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 17:10   #105
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Her er et kongetips siden jeg først er inne og smyger på lavkarbo.no i dag

Vi pleier å kjøpe lettsaltet sideflesk i Sverige (til flesk og duppe), men for et par uker siden prøvde vi det i romertopfen. Det ble noe av det beste hittil! Rutet opp flesket, lot det få 3-4 timer i gryta sammen med litt grønnsaker, og deretter 5-10 minutter under grillen. Supercrispy svor og sinnsykt godt kjøtt. Et absolutt must med en type hvit saus til (a la flesk og duppe). Vi laget kålstuing, men en tykk hvit saus med gressløk vil funke like bra. Try it! Bedre enn ribba til jul, og masse sukk og stønn rundt middagsbordet fra tenåringene - og tro meg, DE er bortskjemte i matveien

Og resten av oppskriften??? Mange grader?? Hva slags grønnsaker?? Tror det blir DET i morgen! Jeg er himla glad i lettsaltet sideflesk!! Jeg pleier skjære det i tynne skiver og steke det i steikovnen.. Men dette hørtes megasnadder ut!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 17:10   #106
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf



Notert på "Sverige- handlelisten"!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 17:41   #107
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og resten av oppskriften??? Mange grader?? Hva slags grønnsaker?? Tror det blir DET i morgen! Jeg er himla glad i lettsaltet sideflesk!! Jeg pleier skjære det i tynne skiver og steke det i steikovnen.. Men dette hørtes megasnadder ut!

3 timer på ca 180 grader, men med lavere temperatur blir mer av saften igjen i kjøttet. Jeg kan tenke meg at 6-8 timer på 70 grader må bli fantastisk. Husker ikke nøyaktig hva vi brukte av grønnsaker, men jeg kan vel nesten garantere at det var med hvitløk, løk, gulrøtter og kålrot. Det har vi alltid for hånden. Vet at rotgrønnsaker ikke er helt akseptert på lavkarbo, men vi bruker det ofte fordi det tåler røffere behandling. Og om en middagsrett blir 5 eller 12 gram karbo, så er det neppe der kampen vinnes

Forresten - en ting til. Sideflesket du får i Norge er ikke røkt. Det er ikke i nærheten like godt som det du får i Sverige!


Sist redigert av Chunky : 08-10-10 kl 17:47.
  Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 19:21   #108
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

3 timer på ca 180 grader, men med lavere temperatur blir mer av saften igjen i kjøttet. Jeg kan tenke meg at 6-8 timer på 70 grader må bli fantastisk. Husker ikke nøyaktig hva vi brukte av grønnsaker, men jeg kan vel nesten garantere at det var med hvitløk, løk, gulrøtter og kålrot. Det har vi alltid for hånden. Vet at rotgrønnsaker ikke er helt akseptert på lavkarbo, men vi bruker det ofte fordi det tåler røffere behandling. Og om en middagsrett blir 5 eller 12 gram karbo, så er det neppe der kampen vinnes

Forresten - en ting til. Sideflesket du får i Norge er ikke røkt. Det er ikke i nærheten like godt som det du får i Sverige!

Røkt sideflesk er jo det samme som bacon??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 19:39   #109
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Røkt sideflesk er jo det samme som bacon??

Jepp. Men lettsaltet sideflesk er noe helt annet. Det er det du får i Sverige. Jeg mente motsatt i setningen over.

  Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:04   #110
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Her er et kongetips siden jeg først er inne og smyger på lavkarbo.no i dag

Vi pleier å kjøpe lettsaltet sideflesk i Sverige (til flesk og duppe), men for et par uker siden prøvde vi det i romertopfen. Det ble noe av det beste hittil! Rutet opp flesket, lot det få 3-4 timer i gryta sammen med litt grønnsaker, og deretter 5-10 minutter under grillen. Supercrispy svor og sinnsykt godt kjøtt. Et absolutt must med en type hvit saus til (a la flesk og duppe). Vi laget kålstuing, men en tykk hvit saus med gressløk vil funke like bra. Try it! Bedre enn ribba til jul, og masse sukk og stønn rundt middagsbordet fra tenåringene - og tro meg, DE er bortskjemte i matveien

*Ønsker seg transportmaskin for a dra fra vestlandet til Sverige*
Lettsalta sideflesk tor jeg aldri jeg har sett her en gang.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:16   #111
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Du kan få til noenlunde det samme med svineknoke, bortsett fra den sprø svoren. Men det er absolutt verdt det.

  Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:26   #112
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Tenkte faktisk å prøve med tynnribbe. Måtte bare furte litt først.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:43   #113
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Tenkte faktisk å prøve med tynnribbe. Måtte bare furte litt først.

Det bør funke det. Men jeg ville lagt ribba med svoren ned minst halve tiden, slik at den får trukket til seg væske. Det er i hvert fall slik jeg lager "Hellstrøm-ribbe"

  Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:54   #114
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Lurt! Jeg lager ribbe ganske sjeldent. Det hadde jeg ikke kommet på.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 22:24   #115
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Rema har faktisk lettsaltet flesk. (ikke den røkte typen, jeg *hater* røkt kjøtt)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 22:31   #116
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Noe av det jeg liker best med min far, er at han har abu-røk! Elsker røkt mat .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 00:04   #117
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Rema har faktisk lettsaltet flesk. (ikke den røkte typen, jeg *hater* røkt kjøtt)

I stykker?
Må sjekke i morgen.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:35   #118
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Da er det helg, og gryta er i arbeid. I dag ble det 1,5 kg beinfri grovdelt lammebog med kraftben ved siden av, 2 rødløk, 4 fedd hvitløk. 4 gulrøtter, 1 stangsellleri, 8 laurberblad, 2 chilli, 1/2 kålrot, 3 ts kakao, 2 kanelstenger, salt&pepper og masse kjærlighet & rødvin. 150 grader i tre timer. Tror dette blir bra

  Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:36   #119
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Da er det helg, og gryta er i arbeid. I dag ble det 1,5 kg beinfri grovdelt lammebog med kraftben ved siden av, 2 rødløk, 4 fedd hvitløk. 4 gulrøtter, 1 stangsellleri, 8 laurberblad, 2 chilli, 1/2 kålrot, 3 ts kakao, 2 kanelstenger, salt&pepper og masse kjærlighet & rødvin. 150 grader i tre timer. Tror dette blir bra

Her er det bare kjærlighet og rødvin! Jeg må seriøst få meg en römertopf snart. Jada, jeg har sagt det før, men nå mener jeg re!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:39   #120
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Her er det bare kjærlighet og rødvin! Jeg må seriøst få meg en römertopf snart. Jada, jeg har sagt det før, men nå mener jeg re!

Jeg mener jeg så et par stykker på Maritabutikken sist jeg var der, men nå begynner det å bli et par uker siden da ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:41   #121
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg mener jeg så et par stykker på Maritabutikken sist jeg var der, men nå begynner det å bli et par uker siden da ...

Ja, jeg så en til nitti spenn som var ganske stor, men det er vel også et par uker siden. Men jeg ser dem støtt og stadig der, så når jeg får penger på tirsdag, er det første stedet jeg går! De koster uansett knapt to hundre kroner på Clas Olsson, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:48   #122
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, jeg så en til nitti spenn som var ganske stor, men det er vel også et par uker siden. Men jeg ser dem støtt og stadig der, så når jeg får penger på tirsdag, er det første stedet jeg går! De koster uansett knapt to hundre kroner på Clas Olsson, da.

Bare vær obs på at det er mange mini og ubrukelige romertopfer der ute. Min er 4L. Det er et absolutt minimum.

  Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:51   #123
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Bare vær obs på at det er mange mini og ubrukelige romertopfer der ute. Min er 4L. Det er et absolutt minimum.

Vel, den på Clas O. rommer tre liter, da. Denne, btw. Hva tror du, mann?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 20:25   #124
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vel, den på Clas O. rommer tre liter, da. Denne, btw. Hva tror du, mann?

Har ei gryte fra Tupperware som heter Ultrapro. Er ikke leirgryte, men maten blir veldig god likevel. Har prøvd langtids steking, og det var meget vellykket. Den er på 5 liter.
Er desverre temmelig dyr , men er blitt glad i den.

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 21:00   #125
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Da er det helg, og gryta er i arbeid. I dag ble det 1,5 kg beinfri grovdelt lammebog med kraftben ved siden av, 2 rødløk, 4 fedd hvitløk. 4 gulrøtter, 1 stangsellleri, 8 laurberblad, 2 chilli, 1/2 kålrot, 3 ts kakao, 2 kanelstenger, salt&pepper og masse kjærlighet & rødvin. 150 grader i tre timer. Tror dette blir bra

Jeg må tydeligvis få meg en større leirgryte, for min er full når jeg tar i 1,5 kg steik...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no